Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Lagersalg - Båtutstyr!

 

Minus 20-80% (er alltid skeptisk når noen averterer med 80% avslag!)

Seilerklær, fendere, tauverk, vindusviskermotor, trykkvannspumper, toaletter, fittings, hegsler, gummibåter, hydr. styring, dregger, slangeklemmer, etc. etc.

 

Firma: ALMEX

Vegar Fabrikker - Hobøl

1000m fra Tomter Stasj. retn. Lillestrøm Rv120

Tel.: 952 42 126 - 905 28 652

Åpent: Fredager 12-19 Lørdager: 11-16

========================================

Fant denne annonsen i min lokalavis - jag har ingen forbindelse med dette fima. Tenkte at noen som bor i nærheten kunne sjekke dette og melde tilbake om det er seriøst og om det er lave priser der - eller om det bare er vanlig salgsprat!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Lagersalg - Båtutstyr!

Firma: ALMEX

Vegar Fabrikker - Hobøl

1000m fra Tomter Stasj. retn. Lillestrøm Rv120

Tel.: 952 42 126 - 905 28 652

Åpent: Fredager 12-19 Lørdager: 11-16

========================================

Fant denne annonsen i min lokalavis - jag har ingen forbindelse med dette fima. Tenkte at noen som bor i nærheten kunne sjekke dette og melde tilbake om det er seriøst og om det er lave priser der - eller om det bare er vanlig salgsprat!

<{POST_SNAPBACK}>

Mener å huske at dette er samme firma som holdt til like ved Hauketo før. (var det i Ljabruveien tro?) Han som drev i kjelleren der det nå er Pizzasjappe eller noe. Han pleide forøvrig å være på båtmessen før også. Rene skrotnisse, men han hadde faktisk en del brukbart også til en grei pris. Men du måtte rote rundt i kasser og hyller for å finne noe. Seriøs nok han, men utvalget er ikke voldsomt stort. Likevel kunne han faktisk skaffe mye rart, bare han fikk litt tid på seg. Tror det ble billigere enn de andre butikkene for det. Kan være verdt et besøk, mulig det lønner seg å ringe først for å spørre om han har det du trenger.....
Link to post
Share on other sites

Lagersalg - Båtutstyr!

 

Minus 20-80%  (er alltid skeptisk når noen averterer med 80% avslag!)

Seilerklær, fendere, tauverk, vindusviskermotor, trykkvannspumper, toaletter, fittings, hegsler, gummibåter, hydr. styring, dregger, slangeklemmer, etc. etc.

 

Firma: ALMEX

Vegar Fabrikker - Hobøl

1000m fra Tomter Stasj. retn. Lillestrøm Rv120

Tel.: 952 42 126 - 905 28 652

Åpent: Fredager 12-19 Lørdager: 11-16

========================================

Denne ligger i nærområdet mitt. Var der og kikka litt for et par uker siden - mest av nysgjerrighet, uten å være på jakt etter noe spesielt. Utsalget vekker ganske "herlige" minner om "vårmarked på Ekebergsletta".. :smiley: Vareutvalget er temmelig omfattende og stemmer ganske bra med det som er beskrevet i annonsen. Slik jeg forsto det, stammer det mer eller mindre fra oppkjøpte "havari"-/konkurspartier. Tror nok det er mulig å forhandle på pris dersom man kommer over noe man trenger.

 

Ta en telefon og sjekk ut! Det virket som om "gubben sjøl", Anders Lileng, har ganske god oversikt over hva han har liggende rundt omkring.

 

- og - ja, GeirFrode, det er "Hauketogubben" vi snakker om i dette tilfellet også.

Redigert av Arvid_A (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Mener å huske at dette er samme firma som holdt til like ved Hauketo før. (var det i Ljabruveien tro?)  Han som drev i kjelleren der det nå er Pizzasjappe eller noe. Han pleide forøvrig å være på båtmessen før også. Rene skrotnisse, men han hadde faktisk en del brukbart også til en grei pris. Men du måtte rote rundt i kasser og hyller for å finne noe. Seriøs nok han, men utvalget er ikke voldsomt stort. Likevel kunne han faktisk skaffe mye rart, bare han fikk litt tid på seg. Tror det ble billigere enn de andre butikkene for det. Kan være verdt et besøk, mulig det lønner seg å ringe først for å spørre om han har det du trenger.....

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du har helt rett, han har flyttet et eller annet sted nedi indre Østfold. Bryggenabo'n var der nede og handla i fjor. Utvalget hadde visst øket en god del :smiley:

Link to post
Share on other sites

Hm, kan virke som et greit firma dette ? Jeg ringte, trenger nye fendere og diverse og undersøkte prisene. De påstår at den størrelsen (den største de har) de har koster normalt ca 600 i tilsvarende butikker som dem, mens de tar ca 290.

 

I forbindelse med at jeg skal til Oslo til Fredag, spurte om butikken er åpen det tidspunkt jeg er der, men det var det ikke. Jeg fikk til svar at de heller gjerne kunne ta med varer til meg, avtale sted og tid i oslo for overlevering/besiktigelse, slik at jeg slapp omveier (har tett program denne dagen). Jeg må si det hører til sjeldenhetene slik service, og at de til og med foreslår dette selv, og ikke jeg !!

 

Jaja, nå får vi se an fredagen om det er bra varer !!

Link to post
Share on other sites

Handla med ham noen ganger mens han var i Ljabruvn.

Og joda, det å yte extraservice er ikke ukjent for denne karen. For oss holdt han åpent utenom åpningstid, selv om vi ikke visste om noe spesiellt vi egentlig skulle ha... Unødvendig å nevne kanskje, selvsagt fant vi mye vi "måtte" ha. Er det ikke sånn bestandig?

Link to post
Share on other sites

Bryggenabo'n var der nede og handla i fjor. Utvalget hadde visst øket en god del  :smiley:

<{POST_SNAPBACK}>

:smiley: Se det ja! Dette høres lovende ut. Da har han sikkert fått tak i større lokaler nå. Vet han hadde mye rart i syrefast, deriblant bra med skruer til en grei pris. Og varene ellers pleier ikke å være noen billige kopier det heller, selv om prisen ligger godt under andre.

Og servicen er det fortsatt ikke noe å utsette på heller ser jeg. Kjempebra! Denne butikken må jeg huske på når jeg trenger noe til båten.

Link to post
Share on other sites

Nei, det er ikke en Yamaha, i alle fall ikke hvis lengden er korrekt opgitt til 26 fot.

<{POST_SNAPBACK}>

Ser innmari ut som en Yamaha 26 ( den kjente du ikke til tenker jeg.. )

 

I serien fantes også en YAMAHA 29

 

Redigert; var ikke den mellomste 27 fot mon tro..? Hjernen er ikke helt med, skal lete i arivet...

 

Suzuki

Redigert av Suzuki (see edit history)

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

:smiley: Se det ja! Dette høres lovende ut. Da har han sikkert fått tak i større lokaler nå. Vet han hadde mye rart i syrefast, deriblant bra med skruer til en grei pris. Og varene ellers pleier ikke å være noen billige kopier det heller, selv om prisen ligger godt under andre.

Og servicen er det fortsatt ikke noe å utsette på heller ser jeg. Kjempebra!  Denne butikken må jeg huske på når jeg trenger noe til båten.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var der for 14 dager siden, og kan bekrefte at han har enormt mye rart.

Han er også billig på diverse klær til båtbruk.

 

Kjøpte kjempe horn i messing, skal prøves på båtplassen treffet i Horten :eek:

 

Ellers har han store mengder med tauverk, f.eks Roblon og annet.

 

Faxen (som løp og kjøpte)

Fairline Mirage 29 er solgt.

Link to post
Share on other sites

Hm, kan virke som et greit firma dette ? Jeg ringte, trenger nye fendere og diverse og undersøkte prisene. De påstår at den størrelsen (den største de har) de har koster normalt ca 600 i tilsvarende butikker som dem, mens de tar ca 290.

 

I forbindelse med at jeg skal til Oslo til Fredag, spurte om butikken er åpen det tidspunkt jeg er der, men det var det ikke. Jeg fikk til svar at de heller gjerne kunne ta med varer til meg, avtale sted og tid i oslo for overlevering/besiktigelse, slik at jeg slapp omveier (har tett program denne dagen). Jeg må si det hører til sjeldenhetene slik service, og at de til og med foreslår dette selv, og ikke jeg !!

 

Jaja, nå får vi se an fredagen om det er bra varer !!

<{POST_SNAPBACK}>

Som jeg skrev i mitt innlegg, avtalte jeg tid og sted med disse folka for handling. Jada, de innfridde, og vel så det !

 

Fikk samtidig anledning til å besiktige lageret dems, og irriterer meg nå for at jeg har fått handla stort sett alt det jeg trenger for årets sesong........ BILLIG !!!

 

Til andre som vurderer å sjekke ut dette selskapet, kan jeg anbefale et besøk på deres lokaler ! (som sagt, har ikke selv sett lokalene, kun lager samt det jeg handla av dem, som de da hadde tatt med i bilen til meg.....)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...