M/S Bastard Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 Ikke dum den der nei! Bare litt synd at skroget er malt innvendig, det har den ikke godt av... <{POST_SNAPBACK}> Tja, det er ikke så farlig om den er oljet på utsiden! Men det er jo litt utstyr på den sjarken da Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 (redigert) Noe for Walter detta tenker jeg Mye for penga her, fikk nesten lyst på den sjølJa, værsågod bastard - bare legg inn et bud du.........jeg avstår plassen min i køen til deg! Bare så du vet det. Sjarken står langt inne på et jorde (antageligvis har den slått rot der også....) på Søndre Sandøy (Hvaler), uten veiforbindelse med omverden..........Lykke til! Redigert 14.Juli.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 Kanskje man bør legge inn ett skambud, der er jo en god Sabb og garnhaler eller hva det er? Får vel la det være, men....... Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 18.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2005 (redigert) For de som ønsker å menge seg med det eksklusive selskap. MIKKEL 30 til 135 lapper. Løp & kjøp ! Suzuki Redigert 18.Juli.2005 av Suzuki (see edit history) Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Birchwood 320 Svart 19.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2005 For alle som etterlyste GSM alarm/posisjon sender til båt GSM alarm Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
880 Svart 20.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2005 Her er et kupp for bastard30000... Han ønsket seg jo en en gang... billigere blir det ikke-- 50 fot og GRATIS http://www.zett.no/47/boat/buy_boat?bId=28560 Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
M/S Bastard Svart 20.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2005 Her er et kupp for bastard30000... Han ønsket seg jo en en gang... billigere blir det ikke-- 50 fot og GRATIS http://www.zett.no/47/boat/buy_boat?bId=28560 <{POST_SNAPBACK}> uten motor men alikevel sikkert ett bra objekt. Jeg må bli ferdig med det jeg holder på med først, tror jeg... Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 20.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2005 uten motor men alikevel sikkert ett bra objekt. Jeg må bli ferdig med det jeg holder på med først, tror jeg... <{POST_SNAPBACK}> Ett prosjekt fra eller til skulle vel ikke ha så mye å si Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
M/S Bastard Svart 20.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2005 Ett prosjekt fra eller til skulle vel ikke ha så mye å si <{POST_SNAPBACK}> Hehe, har ikke plass kan man si Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 25.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2005 Furholmen skrog gis bort 1930modell Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2005 Snekke 18 med Sabb 8 gis bort :o) Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 27.Juli.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2005 Princess 330 til 75000,-. Det er ikke oppgitt hvilken valuta prisen er oppgitt i, men siden den som har lagt inn annonsen tydeligvis kan skrive norsk, kan det være grunn til å sjekke ut dette nærmere for de som er interessert. Løp og kjøp, eller mangler det en null i prisen? Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 27.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2005 (redigert) Princess 330 til 75000,-. Det er ikke oppgitt hvilken valuta prisen er oppgitt i, men siden den som har lagt inn annonsen tydeligvis kan skrive norsk, kan det være grunn til å sjekke ut dette nærmere for de som er interessert. Løp og kjøp, eller mangler det en null i prisen? <{POST_SNAPBACK}> Ettersom båten befinner seg i england snakkes det vel om pund, når man da legger på hk avgist og moms begynner vel prisen å se normal ut. Så en nulle mangler nok Redigert 27.Juli.2005 av jonkare (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Pjolter Svart 27.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2005 Måtte nesten ringe på den jeg da.. Det var pund det var snakk om ja.. dessverre Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Morten_L Svart 28.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2005 Nå er formene til Breiflabb (Randesund 29) er til salgs her i Kristiansand for 5000,- så jeg. Dette må vel være et kupp for den rette..... Her er en av samme slaget: http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...07&pos=1&tot=40 Annonsa på finn: http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=11...&tot=866&page=2 Morten_L Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 29.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2005 En god - og en dårlig nyhet: Den gode nyheten: BB11 gis bort Den dårlige nyheten: Den ligger i Stockholmstraktene...... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Brum Svart 29.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2005 (redigert) Jeg ba om å få den, jeg. Båten jeg lærte å seile i, og som mine døtre hadde hatt godt av å pusse opp! (Det måtte jeg gjøre for å få råd for 30 år siden!) En utrolig fin båt! Så får vi se, da! Redigert 29.Juli.2005 av Brum (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 7.August.2005 Link til dette innlegget Svart 7.August.2005 BLUE sky kokeapparat til bud over kr 300 Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Batdilla Svart 18.August.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2005 Finn.no: Trebåt gies bort mot avhenting. Adresse: Åse, 5357 Fjell. Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 23.August.2005 Link til dette innlegget Svart 23.August.2005 Seilbåt gis bort: http://www.havna.com/battorget/show.phtml?idnum=10970 Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 25.August.2005 Link til dette innlegget Svart 25.August.2005 Noen med plattgatter som trenger riktig mast? Mahogney plattgatter mast gies bort mot avhenting i Larvik Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 26.August.2005 Link til dette innlegget Svart 26.August.2005 Noen med plattgatter som trenger riktig mast? Mahogney plattgatter mast gies bort mot avhenting i Larvik <{POST_SNAPBACK}> ....er desverre gitt bort.... jeg står på venteliste hvis ikke han skal ha den kommer Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Batdilla Svart 29.August.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2005 Finn.no: Brygger gis bort Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 29.August.2005 Link til dette innlegget Svart 29.August.2005 Finn.no: Brygger gis bort <{POST_SNAPBACK}> Ja, jeg så nettopp de samme, men det blir litt langt å dra dem med seg hjem derfra på høsten - jeg hadde vel kommet til Stavanger med tom slepetrosse, eller et fange ved og noen isoporbiter.... Disse bryggene passer nok best for noen i umiddelbar nærhet. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Herman Svart 29.August.2005 Link til dette innlegget Svart 29.August.2005 Tydelig at det er mange som skal skifte ut bryggene sine i indre Oslofjord i høst. Revierhavnens Baatforening skal skifte ut to brygger i høst. Trebrygger med utstikkere. Bryggene er vel totalt ca 100 meter lange hver, men er selvfølgelig demonterbare, både brygga og utriggerne. Vet ikke om det er fritt fram for å forsyne seg, de har avtale med et firma som skal fjerne dem gratis mot at de får dem. Hvis noen er interesserte kan de sende meg en IM, så kan jeg sjekke med havnesjefen. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.