Jump to content

Dieselaksjonen: Dropper dieselavgiften


baatsman

Recommended Posts

:flag: Nesten stum jeg , og dem som kjenner meg veit at det skal mye til . Må takke Syvert og KNBF og alle sammen som fikk detta i land . Med båtbytte og dertil større beist i kjeller'n , så er nok mange kroner spart . :flag:

 

Tine II og økosjefen som er meget fornøyd

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Jeg tror faktisk det i ettertiden kan være en fordel at vi nå har tatt denne runden. Når denne saken skulle dukke opp igjen i EØS regi er politikerene alt kjent med utfordingene dette gir i distriktnorge med et toprissystem. Og stopper forhåpentligvis en evt saksgang før den får begynt.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

En seier for demokratiet! Slikt øker troen på at det nytter å kjempe for en sak man brenner for! La oss håpe at de i fremtiden blir mindre ivrige etter å skattlegge båtfolket på andre måter også. Båtliv er ikke forurensing og støy - det er livsnødvendig for kystkommunene, og den nydeligste rekreasjon jeg vet om! Gratulerer alle sammen! :flag:

Link to post
Share on other sites

Jeg skal ha meg frabedt å bli karakterisert som dri***ekk fordi jeg ikke deler enkeltes syn på det norske avgiftsystemet.
Mulligan, ligger det deri en erkjennelse av at du har prøvd å sabotere aksjonen? Det var kun disse som ble karakterisert av jolo .... Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Ja...? Da er det vel ingen dri***ekker heller, da, hvis vi leser jolos innlegg rett??

 

Mulig det, men hvorfor da utfallet mot dri***ekker som saboterer?

 

Jeg legger ikke skjul på at jeg synes differensierte avgifter er noe vrøvl. En avgift, og så er det opp til den enkelte hva fuelen brukes til. Enten det gjelder bensin, diesel eller paraffin. Og en slik avgift blir nødvendigvis lavere.

Har også samme synet når det gjelder bil. En avgift, enten man kjører seg selv, passasjerer eller varer.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...