Jump to content

hvor skal pinsehelgen tilbringes


litt peiling

Recommended Posts

Etter et par helger i Horten vil vi denne helgen slappe av i San Polè (Sandspollen). Som ligger rett nord for det eksotiske San Tackè. (Sandtaket) Og som gode naboer vi er til denne pollen tar vi i tillegg bilen med, slik at vi har friheten til å stikke hjemmom når behovet er der. (10 min)

 

Tradisjonen tro blir det nok flere hundre båter å se i pollen denne helgen. De aller fleste seilbåtene finner vi på svai.

 

kveldsstemning_i_sandspollen.jpg


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Hvis været står oss bi, drar vi nok sydover i år. Mot Hvalerkanten eller kanskje Koster, hvis det ikke blåser små gærninger med horn i panna, slik det gjør her akkurat nå.

 

Men været vi hadde i 2004 skal det vel mye til for at vi får igjen på en stund, tipper jeg. Her blide fra Verdens Ende den gangen.

Verdens_ende2.jpg

Link to post
Share on other sites

Tradisjonen tro er det Pinsetreff i Horten Gjestehavn , som pleier å være stapp full av båter som kommer igjen år etter år . Pleier å bli aransjert av KNBF og Redningselskapet , men iår sier rykte at det blir av gammel vane :wink:

Men det var det været da , dem sier noe nytt stadig syntes jeg ang det men det ser vi jo .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Vi blir å finne på Bohuslänkysten. Tanumstrand og kanskje så langt ned som til Gullhomen.

Har kost meg med kartstudier de siste kveldene.

 

Pinsen 2004 - den gang vi hadde Bitteliten III

Pinsen_002.jpg

Pinsen_001.jpg

Stedet er Fanterenna.

Husker vel best at vi nesten gikk på på 1 meters grunnen Ø i Fanterenna - fikk ei reke i kjølevannsfilteret da :lol:

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

hvor skal pinsehelgen tilbringes :confused:

Framfor dataen for å fullføre; ei særoppgåve, ein veldig omfattande geografirapport og førebu meg til ein naturfagspresentasjon :cryin::cryin::cryin::headbang::crazy:

 

Sorry viss eg øydela den gode stemninga no :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Vi har ingen konkrete planer, men er været bra så setter vi seil ut fjorden, om det da blir å svinge til styrbord eller babord når vi når Skagerak er litt uklart... lar vindexen avgjøre... men styrbord ligger faretruende nært.. retning Kragerø kommune

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Etter et par helger i Horten vil vi denne helgen slappe av i San Polè (Sandspollen). Som ligger rett nord for det eksotiske San Tackè. (Sandtaket) Og som gode naboer vi er til denne pollen tar vi i tillegg bilen med, slik at vi har friheten til å stikke hjemmom når behovet er der. (10 min)

Hvor parkerer du hen da Astor?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...