Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Klart vi trår til med slep!

Astor stiller gjerne opp med slepetrosse!

Med kurs for Holmestrand.

 

Ring, ring, så er den din!!

<{POST_SNAPBACK}>

Takk!

 

Men jeg tør ikke flere båter nå.

Bastarden må på vannet først. Og så kommer jeg til og legge litt penger i en skøyte.

En som har renovert skrog.

Kjøpe og selge båt til jeg har nok pæng :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Helt ny Volvo MD2B med MS gear (Null timer!). 35000 svenske kroner, hvilket tilsvarer 30331 norske kroner i skrivende stund. Kjenner ikke prisene på disse motorene, men det foresvever meg at dette ikke er helt hinsidiges. Riktignok er annonsen fra 4. mai, men trenger man en slik motor, er det kanskje verdt å ringe vedkommende og legge inn et skambud?

 

http://www.blocket.se/view/4984580.htm?cal...&l=0&c=1&city=0

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Helt ny Volvo MD2B med MS gear (Null timer!). 35000 svenske kroner, hvilket tilsvarer 30331 norske kroner i skrivende stund. Kjenner ikke prisene på disse motorene, men det foresvever meg at dette ikke er helt hinsidiges. Riktignok er annonsen fra 4. mai, men trenger man en slik motor, er det kanskje verdt å ringe vedkommende og legge inn et skambud?

 

http://www.blocket.se/view/4984580.htm?cal...&l=0&c=1&city=0

 

Bilde

<{POST_SNAPBACK}>

Vi hadde en slik motor for mange år siden.

Det jeg husker best var at vi bare hadde problemer med den.

Redigert av Das_Boot (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Etter tre dagers jakt har det endelig lykkes meg å få tak i flere "Fein"-sager på Europris.

 

I ren lykke over at de fantes kjøpte jeg nok ett par stykker mere enn de jag hadde lovet å skaffe en slik til.

 

Har tenkt å ta dem med til Hortenstreffet - eller de kan avhentes hos meg i Sarpsborg for selvkost.

(kr 200,-)

 

mvh

 

FredT

Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole

Link to post
Share on other sites

....Synd at Dilla allerede har handlet  :lol: ... Denne er jo perfekt for det norske avgiftsniveauet.

1 x BMC 50hp? Nei, da takker jeg meg heller til mine en gang i tiden 2 x 210HK. Sparker litt mer det.

 

Anskaffet forøvrig meg en slik Fein sak jeg også. Kunne liksom ikke være uten når så mange andre har kjøpt det. Om ikke annet, kan den få ta opp plass i Dillebua.

Link to post
Share on other sites

Etter tre dagers jakt har det endelig lykkes meg å få tak i flere "Fein"-sager på Europris.

 

I ren lykke over at de fantes kjøpte jeg nok ett par stykker mere enn de jag hadde lovet å skaffe en slik til.

 

Har tenkt å ta dem med til Hortenstreffet - eller de kan avhentes hos meg i Sarpsborg for selvkost.

(kr 200,-)

 

mvh

 

FredT

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var i Europris butikken, på Straume/Bergen og fikk byttet min, der hadde de flere, og får inn små partier (20-25 stk) med jevne mellemrum, så hvis noen trenger en sånn, og ikke kan finne den i den lokale Europris, så kan jeg gjerne være behjelpelig.

 

Ps. Utstyret som følger med, er som tidligere nevnt RD (Ren Dritt). Sagklingen som fulgte med min maskin, delte seg i to noen sekunder etter at jeg startede maskinen, men det orginale utstyr passer på, og er bra (og dyrt)

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Skåpsluckor i massiv mahogny till båt

 

Finnes i Kungsbacka / Sverige:

Bilde

 

......Säljes per st eller parti. Har ca 100 luckor. Styckpris 175:- eller 125:-/st vid parti.....

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Anskaffet forøvrig meg en slik Fein sak jeg også. Kunne liksom ikke være uten når så mange andre har kjøpt det. Om ikke annet, kan den få ta opp plass i Dillebua.

<{POST_SNAPBACK}>

Har også kjøpt en slik Fein kopi på Europris, vet ikke helt hva jeg skal bruke den til ennå. Men siden alle snakker om den og jeg bygger båt så måtte jeg bare ha den.

 

Var det noen som sa: Kjekt å ha :lol::lol: Du får nok helt sikker bruk for den en dag :yesnod:

Link to post
Share on other sites

....Denne annonsen er vi flere som lurer på......

Åh? :confused: ...er det noe å lure på?

 

(Var ikke helt klar over at jeg måtte "klarere" her på forhånd?) :lol:

 

D'ække no mere hokus-pokus enn at jeg har bestemt meg for å (prøve) selge sjarken.

 

Salget av "FLUKT" tar ikke helt av - (det er hva engelskmenn kaller for understatement!) - i løpet av en ukes avertering på finn.no har jeg mottatt 2 telefoner.........

- Den ene var "noen" fra askim som avtalte tid for besiktigelse, sist søndag. Hverken så eller hørte noe mere fra de .....

 

- Den andre er en kar opp i Sortland, som snakker om å kjøpe "usett" - vet ikke hva jeg skal tro om det..... (skeptisisme er sundt, sier dem.....)?

 

Hva det skyldes? Vet ikke - har heller ingen teorier. Mulig det er d****været, eller bare tiden, eller båten, eller motoren, eller fargen, eller......hva vet jeg?

:smiley:

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Walter, det at båten ikke er solgt, mener jeg bestemt vi kan skylde på været. Jeg er veldig overrasket over at denne ikke er gått enda. Riktig pris, ærlig annonse, flott båt etc. Med det samme godvære kommer, da går båten, det tror jeg.

 

Det jeg imidlertid lurer på, er Walters sinnstemning dersom begge båtene fyker ut av dine hender eksempelvis samme helg. Antar du vil få lettere eller tyngre anfall av angst, eller er båten OK67 selger som frister :wink: Det lyser jo Walter av DEN båten :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...