Arild Iversen Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Fantastiske Halten med fyret i bakgrunnen, sommeren 2007 Stille oase på innsida av Bårdsetøya på Nordmøre, August 2007, og alenebåt i over ett døgn Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Var også innom Halten i sommer Reinsøya med fyret Husøya med Skanken der det var butikk, fiskemottak og bestyrerbolig, på 50 tallet var det 60-70 mennesker på Halten og ca 20 elever på skolen. Er nok ikke ofte Haltenhavet er slik som dette. mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
nor star 290.. Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 Sitér dette innlegget Link to post
Hess21 Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 - Dette er et bilde fra i fjor sommer, jomfruland er avbildet og beklager dårlig oppløsning. Ble tatt med mobilkamera. - Dette er tatt fra øya vår Sukkertoppen vis a vis Jesper også helt ytterst i skjærgården. Lurer på om båten i bildet er en With? p.s også tatt med mobilkamera. - Måtte jo selfølgelig ta et bilde av den nye båten min, Microfun. Tatt med mobilkamera -SuperFlex- [sR har gjort bildene synlig i selve innlegget] Sitér dette innlegget Link to post
t06z Svart 6.April.2008 Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 Kjempe mange fine sjøbilder !! Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.April.2008 Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 En litt spesiell båt - minner faktisk i skrogformen litt på en Fjord, men har ingen anelse om hva slags båt dette er? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.April.2008 Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 Jeg synes dette så ut til å være ganske omfattende: Man kan så vidt skjemte båtene på Themsen i London på grunn av snøværet som rammet store deler av Storbritannia søndag. Nedbøren skapte også nye problemer for British Airways, som måtte innstille 50 flygninger på Heathrow. SANG TAN/AP Sitér dette innlegget Link to post
-Matros- Svart 6.April.2008 Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 Tøft bilde du har der Roaldbj Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
gunped Svart 6.April.2008 Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 Etter regnet. Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 (redigert) Min far`s ærverdige Storebro 34 til kai i en kjent svensk havn. Struten fyr juni 2006. Redigert 7.April.2008 av Chris284 (see edit history) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Leifer`n Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 (redigert) Her er båten før jeg overtokk den i August,, dette er i flekkefjord Siste helgen vi var på overnatting i september i fjord,, dette er i ``Fante bukta``...i Porsgrunn Redigert 7.April.2008 av DACAPO-9000-HT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 Jeg synes jeg så Mir i Larvik i dag. Kan det være korrekt? I så fall var det ei staselig skute. Joda, Mir ligger og overhaler hjelpemotorene i Larvik. Skal ligge ut april hvor den går med betalende passasjerer til Hamburg, før den returnerer til Larvik rundt 17. mai-tider. Det har blitt en liten tradisjon dette med Mir-besøk 17. mai. Mannskapet er med å gjør borgertoget enda mer fargerikt. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 (redigert) hvor er dette da? Redigert 7.April.2008 av moosewine (see edit history) Sitér dette innlegget . Link to post
KOB Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 Blindtarmen, Kragerø - juli 2007 Jomfruland - juli 2005 Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
KOB Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 Februar 2008 Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Schnappi Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Er ikke denne fin? Noe av det mest ekstreme på sjøen når det gjelder forholdet lengde/bredde. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Lekker sak, men feil farge på kalesjen Sitér dette innlegget Link to post
ohm Svart 4.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Feil fargetone mener du? Er det ikke påbudt med blå kalesje på trebåter i Norge? Båten var forresten knakende flott! Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 mm, ble passert av den der i ca. 15-16knop på en regatta i lite vind og omlag blanke fjorden - nydelig skue, og vannvittig artig å se den bevege/'slippe' seg gjennom sjøen bortimot uten å lage en eneste bølge.. Hva har egentlig blitt så mye bedre idag når vi har avanserte formler og 'regler' for hydrodynamikk? Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 Jøss, her var det en egen bildetråd som jeg ikke så da jeg la inn disse bildene i denne tråden! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Astor Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 To bilder fra Sandspollen. Til tross for flere hundre båter liggende enten mot land eller på svai finnes det mange perler i idylliske Sandspollen. I flellesferien pleier det å være adskillig mindre båter der enn ellers. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bernt Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 (redigert) Gutt ungen har fått seg ny båt . Tatt i Drammens fjorden i går. Men det er pappan som prøver første tur Redigert 15.Juli.2008 av bernt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 Denne farkosten tok turen sørover mot Værlebukta mens det enda blåste friskt utpå. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hilmar 2 Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 den hadde passet bra sammen med min . Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
JRhansen Svart 15.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 Skjærhalden sist torsdag. Strømstad sist torsdag Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php/topic/56112-prosjekt-myra-21/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.