Jump to content

Båtbilder


C-marine

Recommended Posts

Utrolig Suzuki - det er Ursholmen.

 

Nå, det var måten du ordla deg på, som avslørte deg. " Navigasjonskunnskaper" samt

" mer karakteristiske bilder" måtte bli Ursholmen det.

 

Det er ikke mange nordmenn som går ut til dette området - som må være blant det vakreste på Koster.

Enig, veldig fint sted. Barnevennlig også, om jeg minns rett.

 

Jeg fastholder at det kreves god navigasjonsevne å seile ut til Ursholmen-lagunen.

 

På tross av at jeg har klart å komme meg dit mener du ?

 

Jeg pleier å seile inn vestfra og har vært med kjølen innpå "julekvelden" som har skadet mange propeller opp gjennom årene.

 

Vi gikk også inn vestfra. Første gangen hang vi oss på en som tydeligen var lokalkjent. 10kn inn til Ursholmen synes jeg var ganske drøyt... Vi rakk bare å se hvor han gikk,og satte etter det beste vi kunne. Våre 1KN var ikke nok til å holde følge så veldig lenge, men det gikk da bra.

Artig å se på hobbyloddinga til fyrbøteren. Hadde vel ikka anna å gjøre stakkars...

 

Suzuki

 

Suzuki

Link to post
Share on other sites

Lagde gode barndomsminner denne dagen. Fattern's Pioner 8 på slep etter Bitteliten II ved Kølabånn.

sommeren_2004_-_barneglede.jpg

 

Følger opp Lasse angående verdens ende - dette var avslutningen på sommerens flotteste dag i fjor

verdens_ende_sommeren_2006.jpg

 

Snakk om å kose seg :smiley: Lager gode barndomsminnner - det er det vi gjør om sommeren med ungene

jr_koser_seg.jpg

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Colin Arche-skøyta "Kan Jiff" (merkelig navn, spør du meg....?) i fin driv, på vei ut til Lera:

Kan_Jiff_i_fin_driv.jpg

 

Forresten. Hvis noen av dere er glad i slike skuter - Møt opp på Lera (nedenfor Fredrikstad) for å overvære vårens vakreste eventyr - Pinsesamlingen av seilskuter fra Isegran nedover Østerelva, ut Kjøkøysundet og ut på Lera. Der har de en uhøytidelg liten regatta, før de samles i Fredagshølet. Dette gjentar seg hvert år!

 

:seeya:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...