Havbris Svart 28.Juni.2007 Del på Facebook Svart 28.Juni.2007 (redigert) Nettopp !Noen har visst litt tregt for ting. Da slipper han å tenke på om duppedittene han kopler på tåler firkantpulser eller ikke. Trenger du fler teskjeer ? Ja takk, jeg trenger litt flere te-skjeer om hvordan man kan få firkantpulser fra noen som helst aggregat. En får det ikke fra TC-aggregatene fordi de har ikke inverter-teknologi. Og en får det ikke fra TI (inverter-aggregatene) fordi de glatter "firkantpulsene" på utgangen. Så hvorfor diskutere firkantpulser i det hele tatt????? Det er ikke firkant-puls eller ikke firkantpuls som skiller utgangen på aggregatene, det er stabiliteten på utgangen som skiller så vidt meg bekjent! Beklager at jeg har "litt tregt for ting" Forresten en veldig positiv og konstruktiv melding å komme med at "noen har visst litt tregt for ting", sammen med å tilby flere teskjeer. Takk for at du bidrar så flott med god folkeskikk Redigert 28.Juni.2007 av Havbris (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 28.Juni.2007 Del på Facebook Svart 28.Juni.2007 Akk ja, noe skal man vel kakle om i dritttværet. Kos deg med den utgåtte TC modellen din du. Sitér dette innlegget Link to post
Havbris Svart 28.Juni.2007 Del på Facebook Svart 28.Juni.2007 Akk ja, noe skal man vel kakle om i dritttværet.Kos deg med den utgåtte TC modellen din du. Nå er det ikke sushi det er snakk om, så den nytes like godt selv om den eventuelt ikke produseres lenger. Ikke uroe deg for at jeg ikke koser meg med både TC'en min og de 1/3 marginene i pris Kos deg du også Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.