Jump to content

Båtbilder

C-marine

Recommended Posts

Var også innom Halten i sommer

img_1032.jpg

Reinsøya med fyret

img_1042.jpg

Husøya med Skanken der det var butikk, fiskemottak og bestyrerbolig, på 50 tallet var det 60-70 mennesker på Halten og ca 20 elever på skolen.

img_1051.jpg

Er nok ikke ofte Haltenhavet er slik som dette.

mvh

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

bilder_004.jpg

- Dette er et bilde fra i fjor sommer, jomfruland er avbildet og beklager dårlig oppløsning. Ble tatt med mobilkamera.

bilder_005.jpg

- Dette er tatt fra øya vår Sukkertoppen vis a vis Jesper også helt ytterst i skjærgården. Lurer på om båten i bildet er en With? p.s også tatt med mobilkamera. :cheers:

bilder_012.jpg

- Måtte jo selfølgelig ta et bilde av den nye båten min, Microfun. Tatt med mobilkamera

-SuperFlex- :seeya:

[sR har gjort bildene synlig i selve innlegget]

Jeg synes jeg så Mir i Larvik i dag. Kan det være korrekt? I så fall var det ei staselig skute.

Joda, Mir ligger og overhaler hjelpemotorene i Larvik. Skal ligge ut april hvor den går med betalende passasjerer til Hamburg, før den returnerer til Larvik rundt 17. mai-tider. Det har blitt en liten tradisjon dette med Mir-besøk 17. mai. Mannskapet er med å gjør borgertoget enda mer fargerikt. :sailing:

mvh tuffff

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...