litt peiling Startet 23.Mai.2007 Del på Facebook Startet 23.Mai.2007 hvor skal pinsehelgen tilbringes for oss i oslofjorden.... er det vel strømstad, grebbestad,koster,fjellbacka som er populære. Eller kanskje Halden,fredrikstad,son,moss,skjærhalden. eller Tønsberg,Stavern,kreppa,kragerø Sitér dette innlegget Link to post
Tintin Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 (redigert) Hvis været står oss bi, skal deler tilbringes på Gåsvær ved kvaløya i Troms. Redigert 23.Mai.2007 av tjeh (see edit history) Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Knut T. Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 (redigert) Her i Rogaland er det meldt regn fredag til søndag Men om været blir bedre enn meldt, blir det nok en tur innover til Tysvær ( Hamnaholmen ) Redigert 23.Mai.2007 av Knut T. (see edit history) Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
Astor Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Etter et par helger i Horten vil vi denne helgen slappe av i San Polè (Sandspollen). Som ligger rett nord for det eksotiske San Tackè. (Sandtaket) Og som gode naboer vi er til denne pollen tar vi i tillegg bilen med, slik at vi har friheten til å stikke hjemmom når behovet er der. (10 min) Tradisjonen tro blir det nok flere hundre båter å se i pollen denne helgen. De aller fleste seilbåtene finner vi på svai. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hallaron Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 De aller fleste seilbåtene finner vi på svai. ?? Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Espen C Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Det er vist meldt bra vær sies det så da satser vi på årets første overnattingstur et eller annet sted i Hvalerskjærgården Sitér dette innlegget Link to post
Nemi! Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Det blir nok en tur til Skartveit, hvis været tillater det. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Hvis været står oss bi, drar vi nok sydover i år. Mot Hvalerkanten eller kanskje Koster, hvis det ikke blåser små gærninger med horn i panna, slik det gjør her akkurat nå. Men været vi hadde i 2004 skal det vel mye til for at vi får igjen på en stund, tipper jeg. Her blide fra Verdens Ende den gangen. Sitér dette innlegget Link to post
SpaceCab Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Hei Planen er å tilbringe helgen i Sandspollen:-) Blir bare avlyst om det snør Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Det blir vell Rossøy eller en annen plass i Ryfylket! Se etter grønn liten tass med mast og BP vimpel Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Gabba III Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 På fredag skal ENDELIG den "nye" båten på vannet Så blir det vel litt tøffing rundt i Tjøme-skjærgården for å teste litt! Spennende Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Tradisjonen tro er det Pinsetreff i Horten Gjestehavn , som pleier å være stapp full av båter som kommer igjen år etter år . Pleier å bli aransjert av KNBF og Redningselskapet , men iår sier rykte at det blir av gammel vane Men det var det været da , dem sier noe nytt stadig syntes jeg ang det men det ser vi jo . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Bitteliten Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 (redigert) Vi blir å finne på Bohuslänkysten. Tanumstrand og kanskje så langt ned som til Gullhomen. Har kost meg med kartstudier de siste kveldene. Pinsen 2004 - den gang vi hadde Bitteliten III Stedet er Fanterenna. Husker vel best at vi nesten gikk på på 1 meters grunnen Ø i Fanterenna - fikk ei reke i kjølevannsfilteret da Redigert 23.Mai.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Pinsen tilbringes på OSco Marine, hvor stoffing, polering, bytte av sink skal finne sted. Bor da selvfølgelig i båten, 3 m over havflaten. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Oteren Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Håper å ta en tur til Arendal på båtmessen (tror det er en her inne som kjenner Windyen til høyre): Håper også på en luftetur til f.eks Ny-Hellesund: Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 hvor skal pinsehelgen tilbringes Framfor dataen for å fullføre; ei særoppgåve, ein veldig omfattande geografirapport og førebu meg til ein naturfagspresentasjon Sorry viss eg øydela den gode stemninga no Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
M/S Bastard Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Kan ikke si det akkurat, glad jeg er ferdig med skolen for leeenge siden Skal nok snekre litt i Pinsen jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Gjestehavnen på Lervik (Stord) fra fredag til mandag for å følge Stord cup i håndball. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Vi har ingen konkrete planer, men er været bra så setter vi seil ut fjorden, om det da blir å svinge til styrbord eller babord når vi når Skagerak er litt uklart... lar vindexen avgjøre... men styrbord ligger faretruende nært.. retning Kragerø kommune Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Hallaron Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Pinsen skal deles mellom å være sammen med ungene (bedre halvdelen har nattevaktshelg), og jobbe som en gal med å få ferdig båten... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
skibsplast ohoi Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Kjører til Brønnøysund på fredag. Håper på å tilbringe store deler av pinsen i naustet. Skal Skorgnesen på vannet i år er det bare å stå på Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Astor Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Hei Planen er å tilbringe helgen i Sandspollen:-) Blir bare avlyst om det snør Kall gjerne opp på K-77. Vi er ofte mange BP-båter i pollen i helgene... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
tebi Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Det blir nok en helg uten særlig båtliv. Jeg skal lede håndballjentene mine i Håndballfestivalen her på Stord. Håper inderlig været blir bedre enn det er nå! Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Hvis været blir brukbart blir det å gjøre oss kjent med forskjellige steder utenfor Risør. Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Etter et par helger i Horten vil vi denne helgen slappe av i San Polè (Sandspollen). Som ligger rett nord for det eksotiske San Tackè. (Sandtaket) Og som gode naboer vi er til denne pollen tar vi i tillegg bilen med, slik at vi har friheten til å stikke hjemmom når behovet er der. (10 min) Hvor parkerer du hen da Astor? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.