Jump to content

Dejavu. Båt opp og motorer ut fra Princess 45


kdtran

Recommended Posts

Hmmmm.  Det slår meg at av og til er det deilig å pakke båten ut for sesongen, i drift sette alle systemer bare for å oppdage at ALT virker og så umiddelbart ta i bruk skuten som hytte og nyte hvert øyeblikk som byr seg. Aldri opplevd det før i løpet av 12 år båteierskap. 
Når en i tillegg har perler som dette 1/2 NM fra hjemmehavn så er det bare å nyte. 
(Nevnte jeg at dette er kun 10 km fra Bergen sentrum?)
God helg!😉

image.jpg.c81c00fc64038fdd1662d68df22b62f1.jpg

 

image.jpg.f945211806af3862806e3efd94078fb7.jpg

Link to post
Share on other sites

@kdtran Veldig interessant tråd, det viser viktigheten av at noen har ordentlig fiksa motorene på båten før man kjøper slik båt. Sluttsummen på kassalappen ble vel omtrent samme som hva båten kosta selv om du gjorde masse selv antar jeg?

Fint å høre at denne størrelsen av båt overlever i 1,5 meters bølger da kan den brukes mer enn kun den ene dagen i året det er flatt på Skagerrak. For øvrig fin utnyttelse av fordekket ute til å fiske men antar kanskje det ikke hadde gått like fint om båten rulla i 1 meters bølger så derav idee at det er fint med akterdekk uten aktercabin.

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...