Jump to content

Prosjekt: Strømaggregat i båt


Verrie

Recommended Posts

Nettopp !

Noen har visst litt tregt for ting. :wink:

Da slipper han å tenke på om duppedittene han kopler på tåler firkantpulser eller ikke.

Trenger du fler teskjeer ?

Ja takk, jeg trenger litt flere te-skjeer om hvordan man kan få firkantpulser fra noen som helst aggregat. :wink:

En får det ikke fra TC-aggregatene fordi de har ikke inverter-teknologi. Og en får det ikke fra TI (inverter-aggregatene) fordi de glatter "firkantpulsene" på utgangen. Så hvorfor diskutere firkantpulser i det hele tatt????? Det er ikke firkant-puls eller ikke firkantpuls som skiller utgangen på aggregatene, det er stabiliteten på utgangen som skiller så vidt meg bekjent!

Beklager at jeg har "litt tregt for ting" :wink:

Forresten en veldig positiv og konstruktiv melding å komme med at "noen har visst litt tregt for ting", sammen med å tilby flere teskjeer. Takk for at du bidrar så flott med god folkeskikk :wink::rolleyes:

Redigert av Havbris (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Akk ja, noe skal man vel kakle om i dritttværet.

Kos deg med den utgåtte TC modellen din du.

Nå er det ikke sushi det er snakk om, så den nytes like godt selv om den eventuelt ikke produseres lenger. :drink:

Ikke uroe deg for at jeg ikke koser meg med både TC'en min og de 1/3 marginene i pris :smiley:

Kos deg du også :seeya:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...