Jump to content

Hortenstreffet 16-18.juni


Astor

Recommended Posts

Tiden går nå i raske tak til treffet i Horten.

 

Er det noen som kjenner noen eller jobber slikt til at dere kan skaffe premier til treffet?

 

 

Send IM til Astor, så setter vi dette opp på listen over innkomne premier.

 

Overskudd går selvsagt til driften av Baatplassen.no


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Ja, ja - alt går ikke som planlagt...

Bilde

 

Den avbildede foten :eek: og konkurrerende invitasjon til 50-årslag :cheers: gjør at det spøker for Hortenstreffet 2006 for min del. Med en plass nær brygge kan vi kanskje klare Fredag-Lørdag, men akkurat nå ser jeg flere problemer enn løsninger :crazy:

Link to post
Share on other sites

En annen sak er at Norges første reklamefrie båtforum. "Bryggekanten" for båtfolket ønsker å harselere med bilder de finner av personer her på baatplassen.no

Har nok gått glipp av denne. Det var nok litt tidlig på morran for han Lasse. Jeg har fortsatt tilgode å se noen harselering fra (-- reference to evil site removed --). Tvert i mot så er det Lasse som bedriver det med denne utalelsen. Bare så det er sagt. :wink:
Link to post
Share on other sites

men er det noen som har prøvd seg på et dollbord med krykker? Man blir litt avhengig av lett adkomst og velvillig mannskap!

Ikke akkurat krykker men hadde gips fra lysken til tærne i 1997 i 3-4 måneder. Det gikk det og, også så mange hjelpsomme mennesker en møter.Fjoråret med armen i gips var også en hyggelig opplevelse. Folk er hjelpsomme som bare det når en spør om hjelp og de ser at mobiliteten ikke er på topp.

Link to post
Share on other sites

For dem som evt er inntresert så blir det jo 2 båtplasser ledig i havna mi på treffet også .Kan jo være noen som vil ligge litt for seg selv ,vis dem har små unger eller av en eller anna grunn vil ligge litt bortenfor treffet .Tenkte at det kunne jo nevnes vis atta dersom atte .Send meg evt en IM så fixer vi det .

Andre som har stor båt som vil slippe å ligge på svai kan som sagt ligge på utsiden i hjemme havna mi ( 5minutter å gå til treffet ).Det nærmer seg med stormskritt nå til treff . Kan nevne at det har kommet inn mange flotte premier til utlodding . Økosjefen og jeg er jo nekta loddkjøp iår , men er mye flott så jeg må få gjort noen loddkjøp igjennom andre mensker

Det er selvsagt bare å sende en IM vis det er noe dere lurer på , eller komme med det her i forumet .Vi håper masse folk og knallvær , men først er det pinsetreff i Horten gjestehavn til helgen . Husk at dere som er medlemmer i KNBF eller Redningsselskapet ligger gratis i Horten gjestehav i hele pinsen da det er disse som står for treffet sammen med Horten by . Håper det kommer folk fra BP også iår .

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Til dere som ankommer Hortentreffet og har VHF i båten:

 

Bruk kanal 77.

Mob.tlf: 41 50 65 63

Kall opp Astor når dere er i Vealøsrenna inn til Horten Indre havn.

 

Det vi ønsker å vite er flg:

Hvor stor båten er.

Spesielle behov. F.eks. hund eller små barn ombord.

Hvor lenge dere blir liggende. Det siste er spesiellt viktig da de aller fleste blir liggende utenpå andre BP-båter.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...