håvar Svart 4.Januar.2005 Del på Facebook Svart 4.Januar.2005 Jeg solgte en Draco 23 SC med VP v8 220 hk og duoprop drev 1987 våren 2003 med 1 år gammel boggi henger Tot vekt 2600 kg for 165000,- håvar Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Januar.2005 Del på Facebook Svart 4.Januar.2005 160 store!!!! Det har jeg ikke sett, da er det jo ikke så billig lenger........ Hvordan får du frem minsteprisen? Les spørsmål og svar nede på siden! Der er det en som spør etter minstepris Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 5.Januar.2005 Del på Facebook Svart 5.Januar.2005 Dette er vel et OK objekt for en nevenyttig fyr!!! Det er jo mange av de her på båtplassen!!! http://www.finn.no/finn/boat/object;pdc=11...Io710031&pos=10 Intruder Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 5.Januar.2005 Del på Facebook Svart 5.Januar.2005 Les spørsmål og svar nede på siden! Der er det en som spør etter minstepris Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Walter_S Svart 7.Januar.2005 Del på Facebook Svart 7.Januar.2005 (redigert) Rimelig investering for en trebåtelsker! Et 6 meter langt mahognyskrog for 1.200,- Svenske kroner!!! Løp og kjøp, bastard30000! Träbåt skrov, 1200:- Redigert 7.Januar.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
bjoris Svart 7.Januar.2005 Del på Facebook Svart 7.Januar.2005 (redigert) Dette må da være ekstremt rimelig, dersom den da er i normal stand og ellers ikke har skader???? GibSea 33 Det må vel være uten mva eller noe... isåfall en idiotisk pris å oppgi. Ser dette fra tid til annen og det irriterer meg at ikke folk kan fortelle hva ting koster. På seilbåt så ser jeg jo at det selvsagt kan finnes noen nordmenn som skal ut på de 7 hav..., men likevel... Redigert 7.Januar.2005 av bjoris (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Skipper Worse Svart 7.Januar.2005 Del på Facebook Svart 7.Januar.2005 Det må vel være uten mva eller noe... Tror ikke det: "Beliggende: Rogaland" + "selges for konkursbo". Dessuten er det ikke slik Roland driver, i alle fall ikke ut fra min erfaring med ham. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Suzuki Svart 7.Januar.2005 Del på Facebook Svart 7.Januar.2005 men det er faktisk 4 digre Dufour båter. 2 av dem av typen Atoll, som jeg ikke visste fantes i Norge engang.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Skipper Worse Svart 7.Januar.2005 Del på Facebook Svart 7.Januar.2005 men det er faktisk 4 digre Dufour båter. 2 av dem av typen Atoll, som jeg ikke visste fantes i Norge engang.. Suzuki Alltid synd med konkurser. Verdier ødes. Noen tjener på andres undergang. Men som sagt, jeg tror Stavanger Marinesenter/Roland er OK ... kan si mer om en ukes tid, regner jeg med. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
bjoris Svart 8.Januar.2005 Del på Facebook Svart 8.Januar.2005 Tror ikke det: "Beliggende: Rogaland" + "selges for konkursbo". Dessuten er det ikke slik Roland driver, i alle fall ikke ut fra min erfaring med ham. Ringte dem i dag, båtene ligger på Mallorca og frakt kommer i tillegg. MVA var inkludert. Vel, litt skrivefeil må en jo regne med. Uansett ca 500 for en GIBSEA 33 som etter sigende både skal ha en del utstyr og være i god stand er en bra pris. Problemet er at du ikke får sett før du kjøper (evt om du da ikke vil til Mallorca utenfor sesongen). Charterseilbåter får jo også hard medfart iforhold til en privatbrukt så ca 150.000 under listepris er vel antakelig ikke mer enn rimelig, dette tatt i betraktning. UANSETT, dersom du "bare" har 500 lapper så er det nok svært mye båt for pengene... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
fredriksen Svart 8.Januar.2005 Del på Facebook Svart 8.Januar.2005 (redigert) Hmmmm..., det er ikke sikkert at en "kjent" båteier i Kråkerøyområdet med dagens høye vannstand og kraftige vind, har hatt tid til å følge med på hva som tilbys for salg, så her kommer tipset til han: http://www.finn.no/finn/boat/object;pdc=11...7Q633965&pos=20 Er det ikke der man tar vare på Kommedalsbåter? Redigert 8.Januar.2005 av fredriksen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 8.Januar.2005 Del på Facebook Svart 8.Januar.2005 ..... i Kråkerøyområdet ............Er det ikke der man tar vare på Kommedalsbåter? Oi! Denne må vi bare høre mere om - men jeg gruer meg allerede til "hjemhenting"! Turen fra Jørpeland til Fredrikstad er adskillig drøyere enn Arendal til Fredrikstad! Men, takk for tipset, fredriksen. Skal be deg på jomfruturen, hvis det blir noe av! ;o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Verrie Svart 9.Januar.2005 Del på Facebook Svart 9.Januar.2005 - men jeg gruer meg allerede til "hjemhenting"! Turen fra Jørpeland til Fredrikstad er adskillig drøyere enn Arendal til Fredrikstad! He he, med dine artige slepeskildringer friskt i minne, antar jeg at der ikke vil være mangel på frivillige, har jeg anledning, blir jeg gjerne med et stykke Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 10.Januar.2005 Del på Facebook Svart 10.Januar.2005 RayMarine RL70CRC til NOK 12,569 hos Gaelforce Raymarine RL70CRC Radar & Plotter + RS120 An unbeatable offer from Gael Force with a massive reduction of £1850 and limited stock don't miss out on this unique offer. The RL70 C Raychart is a full VGA color radar/Chartplotter display. With all the functionality of previous Pathfinder radar/Chartplotter*/fishfinders**, including superb radar and chart performance, very fast chart redraw, ease of use, dual-station radar/Chartplotter/fishfinder capabilities, Raymarine has now added daylight viewable, full VGA color. Fully waterproof, this slim, lightweight display can be used with any Pathfinder radar antenna (2kW 18" and 4kW 24" Radomes, 4kW and the new 10kW 48" open arrays) for the radar performance you demand. Uniquely priced at £1045.75 (RRP £2896.37 Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Faxen Svart 10.Januar.2005 Del på Facebook Svart 10.Januar.2005 Men du må jo kjøpe radarantenna i tillegg da... Den koster vel størrelses messig det samme?? Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
GeirKS Svart 10.Januar.2005 Del på Facebook Svart 10.Januar.2005 Ja. Men det fortsatt rimelig for denne. Seatronic: RL70CRC har samme data som RL70RC, men med fargeskjerm. RL70CRC Kun kr: 32 450.- Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 10.Januar.2005 Del på Facebook Svart 10.Januar.2005 Etter litt rydding fant jeg et eksosbend til Vovlo AQ 115 - 130 Dvs et 90 graders bend som er godt brukt men tåler sikkert noen sesonger til ... eventuelt til et reservebend Syntes ikke jeg kan kaste før jeg har spurt dere.... Gies bort til trengende mot postens satser.... Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Batdilla Svart 12.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2005 Hjemmelaget 33 fot helplaner i plast til kun 19 000,-! Noe for den nevenyttige som ønsker større båt? Annonsen hos AutoDB Denne forekommer meg også som et bra utgangspunkt for noen som kan gjøre litt selv: -84 modell cabincruiser på 27 fot, Bedford 96HK diesel, Nytt: Batterier, noe el. opplegg, puter, stoler, gardiner. 100 000,- Annonsen hos Finn.no Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 12.Januar.2005 Del på Facebook Svart 12.Januar.2005 Volvo DP props http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc=110...meF127671&pos=2 Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Lars H. Svart 14.Januar.2005 Del på Facebook Svart 14.Januar.2005 Hei. Fikk et tips om denne fra en kollega. Hilsen kapteinen på Trudelutt Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Slagskibet Svart 14.Januar.2005 Del på Facebook Svart 14.Januar.2005 Der kan du se Lars. Du er verdensberømt i kaffedrikker miljøet Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.Januar.2005 Del på Facebook Svart 14.Januar.2005 Der kan du se Lars. Du er verdensberømt i kaffedrikker miljøet <{POST_SNAPBACK}> Og gjett om jeg er blitt kalt "KaffeLars" noen gang? KaffeLars H. PS. Nå, kl.1000 er jeg gjennom 4 kopper kaffe allerede idag, en vanlig kopp hjemme, + 3 krus her på jobben. Jeg har minikjøkkenet med kaffetrakter rett over gangen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
mavi Svart 15.Januar.2005 Del på Facebook Svart 15.Januar.2005 (redigert) http://www.finn.no/finn/viewimage;pdc=1105...ot+M%F8rekutter Skøyte til høystbydene over kr 398,- Noe for Bastard30000? Redigert 15.Januar.2005 av mavi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 15.Januar.2005 Del på Facebook Svart 15.Januar.2005 http://www.finn.no/finn/viewimage;pdc=1105...ot+M%F8rekutter Skøyte til høystbydene over kr 398,- Noe for Bastard30000? <{POST_SNAPBACK}> Hadde jeg bare hatt plass til den, ville det vært verdt å betale 400 kr. for bare motor og utstyr. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 16.Januar.2005 Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 Hadde jeg bare hatt plass til den, ville det vært verdt å betale 400 kr. for bare motor og utstyr. <{POST_SNAPBACK}> Ser ut som om man kjøper seg jobb og utgifter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.