Jump to content

BPs julebord, Bergen. Holbergstuen 16.12 kl 1930


Wicma

Recommended Posts

Du blir vel med, bmo?? Det her kan bli rett så artig!! :yesnod::cheers:

 

Skal prøve å presse dette inn i timeplanen :cheers:

 

Ser lyst på livet, båten i hagen og to hjul jernet på veien i morgen....

Redigert av bmo (see edit history)

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

No skal det visst ordna seg med kalenderen også...

Ja, det var en feil i oppsettet som gjorde at alle innlegg i kalenderen måtte godkjennes før de ble satt synlige. Og iom at vi ikke var klar over dette ble ingen godkjent.... :rolleyes:

Har gått igjennom kalenderen og godkjent alle tidligere innsendte bidrag.

Har også slått av moderasjon av kalender bidrag. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Tja ikke kjenner jeg noen her, og ikke er jeg aktiv, kan jo skyldes at jeg nylig ble medlem, faktisk i de tider det nylig regnet saa mye, derav navnet.

 

Men holberg, ungefri helg og julebord dagen etter, jeg maa jo bare vaere med. jada vet at det finnes andre tegn enn aa og ae, men ikke paa denne m askinen

 

Trond

Link to post
Share on other sites

Sumo, det går bra det, ser du. De siste 8 prosentpoengene ordner du vel i en håndvending?

 

Da har vi følgende til nå:

 

Sydvesten

Worse

Outbreak

JanB

LK6647

Vannoverallt

Nibba

Bayliner 3258 1996 (med lite spørsmålstegn - eller var det et spørsmålstegn der?)

Sumo (også litepitte spørsmålstegn)

LA3939

 

Mine Herrer! Dette skal bli morosamt!

 

Mvh,

Kjell

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Synd det er i Bergen, litt langt og det Passer ikke den helgen.

Men jeg har vel fått mitt :crazy: .

Ha et fortreffelig julebord å lykke til :drink::cheers:

:drink:

:drink:

:drink::lol:

 

Espen hva med et lokalt alternativ???

'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier

"Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK

Link to post
Share on other sites

:lol:

OK, rett skal vera rett: Tråden blei starta av en noko "julebord-sliten" Wicma. Vel og merke temmeleg OT, men så har no tråden utvikla seg... :cheers:

 

Eg tek skulda (eller æra? :blush: ) for at han blei døypt om og limt. Det blei gjort av Ingar på mi oppmoding.

 

Så når alt kjem til alt: Hadde det ikkje vore for Wicma, så hadde det kanskje ikkje blitt noko baatplass-julebord i Bergen...

 

Me skal ha deg i tankane :flag: , og ikkje minst skåla for deg, :cheers: når me samlast på Holbergstuen 16. desember. :wink:

 

PS:

Og skulle det no bli eit julebord på Sørlandet også, så får me endra tittel på tråden igjen, - f.eks stryka namnet på den vakre byen mellom sju fjell...

Link to post
Share on other sites

Når jeg først er i julemodus... er dette uten følge? Ville vært litt dumt hvis jeg var den eneste med/uten ???

Regner med at julebordskomiteen har en klar formening om dette, men jeg regner med at dette er uten mannskap. :drink:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...