Espen C Svart 14.Juni.2007 Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 Det kan du gjøre som du vil med flaskene har åpne lukke ventil. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 14.Juni.2007 Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 Har du dette apparatet? Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 14.Juni.2007 Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 Ja syns det fungerer greit men ikke på land vist det blåser da bruker det lang tid på å varme opp kjelen. Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 14.Juni.2007 Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 Min motor skal ha SAE 30 eller 15W-40, og det har ikke Biltema.... Oljen jeg bruker kommer fra Felleskjøpet Denne oljen fra Statoil..hm.. Felleskjøpet 319,- for 10 liter. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 14.Juni.2007 Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 Espen C : På biltema.no står det at det er engangsflasker også står det at de varer i 1,5 timer. Betyr dette at visst jeg fek.s koker en kjele med vann på 10min at jeg må kaste beholderen etter på? Eller varer den 80minutt til? Beklager at jeg er så pirkete men har litt lyst å vite dette før jeg i tilfelle kjøper apparatet Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 14.Juni.2007 Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 Espen C : På biltema.no står det at det er engangsflasker også står det at de varer i 1,5 timer. Betyr dette at visst jeg fek.s koker en kjele med vann på 10min at jeg må kaste beholderen etter på? Eller varer den 80minutt til? Beklager at jeg er så pirkete men har litt lyst å vite dette før jeg i tilfelle kjøper apparatet Flasken med gass varer sikkert i 90 minutter..og det er da 90 min. i bruk. Bruker du ikke blusset, så bruker du ikke gass. Det er en kjekk sak, så løp og kjøp! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Sleipner93 Svart 14.Juni.2007 Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 Eneste er at far ikke har sans for hverken gass eller bensin i båt så her må det nok overtales litt tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 15.Juni.2007 Del på Facebook Svart 15.Juni.2007 Disse er omtrent ikke farligere enn en lighter... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Hulda Svart 15.Juni.2007 Del på Facebook Svart 15.Juni.2007 Denne oljen fra Statoil..hm.. Felleskjøpet 319,- for 10 liter. Det er den jeg kjøpte sist. Så vidt meg bekjent lager ikke Statoil olje, men de i hvert fall hadde en avtale med BP en gang i tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 15.Juni.2007 Del på Facebook Svart 15.Juni.2007 Dårlig verktøy blir fort fryktelig mye bortkastet tid. Så selv om Biltema (el)verktøyet er mye billigere enn andre mer seriøse leverandører, så koster billig verktøy altfor mye i plunder og heft og ikke minst bortkasta tid. Når skiten havarerer så går det fort noen timer fram og tilbake til butikken for å klage og eventuelt få et nytt (som også havarerer). De timene kunne heller ha vært benyttet til effektiv jobbing. Fritid er dessverre noe som de fleste av oss har for lite av, og som vi ikke ønsker å kaste bort på dårlig verktøy. Jeg har kjøpt litt av det verktøyet de gir 10 års garanti på hos BT. Så langt virker det meget bra. Det billigste er nok ikke alltid så bra. Billigverktøy fra Clas O har jeg dårlig erfaring med. Gummifornyer til å bruke på dekk synes jeg imidlertid var meget dårlig. Funket ikke på bildekk, så jeg brukte opp resten på fenderlista på båten. Ikke veldig bra. AB Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.