Mouche Svart 11.April.2006 Link til dette innlegget Svart 11.April.2006 Slik at vi brukere kan etterkontrollere om Skipsrådet har tatt en korrekt avgjørelse mener du? Lotus Vel, jeg har i mange sammenhenger sagt at jeg er mer tilhenger av det opplyste eneveldet enn av demokrati. Det er bare en forutsetning dog, gjett! Ja da, helt riktig, det er jeg som skal være den eneveldige! Spøk til side. Ja, ser ikke noe galt i at vi alle skal kunne få se grunnlaget for utelukkelsen. Har jeg krav på det? Nei, men tror det hadde vært det beste for alle og forhåpentligvis hadde det stoppet videre diskusjon og ikke minst; spekulasjon! Venter spent på videre utvikling, men det blir etter noen timer under båten med eksentersliper osv. Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Frivakten Svart 11.April.2006 Link til dette innlegget Svart 11.April.2006 Styrken ved demokratiet er ytringsfriheten. Svakheten er at den blir brukt. H. Rohde VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Avsluttet2 Svart 11.April.2006 Link til dette innlegget Svart 11.April.2006 Av respekt for det frivillige arbeidet Ingar, teknisk og skipsrådet legger ned for at vi skal kunne nyte godt av et fantastisk båtforum trekker jeg meg ut fra diskusjonen i denne tråden. God påske alle sammen! Link to post
o.b.lix Svart 11.April.2006 Link til dette innlegget Svart 11.April.2006 Av respekt for det frivillige arbeidet Ingar, teknisk og skipsrådet legger ned for at vi skal kunne nyte godt av et fantastisk båtforum trekker jeg meg ut fra diskusjonen i denne tråden. God påske alle sammen! Jeg også! God påske! Link to post
slettet Svart 1.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2006 (redigert) [EDIT]: etter oppfordring fra et medlem er jeg blitt oppfordret til ikke å advare mot fabel og AYN. PM meg ikke hvis dere ikke vil vite mer[/EDIT] Redigert 1.Mai.2006 av The Scrutinizer (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn