Jump to content

Messe i Bergen: Dra til sjøs

Frøken Fryd

Recommended Posts

Hvis Admiralinnen er med på messen, så er det viktig å forstå hva hun virkelig mener for å unngå senskader.....her er litt hjelp : :flag:

"Det er greit"

"Høyt sukk"

"Gjør som du vil"

"Ingenting"

"Det må du gjerne"

dette virker velbekannt.......... :yesnod::lol:

S/Y Gunga Din

ØKH har klokelig valgt å holde seg hjemme fra årest båtmesse. Jeg inviterte henne til sjøen for Alle for å se på nye Windy 52 :smiley:

Hun vet vel antakelig at jeg tolker henne som jeg vil, og om hun på båtmesse hadde sagt

Gjør som du vil

Det må du gjerne

Det er greit

Da hadde jeg nok tillatt meg å tolke det i beste mening :yesnod: Hva annet kan en enkel og jordnær mann gjøre :rolleyes:

Kanskje de har lært å kjøre bil i Tønsberg ? Og hvis de har kjøpt bil i Tønsberg så er det forståelig.

Veldig få Tønsberg registrerte eller Tønsberg solgte biler er nemlig levert med fungerende blinklys og speil. Legg inn påkjørsrett gen så er det utrolig mange interessante situvasjoner daglig. :nonod:

Det er akkurat det samme som gjelder på andre siden av fjorden også, thor. :headbang: Bare bytt ut ordet "Tønsberg" med Moss. Like håpløst her!!!! :crazy::cryin:

Hva med Viknes 770, det blir jo en stor attraksjon vil jeg tro? Håper ellers at Minor 34 WA er på plass, det ble sagt så fra importøren på messa i høst... Denne har jeg store forhåpninger til... Minor 34 WA - Videosnutt

Så akkurat noen bilder av "nye" Viknes 770. Joda, mer moderne utgave av overbygget. Bildene var tatt i full fart, slik at ikke så mye detaljer var tatt med om andre ting som evt. måtte være endret..... Vel, styrehustaket er lavere, slik at man ikke behøver å ha en lecablokk med seg når man ønsker å styre fra uteposisjonen. Tørkeskap er det og blitt plass til ute.

Skal kikke nøyere på den i helgen.

Redigert av Gudrun (see edit history)

Ikke lett å få flybilletter i Afrika kan jeg røpe, på ruten min skulle jeg lande søndag klokken 18:45 :cryin: 15 minutter før messen stenger :cryin::cryin:

Ringte reisebyrået og :discuss: og :fishing: og :confused: og :boxing:, kom tilslutt frem til en rute som får meg til Flesland klokken 15:35 :cheers:

Det blir 3 timer med båtmesse det da :lol:

Opptur :flag:

samme folka som har så mye greie på båt og ting her, overasket at de ikke begynner og jobbe med og selge og blir betalte rådgivere der i norge.

som bayliner 3258 , 644 innlegg. skipper morse osv...

Nja, de fleste her er nok idealister og tenker på andre ting enn penger når vi diskuterer båt.... vi i båtfolk hjelper hverandre uten at vi tar betalt for det...... lønnen som vi mottar er det andre som betaler...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Messen åpner vel ikke klokken 14.00 i dag.. men det er sikkert noen som har vært der

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Jeg skal i hvertfall dra, må bare sende fruen et annet sted slik at un ikke ser hva utstyret i virkeligheten koster... :smash:

"Varmeviften er montert om" :cool: er min forklaring på alle kveldene jeg har brukt på montering av ny Eber D4.

Og "Varmeviften er montert om" :cool: håper jeg er like brukanes når hun snart merker at det ikke lenger er +8 grader i båten etter 1 time, men +22 etter 15 min ! :yesnod::yesnod:

Så hun kommer vel til å skryte fælt av mine modifikasjoner som attpåtil var gratis... :rolleyes:

"Det er greit"

"Høyt sukk"

"Gjør som du vil".....................

En liten pojke frågade:

"Är det sant, pappa, att I vissa delar av Afrika känner inte mannen sin hustru innan de gift sig?"

Pappa svarar;

"Så är det I alla länder, min son."

En liten pojke frågar sin far:

"Pappa, hur mycket kostar det att gifta sig?"

Pappa svarar:

"Jag vet inte, min son, jag betalar fortfarande."

S/Y Gunga Din

Da er messebesøket over for min del. :cool:

Mye fint ! Dumpet opp i avdukingen til Skorgenes sin Sonic 315:

Bilde

Blandt alle millionbåtene falt nå jeg mest for denne tyrkeren (ikke sikker på hvilket merke) her:

Bilde

Ikke dum denne heller da:

Bilde

Nå er det til å bla i den velfylte katalogbunken med ekkolodd :sailing:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Nei, det tror jeg ikke at jeg gidder, for å være helt ærlig. Hva jeg synes om Skorgenes sine båter vil jeg heller holde for meg selv, for jeg har bedre ting å gjøre enn å krangle med knuragtige bedrevitere.

Men OK; jeg skal sove på det. Så får vi se.

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...