Ben Sin Startet 8.Desember.2006 Del på Facebook Startet 8.Desember.2006 Julen nærmer seg, og vi går omkring og skal ønske oss ting og tang. La oss nå si at du kan ønske deg akkurat den båten du vil, (fra meg) og få den helt gratis... For at det (kanskje) ikke skal ta heeelt av, er forutsetningen at du selv må betale alle driftskostnader, forsikring, service og samtidig vaske, pusse og stelle den selv. Få høre nå!! Hvilken båt står øverst på ønskelista? Ps. Den kan ha diselmotor altså. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 (redigert) Da tar jeg denne http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=8...s=13&tot=31 Redigert 8.Desember.2006 av Espentc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Kanskje denne, om nissen har litt vett: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
M/S Bastard Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Åhh, det var en lekker sak. Den som Worse ønsker seg. Er det en stålbåt? Sitér dette innlegget Link to post
Lazy days 2 Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Det må da bli Najad 400 Ønsker å kunne håndtere båten med 1 til 2 personer, så derfor ikke større. Nå var jeg så fornuftig at ønsket kansje ligger i havna julekvelden. På forhånd takk.. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Som båtløs for tiden, ønsker meg en nyere Nor Star 290 elller kanskje en Nidelv 300. Til nød en Joda 290. Hverken mer eller mindre. Akkurat passe store og akkurat passe raske. Hadde jeg ønsket meg en større båt hadde jeg kjøpt det. Skjønner ikke siklingen etter det største og dyreste. En perfekt båt er en som passer dine behov perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 8.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Nå var jeg så fornuftig at ønsket kansje ligger i havna julekvelden. På forhånd takk.. Hvem vet...... Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Nordhavn 47: Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Må bli en slik: Akkuratt passe stor, og en båt som ikke alle andre har.... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 (redigert) Åhh, det var en lekker sak. Den som Worse ønsker seg.Er det en stålbåt? Solide saker. Gustaf Dalén, ex redningsskøyte (Sverige); du finner den på djurgardsvarvet.se Redigert 8.Desember.2006 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ben Sin Svart 8.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Ja det er viktig folkens! Jeg må ha fabrikat og forhandler for å vite hvor jeg skal shoppe. Hva er det du sikler på Eysteind? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Dette er en vågen 39: http://www.vaagenbaat.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Jeg skulle nok klart og vaske denne. The Nordic Spirit Sitér dette innlegget Link to post
Ardea 870 Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Denne synest jeg var lækker Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 8.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Som båtløs for tiden, ønsker meg en nyere Nor Star 290 Blir du den heldige Blue Dragon, kanskje vi kan glede Swande i samme slengen? Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Hei. Ønsker meg ny Bella 850. Men har ikke nok penger for det. Men gleder seg båtsesong neste år. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Conehead Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 (redigert) Som den beskjedne herremann jeg er ønsker jeg meg kun en Skibsplast 605. Redigert 8.Desember.2006 av Conehead (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Må bli denne .... http://www.sagaboats.no/www/models.asp?BID...;ModelView=All# eller denne .... http://www.viknes.no/index.php?side=bat&id=129 eller denne .... http://www.viksund.no/index.php ...... ( Hvilke BÅTER ønsker du deg . ) Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 det blir denne som alltid. Kunne gjerne tenkt meg å bo i bakgrunnen der også. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 8.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 (redigert) ( Hvilke BÅTER ønsker du deg . ) Jeg har faktisk den båten jeg ønsket meg nå jeg. Men hvis jeg skulle ønsket meg ny, noe jeg også selvfølgelig gjør, må det bli denne med to svarte dieseler i bagasjerommet. Har liksom fått sansen for disse båtene til vårt bruk. Dette er en Bayliner 305 Cruiser Hvis jeg en dag får veldig lyst på flyvebro båt, står nok Viksund 340 St Cruz VELDIG høyt oppe på lista. Redigert 8.Desember.2006 av Ben Sin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Siden jeg alt har den ultimate båten så ønsker jeg meg en slik i tillegg til å ha på fordekket Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gran Reserva Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=5...pos=3&tot=5 kan til og med være litt brukt for min del Sitér dette innlegget Husk det er aldri for seint å gi opp.... så du kan trygt vente litt Link to post
Ben Sin Svart 8.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Du vet at det blir MYE å vaske? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Kanskje denne, om nissen har litt vett: Solide saker. Gustaf Dalén, ex redningsskøyte (Sverige); du finner den på djurgardsvarvet.se Hej Skipper_W fann denne i Skagens havn förra året 3,2 mille NOK....... http://www.djurgardsvarvet.se/rescue/ulla/Ulla_Rinman.htm o en tank som rymmer 22' liter........snart 10 kr litern....inga billiga nöjen. Ulla Rinman var för övrigt en av båtarna som assisterade Scandinavian Star om jag husker rett! hun har en sprinkleranläggning i relingskanten som gör att hun kan gå veldi nära en brinnande båt! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
sbhaug Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Jeg skulle gjerne hatt en Targa 27 . Ikke verdens fineste, men en praktisk allværsbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.