Jump to content

Mye Eksos på TAMD41A!

Audifil

Recommended Posts

Meget intresang lesing

Noen som vet om det gåre an å gjøre modifisering på røykbegrenserene på 71 motorene

Slik at tenningstidspunktet forandrer seg på lavt turtall.

Link

En annen ting jeg lurer litt på er bruk av HD

Har en mistanke om at HD er hard mot dysene, alle mine motorer som jeg gjennom tidene har brukt HD på har fått dyseproblemer

men dette kan være tillfeldig , kan ikke dokumentere dette.

Har ikke brukt HD på båten jeg har nå.

Godt det ikke er vanlig med Deltic motorer i båt...

"Vise-Grip" er et varemerke og er originalen av denne type tang. Glimrende verktøy til sitt bruk, kopiene er ikke nødvendigvis like gode men langt billigere...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • 1 måned senere...

Har slått meg til ro med at det røyker litt, nå holder mine ganske godt på varmen(TAMD 71A)(varmt salongulv i et døgn etterpå) at dagen etter er det start med en eneste gang og røyk er det lite av. På kaldstart røyker det en del :)

Redigert av prin435 (see edit history)

Princess 435 volvopenta_sotw.gif

Pretty Woman, Oslo

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...