Jump to content

Båtbilder


C-marine

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
M/B Shanty !!

 

Det lå en "litt hjemmelaget" seilbåt med blått skrog lenge lenge i båthavna og på land....Tror den var bygget i metall...

Ble det aldri noe av denne båten ? :confused: ( Gikk den ned i havna forresten ? )

 

 

Hei unge Jedi!

 

Så ikke denne før nå. Stemmer at den var i metall. Båten ble ikke ferdig da han som laget den desverre ikke er blandt oss mer. Hvor skroget havnet aner jeg ikke.

 

Alf Kåre

Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
astor_og_fuglene.jpg

 

Når man har skikkelig mannskap kan skippern ta seg en lur. Det er viktig at mannskapet har fått en solid opplæring i å holde utkikk og kunne sjøveisreglene.

 

Den grå er en Jaco og den grønne en Wenesuela-amason. Begge har et stort vokabular i ord og hermer både måkeskrik, baupropellyder og varsler samme pipelyd som ekkoloddet, til skipperns fortvilelse.

Papegøya i midten er en mosse-papagøye som sier bilær og båtær.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Jeg synes dette bildet er litt tøft.

 

På Ombofjorden i sommer, det er mye vind og høye bølger som ikke sommer så veldig bra frem på bildet.

 

Når dette bildet ble tatt krenget båten så mye at det randt vann opp i vasken og ut på dørken.. :crazy:

 

seiltur_2007_036.jpg

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...