Pequod Svart 30.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2016 Fikk en fin tur hjemover fra Holmen fjordhotell i dag med to jobbkolleger som passasjerer. De gikk av på Honnørbrygga og deretter somlet jeg meg hjemover. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Flid Svart 30.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2016 (redigert) Det ble en fantastisk fin helg på Borgen. Vindstille og sol fra skyfri himmel. Redigert 30.Oktober.2016 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.November.2016 Link til dette innlegget Svart 11.November.2016 Ble Borgen denne helgen. Kaldt ute, men godt og varmt inne. Måtte gå 30 m i is på vei ut fra båtplassen, men det høres værre ut enn det det er :-) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 11.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2016 Mulig jeg kommer utom og hilser på dere. Skal på testtur. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Frissy Svart 11.November.2016 Link til dette innlegget Svart 11.November.2016 (redigert) feilpostet Redigert 11.November.2016 av Frissy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.November.2016 Link til dette innlegget Svart 11.November.2016 Mulig jeg kommer utom og hilser på dere. Skal på testtur. Gjør det :-) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 11.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2016 Gjør det :-) Tester det siste fra Raymarine. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tom Rør Svart 12.November.2016 Link til dette innlegget Svart 12.November.2016 (redigert) Flott helg på Borgen :-) Dro fra hjemmehavn i skumringen i går, og våknet opp til rim på brygge og båt. Redigert 12.November.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 12.November.2016 Link til dette innlegget Svart 12.November.2016 Tester det siste fra Raymarine. Hva er det siste?? Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 14.November.2016 Link til dette innlegget Svart 14.November.2016 Bergen i helgen. Litt grått og surt, men uansett fint å komme seg på sjøen. På vei mot byn lørdag. Fikk nesten litt sol på returen søndag. Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Javi Svart 17.November.2016 Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Det er meldt en del vind i på fredag, men vi prøver oss på Borgen likevel. Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 19.November.2016 Link til dette innlegget Svart 19.November.2016 Til vakre Bergen denne helgen for å fange lutefisk og julestemning. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Flid Svart 19.November.2016 Link til dette innlegget Svart 19.November.2016 Flotte bilder og "fristerinnen" er blid og fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 20.November.2016 Link til dette innlegget Svart 20.November.2016 Flotte bilder og "fristerinnen" er blid og fornøyd. Jeg lar meg fortsatt friste:-) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Tom Rør Svart 25.November.2016 Link til dette innlegget Svart 25.November.2016 Blir tur i helga, og Borgen blir mest sannsynlig destinasjonen. Ikke umulig at det blir siste helgeturen i 2016, da isen legger seg tidlig i hjemmehavna. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 25.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2016 Bør prøve autopiloten i rute i morgen. Været ser topp ut. Men først skal juletre lyssettes på vellets juletre her lokalt. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Chiwas Svart 26.November.2016 Link til dette innlegget Svart 26.November.2016 Vestre Bolærne. Kjempe bra. Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 3.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2016 Kostersund i desember. Akkurat passe med folk? Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Chiwas Svart 4.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2016 Kjempe flott denne helgen utpå Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 4.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2016 Pent utpå innerst i Oslofjorden i går også ! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
KARILLA Svart 15.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2016 (redigert) Tur til Bergen med Julebord og siste innspurt på presanger. Vakkert selskap av fristerinnen også. Bergen fremstår som særdeles vakker da mange av bygningene er flott lys satt i førjulstiden. Ønsker alle på båtplassen en vakker julefeiring. Redigert 15.Desember.2016 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
KARILLA Svart 15.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2016 Noen mer julepynta enn andre. Kjente julestemningen strømmet på :-) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Javi Svart 1.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2017 Ser ut til at det blir Oscarsborg til helgen for vår del..... Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 2.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2017 Helgeturen går nok til rederinnen og ikke i båt...men jeg skal prøve å komme meg utpå i morgen fredag, snart to uker siden forrige tur. Kanskje jeg tar en dagstur og svipper innom Borgen...eller Håøya...vi får se. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Erik Svart 2.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2017 Blir bare dagsturer ut for å fukte fiske utstyret litt denne helga. Noen som tørr røpe noen gode lange/brosme plasser i Ryfylke ? (Gjerne på IM hvis det er hemmelig ) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.