Chilli Solbris Svart 19.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2024 Den eneste lille kritikken som kan komme her er mangel på bilder!!?? Det må trådstarter gjøre opp for med bilder på tur! Som jo begynner i morgen!?? Vel blåst! Håper dere koser dere skikkelig med andre overnatting ombord! Sov godt!☺️☺️ Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lianshans Svart 19.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2024 Hehe, er nok noe forbedringspotensial der ja. ?? Link to post
LALUNA II Svart 20.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2024 Kommet dere hjem ? Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lianshans Svart 20.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2024 Kommet oss hjem, og fått båten fortøyd for storm + litt til. Tatt oss god tid på vei hjem idag, gått sakte, autopilot, øl, danseband på høytalerne og blankstille! Bakket inn i båsen på 1. forsøk, hehe. Fortsatt fornøyd med båten :) det eneste jeg kan sette fingern på er lavt trykk på vannet i springen. Link to post
Tom Rør Svart 20.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2024 Lianshans skrev for 2 timer siden: Kommet oss hjem, og fått båten fortøyd for storm + litt til. Tatt oss god tid på vei hjem idag, gått sakte, autopilot, øl, danseband på høytalerne og blankstille! Bakket inn i båsen på 1. forsøk, hehe. Fortsatt fornøyd med båten :) det eneste jeg kan sette fingern på er lavt trykk på vannet i springen. Er det lavt trykk på alle tappesteder? Hvis ikke kan det være møkk i perlatoren/silen på blandebatteriet Link to post
Lianshans Svart 21.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Lavt trykk overalt. Går akkurat å vaske fingrene. Ny pumpe, 7 l/m. Litt for lita pumpe? Link to post
LALUNA II Svart 21.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Sitat Sparer masse vann med lavt trykk Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lianshans Svart 21.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Ja deet er jo sant. Men bare å glemme å spyle saltvann av hunden etter han har hoppa på sjøen Link to post
Chilli Solbris Svart 21.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Det er for liten pumpe. Jeg har både Jabsco og Johnson pump i mitt sortiment. Ta kontakt om du ønsker tilbud eller bistand. Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lianshans Svart 21.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Chilli Solbris skrev 35 minutter siden: Det er for liten pumpe. Jeg har både Jabsco og Johnson pump i mitt sortiment. Ta kontakt om du ønsker tilbud eller bistand. Sier ikke neitakk til en ca pris på større pumpe :) Link to post
Chilli Solbris Svart 21.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Lianshans skrev 56 minutter siden: Sier ikke neitakk til en ca pris på større pumpe :) Vi får ta det utenfor forumet. Får bare smekk på finga om jeg kommer med priser her inne! Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lianshans Svart 21.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Ah såppas. Får ta det på mld :-) Link to post
Chilli Solbris Svart 21.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2024 Lianshans skrev 1 time siden: Ah såppas. Får ta det på mld :-) Gjør det!?? Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn