Jump to content

Hvilken båt ønsker du deg?


Ben Sin

Recommended Posts

Julen nærmer seg, og vi går omkring og skal ønske oss ting og tang. La oss nå si at du kan ønske deg akkurat den båten du vil, (fra meg) og få den helt gratis... :eek:

 

For at det (kanskje) ikke skal ta heeelt av, er forutsetningen at du selv må betale alle driftskostnader, forsikring, service og samtidig vaske, pusse og stelle den selv.

 

Få høre nå!! Hvilken båt står øverst på ønskelista?

 

Ps. Den kan ha diselmotor altså. :wink:

Link to post
Share on other sites

Som båtløs for tiden, ønsker meg en nyere Nor Star 290 elller kanskje en Nidelv 300. Til nød en Joda 290. Hverken mer eller mindre. Akkurat passe store og akkurat passe raske. Hadde jeg ønsket meg en større båt hadde jeg kjøpt det. Skjønner ikke siklingen etter det største og dyreste. En perfekt båt er en som passer dine behov perfekt.

Link to post
Share on other sites

Åhh, det var en lekker sak. Den som Worse ønsker seg.

Er det en stålbåt?

:yesnod: Solide saker. Gustaf Dalén, ex redningsskøyte (Sverige); du finner den på djurgardsvarvet.se

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

( Hvilke BÅTER ønsker du deg . )

 

 

Jeg har faktisk den båten jeg ønsket meg nå jeg. :smiley: Men hvis jeg skulle ønsket meg ny, noe jeg også selvfølgelig gjør, må det bli denne med to svarte dieseler i bagasjerommet.

 

Har liksom fått sansen for disse båtene til vårt bruk. Dette er en Bayliner 305 Cruiser

 

 

Bayliner_305.jpg

 

 

Hvis jeg en dag får veldig lyst på flyvebro båt, står nok Viksund 340 St Cruz VELDIG høyt oppe på lista.

Redigert av Ben Sin (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Siden jeg alt har den ultimate båten så ønsker jeg meg en slik i tillegg til å ha på fordekket

6_-300557301.jpg

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Kanskje denne, om nissen har litt vett:
:yesnod: Solide saker. Gustaf Dalén, ex redningsskøyte (Sverige); du finner den på djurgardsvarvet.se

Hej Skipper_W

 

fann denne i Skagens havn förra året

Ulla_Rinma.jpg

3,2 mille NOK.......

http://www.djurgardsvarvet.se/rescue/ulla/Ulla_Rinman.htm

o en tank som rymmer 22' liter........snart 10 kr litern....inga billiga nöjen.

 

Ulla Rinman var för övrigt en av båtarna som assisterade Scandinavian Star om jag husker rett!

hun har en sprinkleranläggning i relingskanten som gör att hun kan gå veldi nära en brinnande båt!

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...