Jump to content

Hvilken båt ønsker du deg?


Ben Sin

Recommended Posts

Ramin 30 touring heter den vel nå. Har vært solgt under et annet navn før, men det husker ikke jeg nå.
Skagerakk?

 

Lekkert!!!

 

Kanskje du trenger ny frue?

 

Vel, det kunne jo vært verre. Hun trives godt i motorbåten og jeg har fått dispensasjon til kjøp av Ynlingen så jeg skal vel ikke klage...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Denne her! ---> Isegran_Sjoegutt_520x360.jpg

 

En Isegran 25 = verdens penste sjark........

Isegran_640x480_06.jpg

 

Den måtte selvfølgelig ha en 2-syl. Sabb 2J på 30 hk.

 

Sikle, sikle......

:o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Stor spennvidde i ønskene deres gitt!

 

Moro å se at såpass mange allerede har ønskebåten sin og eventuelt ønsker denne ett eller to hakk større. De aller fleste ønsker seg en båt i størrelsesorden 30 fot. Det er vel den optimale størrelsen for å kunne håndtere den greit alene og for å enkelt få plass i havner rundt omkring. Samtidig blir de store nok til å feriere i.

 

Takk for alle ønskene!

 

Bensinissen.

Link to post
Share on other sites

Denne har liksom ett eller annet ved seg som tiltaler meg. Den skiller seg en del ut fra disse såkalte AWB'ene, er synkefri og godt isolert. Skal etter sigende være romslig og seile godt. Og så er den passe stor :yesnod:

Men for all del, jeg er godt fornøyd med den jeg har. Noe annet ville nesten vært litt trist, fikk den jo for bare 4-5 måneder siden.

Link to post
Share on other sites

Jeg har drømmebåten jeg :lol::yesnod: Men skulle jeg i et seriøst annfall av sinnsforvirring ,ihvertfall littegranne mere alvorlig enn vanlig så kunne jeg veldig

godt tenkt meg en Sunseeker Thunderhawk med diesel. Det var veldig nært i

høst men det ble fixed + failed on details. Og det var kanskje like bra.

Link to post
Share on other sites

Etter sommerens fabelaktige båtsesong ønsket fruen seg så inderlig en Nidelv N300 Sport.

Som den oppofrende og hengivne ektemann jeg er, måtte jeg da bare gi etter og bestille en slik.

 

Og når hun på toget hjem fra "Båter i sjøen", omtrent ved Vestby kommer med følgende; "Det er vel ikke lurt å velge den minste motoren?", ja da tok jeg selvfølgelig et hint og bestilte med D6-350. (Trodde et øyeblikk jeg hadde fått et drypp da hun sa disse vakre ord...)

 

Alt dette gjør jeg selvfølgelig kun for å være snill med min kone :yesnod::yesnod::yesnod:

 

Hva jeg ønsker meg ???

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...