Framtia Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Mener det var en skribent i Trøndelag som kalte seilbåten sin for "Fri læns", det syntes jeg var et godt navn. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Allan E Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 En i familien kalte båten "Barekjeftåfå" Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Så en gang en båt som het "Rus". Jollen som hang i davitene akter het "Bakrus".... Sitér dette innlegget Link to post
Arve A Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 En av Haldens husløse fugler fikk overta en gammel skute ved navn Trygg. Det første han skulle gjøre sa han var å døpe den om til Trygd. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 min første jolle som 10 åring fikk navnet jumbo, da det var det eneste jeg fant i naustet på hytta.. Min nåværende båt som er en sessa har ikke navn.. men har vurdert "prin" tog du an? prin-sessa Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
SIR DAY Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Så en liten seiler i Brasil som het PAN. De hadde sikkert ikke VHF-utsjekk... .... og denneheter MSS MayDay..... Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Akora Svart 26.April.2012 Link til dette innlegget Svart 26.April.2012 Princess i havna som heter "Costaplenty" :-) Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 27.April.2012 Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Vandrehistorie jeg hørte for mange år siden. Per het eieren, men jeg husker ikke om det var båten eller hytta som fikk navnet"Periferien" Sitér dette innlegget Link to post
amerelium Svart 28.April.2012 Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 Omregistrerte min i fjor fra Don Johnson til Killing Time Sitér dette innlegget Yamarin 80 DC / Verado V10 400 Link to post
Mariell Svart 28.April.2012 Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 Ett vennepar brukte pengene sm var planlagt til bruk til restaurering av huset til ny båt i stedet. Navnet ble selvfølgelig: "Tilbygget". Beholdt navnet kun i noen få måneder før den fikk ett mer normalt anvn. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Christel III Svart 28.April.2012 Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 En snekke jeg kjøpte for tjue år siden fikk det passende navnet "Te-silen". Den hadde stått på land i mange år, og lakk godt før den fikk satt seg:-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Zitt Svart 28.April.2012 Link til dette innlegget Svart 28.April.2012 Rederiet Bergesen mistet 2 søsken-tankskip på 70-tallet, "Berge Istra" og "Berge Vanga". Forslag til navn på et tredje søsken-skip var "Berge Livet"! Sitér dette innlegget Link to post
Lillestrøm Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Båtnavn (Lille), er det harry på en 48 foter sunseeker? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Det er jo om ikke annet en by i Frankrike som heter Lille. Jeg ville ikke brydd meg om et eventuelt "harrystempel". Om du har en jolle med, så kan du kalle den "Big Ben"! Sitér dette innlegget Link to post
Lillestrøm Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Alternativt. Fluctus. Som betyr bølger på latinsk. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Ja, jeg har mer sansen for navn som har en betydning, men fluctus ga meg noen utidige assosiasjoner til en barne-tv eller tegneseriefigur: Hva med et gudinnenavn med relasjon til vann/hav, er de oppbrukt alle sammen? Sitér dette innlegget Link to post
Lillestrøm Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Noen forslag?Båttype Sunseeker manhattan 48 Sitér dette innlegget Link to post
Alternes. Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 (redigert) Noen som holder fast ved at det betyr ulykke å bytte navn på en båt? Redigert 24.Februar.2013 av Alternes. (see edit history) Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Zitt Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Ta en titt her: http://www.plutonika.net/witchery/gudsalfa.html Sitér dette innlegget Link to post
Lillestrøm Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Navnet blir jo Lille, med Oslo under. Noen som skjønte den? Sitér dette innlegget Link to post
Alternes. Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Den må du forklare nærmere Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Lillestrøm Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Delillos::: Sitér dette innlegget Link to post
Alternes. Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Lillestrøm Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Suser avgårde... Sitér dette innlegget Link to post
Lillestrøm Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 https://baatplassen.no/bildearkiv/28/28420/img_0663.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.