Jump to content

BPs julebord, Bergen. Holbergstuen 16.12 kl 1930


Wicma

Recommended Posts

Nå må vi være litt forsiktig med hva vi skriver :wink: . Noen av fruene våre er aktive lesere her inne også (min inkludert). Må snart be på mine knær :lol::lol::lol:

Hehe, var jo du som bragte teamet på banen! :lol:

 

(Hvis du blir låst inne på promperommet får du heller snu nicket ditt, vet du....)

 

 

Kjell.

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Må innrømme at det med ledsager har jeg ikke tenkt over...

 

Men, selvsagt, hvis.....

 

Hmmm .... Hvor fikk du tak i det bildet av min kone? :lol: :lol:

 

Det der er jo noe henimot den perfekte blondinne. Hun mangler bare en sigarkasse ... :rolleyes:

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Det jeg savner mest med henne er to (ikke så veldig) små glass med Gammel Opland. Vel har hun hendene fulle, men jeg ser visse muligheter for at hun kunne fått de med seg. :wink:

 

Siden jeg er svak for blondinner med store

 

 

blå øyne var hun lett å finne.

 

Kjell.

 

..... hmmm, ble tørst nå....

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Siden jeg er svak for blondinner med store

 

 

blå øyne var hun lett å finne.

Fulle mugger, får ein vel seia...

 

:lol::lol::lol:

 

Dette kan bli århundrets julebord; ingen tvivel om det!! :flag: I alle fall om hun på bildet ovenfor står for serveringen...

 

Eg sigla forresten forbi båtane dykkar i dag ... dei ligg trygt, båe to. Men i einsemd ...

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Mysteriet om det forsvundne kjølevand. Er korttidshukommelsen allerede begynt å svikte? Vel tidlig, spør du meg. :eek:

 

Hovedgrunnen til at mysteriet ikke har funnet sin lykkelige løsning er at min arbeidsgiver har kommet på den aldeles uhørte ide om å sende meg ut på oppdrag over det ganske land. Ganske så uforskammet, ikke? Hadde de enda klart å betale meg mer enn jeg klarer å bruke så kunne det til nød gå an, men dengang ei.

 

Yanmar, heal thyself!

 

Mvh,

Kjell.

 

(Grunnen til at jeg ikke har spurt om råd & dåd her på baatplassen er at jeg har lyst til å undersøke litt mer i krinkler og kroker så jeg har noe å fare med. Alt jeg vet er at nivået i ekspansjonstanken ikke endrer seg......)

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

PAN-PAN PAN-PAN PAN-PAN

 

(Og kanskje securitè også...)

 

Ut fra påmeldingen så langt, og at det fremdeles er litt i underkant av tre uker til "gudsjelovkvelden" har jeg gått i harde forhandligner med Holbergstuen. Partene sto nærme hverandre i utgangspunktet, slik at riksmeglingmenn, konfliktråd og annen mekling ikke var nødvendig. Resultatet er at vi nå besitter max 20 plasser, så her er det blott å melde seg på!

 

Men siden forhandlinger er gi og ta, ble omforent dato for strek satt til mandag om en uke, altså 5 desember må jeg gi et (tilnærmet) endelig tall. Da de spurte om hvor mange som kunne melde seg på og jeg svarte i overkant av 5300 ble de bleke, men fattet. Men jeg har altså ikke booket Torgallmenningen, Vetrelidsalmenningen, Holbergsallmenningen og Festplassen, bare så det er klart.

 

Allso denn......

 

Følgende 12 er påmeldte til nå:

 

Sydvesten

Worse

Outbreak

JanB

LK6647

Vannoverallt

Nibba

Bayliner 3258 1996 (Har strøket spørsmålstegnet)

Sumo (8% spørsmålstegn framleis?)

Bmo

Hasse

LA3939

 

Så, hva fanden nøler i efter? :sailing::flag::cheers:

 

Mvh,

Kjell.

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...