fredivar Svart 7.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2009 Kampanjepris på kombiplotteren Garmin Nüvi 500 med støtte for g2 vision kart. 1395,- + frakt er ca. halv pris av veiledende. Ble en på meg. Fler av gutta på jobben som også har bestilt nå. http://www.dustinhome.no/pd_5010196999.aspx Men her må du bestille bilholder og ladekabel som ekstrautstyr? Sitér dette innlegget Link to post
fredivar Svart 7.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2009 28 fot m/18 Hk Sabb 6000,-(Halden) Sitér dette innlegget Link to post
MagneO Svart 7.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2009 Er båtkartene med i prisen på den Garmin plotteren? (unskyld det amatørmessige spørsmålet, jeg har ikke peiling på slike ting) Hva koster de evt? Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 7.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2009 (redigert) Er båtkartene med i prisen på den Garmin plotteren? (unskyld det amatørmessige spørsmålet, jeg har ikke peiling på slike ting) Hva koster de evt? Mvh Ut fra det jeg kan lese i annonsen er det kart over hele norden i denne pakka. Men det står lite om hvordan den maritime delen av denne plotteren virker... Men det står jo i annosen...Enkel navigering for bil, båt, fottur eller sykkel Redigert 7.Oktober.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
furion Svart 7.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2009 fredivar: Kabel for sigarettenner og festebrakett med sugekopp følger med. Jeg kommer til å teste ut sugekoppen først, men det er nok mulig jeg går til innkjøp av en fast brakett. Disse koster fra 100-lappen. Eks. denne MagneO og Wasco: Nüvi 500 er i utgangspunktet en GPS for bilbruk, men med mulighet for båt(g2 vision)- og topografiske kart. City Navigator, altså bilkartet, for norden er preinstallert på enheten. Båtkartene kjøpes utenom på MicroSD kort. Kartene koster fra ca. 2500,- i butikk og billigste på finn.no er 900,- Selv benytter jeg "Garmin Bluechart G2 Vision VEU710L - Denmark, Skagerrak & Katteg" funnet på en ikke lite omtalt svensk nettside . Noe sier meg at også de som ligger ute på finn er funnet der. Skrev også litt om Nüvi'n i denne tråden Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 9.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2009 Jeg var på Metallco på Alnabru i dag og kjøpte bly til ballast. De har blokker på ca 9 kg i fint, flatt format til å feste på glassfiberhuden med Sika. Betalte kr 14/kg + MVA (skraphandlerne er ikke som før). Ikke helt billig, men hendig. Så ellers en båtpropell i skraphaugen. Den så hel og fin ut. 20 x 20", venstregående. Ca 35 -40 mm aksel (øyemål). Tror den går billig. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Njord Svart 9.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2009 Jeg gir bort til baatplassen medlem: Grundig 14" TV med fjernkontroll, text TV, scart kobling, 12 / 220V Litt shabby i chassis, men helt OK funksjonelt. Må hentes på min hjemmeadresse, Hommersåk, Sandnes. Send meg en IM for avtale. "Først til mølla" Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Double Weber Svart 12.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 Masse nytt båtutstyr / deler til salgs billig Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Vengsøyværing Svart 12.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=19150522 Gis bort! ser ut til å være gode båter Sitér dette innlegget Link to post
Njord Svart 12.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 Jeg gir bort til baatplassen medlem: Grundig 14" TV med fjernkontroll, text TV, scart kobling, 12 / 220V Litt shabby i chassis, men helt OK funksjonelt. TV'en er ikke gitt bort enda Virkelig ingen som vil ha den? Fungerer helt topp Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
MagneO Svart 13.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2009 Billig i allefall! http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=19403213 Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Popeye83 Svart 14.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2009 Gir bort orginalt Volvo Penta sjøvannsfilter i svart plast. Det har 32mm slangestusser. Jeg har hatt problemer med luft som lekker inn og har derfor skiftet det. Hvis noen trenger det til delefilter eller vil ha det av andre grunner send en IM. Det kan hentes på aker brygge. Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 22.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2009 Trener du gratis flytebrygge? Gressvik (som forøvrig har en bra BMX klubb) Rygge Sandvika Ok, nå er båtplassen fikset... Nå trenger du gratis båt: Rolfsøy Rong Hauge i Dalane Her finner du mer gratis båt relaterte ting: finn.no Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 23.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2009 Rimelig prosjekt med ulyd i motor, Huwa 26 til kr 35.000,- http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=19514140 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Osten56 Svart 26.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2009 Oljefilter BMC 1,5 3 stk. Kjøpte to oljefiltre til "ny båten" i sommer før oljeskift. Så fant jeg et filter i båten. Viste seg når jeg åpna oljefilterkoppen at anleggsskiva og fjæra i bunn av koppen var borte, så oljefilteret lå løst. Endte med å kjøpe "spin on conversion kit" fra KD i Bergen, og har derfor 3 nye oljefiltere jeg ikke får bruk for. Værsgo Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 27.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2009 Sjekk denne!!! Flott snekke gis bort! Beskrivelse Nyoppusset snekke, med mye utstyr samt opplagskrybbe. Snekka har fine løsninger i kahytt, med tanke på sitteplasser og soveplasser. gis bort grunnet motorproblemmer, kan være en bagatell, men har ingen anelse. Får ikke start på den, ifølge feilsøking kan problemmet være ventiljustering, falsk luft, forgasserfeil. Båten ligger fortsatt på vannet, så gis bort mot henting. Ypperlig feriebåt! Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 28.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2009 Jeg har skiftet toaletter. De gamle toalettene er av kvalitetsmerke GROCO K og fortsatt fullt operative. Jeg har også repsett. Gis bort mot henting på Tjøme. (Send IM) Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 29.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2009 Høcom Famita 400 VHF gis bort. VHF-en måler ca 180 x 270 mm (inkl. kjøleribbene) + knappene. L-kanalene er installert. Komplett med festebraketter og brukermanual. Funket da jeg byttet den ut for ca 3 md siden. Sendes mot bet. av porto ca 100-150 kroner. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 30.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2009 Høcom Famita 400 VHF gis bort. VHF-en måler ca 180 x 270 mm (inkl. kjøleribbene) + knappene. L-kanalene er installert. Komplett med festebraketter og brukermanual. Funket da jeg byttet den ut for ca 3 md siden. Sendes mot bet. av porto ca 100-150 kroner. Jeg ser i innboksen at jeg allerede fått flere "tilbud". Så da blir det å sjekke hvem som sendte e-post først når jeg kommer heim fra jobb. Sitér dette innlegget Link to post
olefr Svart 29.November.2009 Del på Facebook Svart 29.November.2009 Noen som er interessert i et repobjekt/delemotor Mercury 0.8 : https://baatplassen.no/p/showproduct.php?product=4430 Her er det bare å gi bud. Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 14.Desember.2009 Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Etter mange hundre timers arbied med snekka, er den i dag blitt mye penere Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 14.Desember.2009 Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 du har det jah? kan du sende meg bilde av båten? e-post mathias.hansen@bluezone.no eller tlf 98400924 Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 14.Desember.2009 Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Snakker du med deg selv eller mathi92? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
SandAnker Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 tydligvis Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 27.Desember.2009 Del på Facebook Svart 27.Desember.2009 Kan se ut som om mathi92 startet jule feiringa vel tidlig i år Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.