Jump to content

Hortenstreffet 16-18.juni


Astor

Recommended Posts

Når dere er vel fortøyd i Horten:

 

Legg turen direkte til sekretæriatbåten Escada, får å få navnetikett til å feste på brystet. T-skjorene ligger klare for avhenting for de som har forhåndsbestilt. Restlageret selges til det er tomt..

Samtidig som dere er der så betaler dere for oppholdet.

 

HUSK: Det er kun ladestrøm å hente fra stømmen på land. Husk å koble i fra event. varmtvannsbereder!! VIKTIG!!


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Sist år ankom vi på torsdagen, og det gjør vi sansynligvis i år også. Så, - når er velkomstkomitéen på plass?

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Ja da gikk turen min til horten fløyten også. :headbang: Har jo båten min i Vansjø, og må betale 3000,. for å flytte båten til sjøen og retur. Det syns jeg ikke ei helg er verdt. Han som løfta meg over i fjor er syk, og der betalte jeg bare 1200.- tur retur. Men dere får det sikkert koselig uten meg også :drink:

Link to post
Share on other sites

Trist a gitt. Går det ikke an å forhandle eller forespørre andre? Det er vel mange som løfter/frakter:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Virker som om det går greit med hensyn til jobbing osv, så jeg regner med at Isabella med et mannskap på 2 personer ankommer litt utpå fredagskvelden. Har vært litt usikker på om vi rakk alle dagene, men heldigvis ser det lyst ut nå. Største problemet blir vel å komme gjennom Mossekanalen tenker jeg. :lol: Der er det som kjent dragebåtfestival på fredag.

 

PS: Er det mulig å få ligge med baugen inn mot brygga et sted, setter vi pris på det.

Hvis ikke så tar vi det som det kommer..... :smiley:

Link to post
Share on other sites

Så må jeg også kaste inn håndkle...Eneste mulighet til å få opp båten før ferien og Statsraad Lehmkuhl tur. er denne helgen. Så båten blir satt på land fredag morgen. Og så DEN flotte værmeldinga da gitt. Lykke til med treffet

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Link to post
Share on other sites

Puuh! båten lekker litt mindre igjen :smiley: Kona og jeg er derfor klare for treff! regner med å ankomme tidlig kveld på fredag. Blir det salg av vimpel på treffet? Har ikke fått rota meg til å bestille og vil såååå gjerne ha :yesnod: (Må ha det, bare må...)

Link to post
Share on other sites

Det finnes mange måter å verne sin anonymitet på, Fred og en av dem kan være at man ikke ønsker å figurere på bilder som legges ut på nettet. Tok litt tid før jeg forsto dette, men jeg mener det er klart at vi må respektere dette.

 

En annen sak er at Norges første reklamefrie båtforum. "Bryggekanten" for båtfolket ønsker å harselere med bilder de finner av personer her på baatplassen.no - også navngitte personer, og at de publiserer privat korrespodanse de har hatt med medlemmer her på baatplassen, baktaler og sprer løgner om personer her på baatplassen osv, selv om det står utrykkelig her at Innlegg fra forumet kan kun benyttes i andre sammenhenger etter avtale med forfatter av innlegget.

Annet innhold etter avtale med baatplassen.no.

Nå har jeg ikke sett denne, har vært noe borte i det siste. :flag_sw:

Lasse, du som er teknisk og har flest innlegg på www.(-- reference to evil site removed --) bør holde deg for god til slike tåpeligheter. Det kan en ikke forvente av en teknisk moderator. Ta deg en ferie og bruk normal folkeskikk. Forumer er ment til å kose seg i, ikke slik svartmaing. :headbang:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

:confused::confused:

At han har innlegg på Havgapet betyr vel ikke at han støtter slik oppførsel :confused:

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Link to post
Share on other sites

Noen som vet literprisen om dagen hvis en tar turen innom dieselpumpa på indre havn?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Kunne jo bare ringt og spurt .Mener den er 6,70 , var det om mandan

 

Tine II

Det var da knakende billig det da... jeg betalte 7,80 i Langsund sist søndag.... tror nesten jeg må legge turen oppom Horten bare for å fylle diesel

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Men hvor ligger den???? var der ifjor. Fant ikke der så jeg må kjøpe briller :lol::lol:

På nordsiden av gamle Horten verft, like ved Stordokka. Når du kommer inn fra nord så er det overrettmerker, en i vannet og en på land. Pumpa er like ved overrettmarket på land.

 

Noen som vet literprisen om dagen hvis en tar turen innom dieselpumpa på indre havn?

Jeg jobber noen hundre meter fra og Bastard ennå nærmere, så det må vi da kunne finne ut av.

 

Gerhard

Redigert av Gerhard (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Lørdag har vi spleisekurs på Hortentreffet.

Gerhard trenger flere instruktører.

 

Er det noen som skal på treffet som melder seg som med-instruktør?

 

Tidspunkt: Kl. 13 - 14.

 

Ring meg gjerne på: 41 50 65 63.

 

Det er like før avgang for Astor, som setter kursen til Hortenom et par timers tid.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Horten indre havn blir fjordens fineste marina kan vi lese. Håper det ikke blir såååååå fint at vi må flytte BP-treffet til et annet sted.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...