Tom Rør Svart 19.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2024 Bra utført Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 19.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2024 Den eneste lille kritikken som kan komme her er mangel på bilder!!?? Det må trådstarter gjøre opp for med bilder på tur! Som jo begynner i morgen!?? Vel blåst! Håper dere koser dere skikkelig med andre overnatting ombord! Sov godt!☺️☺️ Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lianshans Svart 19.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2024 Hehe, er nok noe forbedringspotensial der ja. ?? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 20.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2024 Kommet dere hjem ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lianshans Svart 20.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2024 Kommet oss hjem, og fått båten fortøyd for storm + litt til. Tatt oss god tid på vei hjem idag, gått sakte, autopilot, øl, danseband på høytalerne og blankstille! Bakket inn i båsen på 1. forsøk, hehe. Fortsatt fornøyd med båten :) det eneste jeg kan sette fingern på er lavt trykk på vannet i springen. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2024 Lianshans skrev On 20.2.2024 at 20.03: Kommet oss hjem, og fått båten fortøyd for storm + litt til. Tatt oss god tid på vei hjem idag, gått sakte, autopilot, øl, danseband på høytalerne og blankstille! Bakket inn i båsen på 1. forsøk, hehe. Fortsatt fornøyd med båten :) det eneste jeg kan sette fingern på er lavt trykk på vannet i springen. Vis hele sitatet Er det lavt trykk på alle tappesteder? Hvis ikke kan det være møkk i perlatoren/silen på blandebatteriet Sitér dette innlegget Link to post
Lianshans Svart 21.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Lavt trykk overalt. Går akkurat å vaske fingrene. Ny pumpe, 7 l/m. Litt for lita pumpe? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 21.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Sitat Vis hele sitatet Sparer masse vann med lavt trykk Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lianshans Svart 21.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Ja deet er jo sant. Men bare å glemme å spyle saltvann av hunden etter han har hoppa på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 21.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Det er for liten pumpe. Jeg har både Jabsco og Johnson pump i mitt sortiment. Ta kontakt om du ønsker tilbud eller bistand. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lianshans Svart 21.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Chilli Solbris skrev On 21.2.2024 at 18.14: Det er for liten pumpe. Jeg har både Jabsco og Johnson pump i mitt sortiment. Ta kontakt om du ønsker tilbud eller bistand. Vis hele sitatet Sier ikke neitakk til en ca pris på større pumpe :) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 21.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Lianshans skrev On 21.2.2024 at 18.50: Sier ikke neitakk til en ca pris på større pumpe :) Vis hele sitatet Vi får ta det utenfor forumet. Får bare smekk på finga om jeg kommer med priser her inne! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lianshans Svart 21.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Ah såppas. Får ta det på mld :-) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 21.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Lianshans skrev On 21.2.2024 at 20.02: Ah såppas. Får ta det på mld :-) Vis hele sitatet Gjør det!?? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.