Jump to content

BPs julebord, Bergen. Holbergstuen 16.12 kl 1930


Wicma

Recommended Posts

Jeg hadde håpet på å få til en Bergenstur den helgen, da jeg uansett skulle ha hentet noen deler hos herr Worse tilhørende Viksunden. Men jeg begynner i ny jobb nå på torsdag, og er derfor litt usikker på om det lar seg gjøre rent tidsmessig. Men vi får se, nå har vi i alle fall fått en frist på oss :wink: .

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Som en liten tilleggsopplysning for medlemmer så planlegger jeg å kjøre fra Haugesund fredag etter arbeidstid med bilen til Bergen, der er det god plass til flere.. Returen blir lørdag etter at man er kjørbar igjen. Blir det bare jeg herfra, så kommer jeg med flaggruten eller bussen.

 

Jeg har meget god plass i bilen til båtdeler også... så det er ingen unnskyldning index..

Redigert av sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Kan vi få pålegge deg møteplikt, Index? Det hadde vært særdeles hyggelig om du stilte til julebordet. :yesnod:

Skal gjøre så godt jeg kan! Det hadde jo vært gøy med julebord da!

 

 

Jeg har meget god plass i bilen til båtdeler også... så det er ingen unnskyldning index..

Hmmm... Takker for tilbudet, det kan jo være en løsning. Men det er vel kanskje en viss sannsynlighet for at kone og barn også vil ha seg en Bergenstur(shopping :crazy: ). Vi får se hva vi kan få til... :yesnod: .

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Men det er vel kanskje en viss sannsynlighet for at kone og barn også vil ha seg en Bergenstur(shopping :crazy: ).

Ja, det er nok trivlegare med julehandel i ly mellom sju fjell, enn i den forblåste Haraldsgato! :wink:

 

Velkomen skal du (og evt. mannskap) vera, index!

 

 

Er det forresten nokon av dei påmeldte skipperane som har tenkt å legga sine skip på Vågen, i høve det festlege laget?

Link to post
Share on other sites

Nja sjarken får fortiden ny brum brum, (motor er vel den offisielle betegnelsen) så noe uklart om den er forflyttnigsdyktig. Det samme gjelder vel skipperen som skal ut dagen før også, så er sikkert tryggest at noen andre står for navigeringen, så for meg en bussjåfør , lettere og :sleep: da.

Redigert av vannoverallt (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Er det forresten nokon av dei påmeldte skipperane som har tenkt å legga sine skip på Vågen, i høve det festlege laget?

Jeg vil sterkt formode at en sådan ide, presentert for Quindebestet ville ha resultert i :kjevle:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Jeg vil sterkt formode at en sådan ide, presentert for Quindebestet ville ha resultert i :kjevle:

 

Julebaksten er i gang, eller :confused::confused:

 

Har ikke problemer med denne, da jeg er skjef over det.. Julebaksten altså.....

Redigert av bmo (see edit history)

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Da er dressen funnet frem fra det aller mørkeste, og inspisert samt buksen er prøvd... Var jo lenge i tvil om den hadde krympet mere siden sist den var i bruk... Det gikk med en nødskrik.. :eek: ....

 

Da er man klar til å innta vestlandets hovedstad... :cheers:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Har i grunnen ikke bestemt meg selv riktig ennå. Om jeg skal ha lang eller kort bukse, mener jeg. Er også tidvis plaget med fuktig tørrluft i klesskapene, men jeg tror jeg lar konfirmasjonsdressen henge i fred. Og baugpropellen lar jeg også være i den skuffen den bor i. Ellers så tror jeg at etablissementet blir veldig glade om vi er påkledde, men det får holde med det?

 

Mvh,

Kjell

 

(Som blir casual, men nybarbert)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Skal du spise pinnekjøtt i flytegenser? :eek:

Har prøvd mye rart til tider, men ikke denne varianten. Og vil heller ikke prøve nu. Pinnekjøtt er allerede utvannet og trenger ikke mere vann, kun øl og akevit...... BASTA...

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...