Jump to content

Baatplassen.no skjorte


Pjolter

Recommended Posts

Er ikke tilhenger av at hver og en skal forsøke å få noe til selv. Her må det være helt likt hvis det skal være noen mening i å lage noe, og da må det vel bestilles fra noen som vet hva de driver på med. For kvalitetsarbeid kan jeg heller betale hva det koster :yesnod:

Det var da jeg tenkte det kunne være grei å ha en fil til disposjon, den vil være lik for alle.

 

Det kan jo være at det ikke er aktuelt å lage T-skjorter i alle størrelser - noen kan falle utenfor. Spesielt i en slik sammenheng synes jeg det kan være akseptabelt å lage det selv, men helst med en *original Baatplassen.no fil* til grunn.

Link to post
Share on other sites

Synes man burde gå for en helt vanlig T-skjorte type. Det er et plagg de fleste føler seg komfortabel i, i motsetning til Tennis-skjorte som sikkert mange (med meg) føler seg veldig ubekvem i. (liker ikke krager på t-skjorter)  :yesnod:

 

Er enig med enkelte i at det er bedre med en til 100-lappen, enn en til f.eks 220,- . Ville nok da kjøpt flere stk.

Link to post
Share on other sites

Beklager fleipingen  :yesnod:

 

Synes dette er et flott tiltak, men vi må vel konsentrere oss om en type tror jeg ellers blir det nok alt for mye å holde styr på. Så kan man eventuelt utvide med nye ting til neste år.

 

Noen vil ha T skjorte, og noe vil ha med krage. Dette kan bli vanskelig å tilfredstille begge alternativene. :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Et forslag

 

Hva med å legge inn en poll ang. størrelse før bestilling av skjortene?

Small - Medium - Large. Slik vil man få en oversikt over hvor mange som vil ha de forskjellige str. Og bestille deretter. Tror ikke det blir så mye dyrere.

 

Litt kjipt å gå rundt i noe som ligner en nattkjole (for de av oss som ikke er såååå kraftige)

:yesnod:

Link to post
Share on other sites

Et forslag

 

Hva med å legge inn en poll ang. størrelse før bestilling av skjortene?

Small - Medium - Large. Slik vil man få en oversikt over hvor mange som vil ha de forskjellige str. Og bestille deretter. Tror ikke det blir så mye dyrere.

 

Litt kjipt å gå rundt i noe som ligner en nattkjole (for de av oss som ikke er såååå kraftige)

:yesnod:

Så verden består av *Small - Medium - Large*? Jeg kan røpe at jeg trives godt i XXXXXXL  :yesnod:
Link to post
Share on other sites

Et forslag

 

Hva med å legge inn en poll ang. størrelse før bestilling av skjortene?

Small - Medium - Large. Slik vil man få en oversikt over hvor mange som vil ha de forskjellige str. Og bestille deretter. Tror ikke det blir så mye dyrere.

 

Litt kjipt å gå rundt i noe som ligner en nattkjole (for de av oss som ikke er såååå kraftige)

:smiley:

Vi legger inn en poll når vi har fått priser. Skal unndersøke dette med str. Lurer på at de har alt fra small og opp til xxxl.

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Når vi er inne på baatplass-sokker  :smiley: (stripen helt rund i overkanten)....

 

Noen som vet hvordan dette med datastyrt brodering gjøres? Kanskje vi kunne lage logoen også som broderingsfile  :cryin::lol: :lol:

her er en link til databrodering: http://www.maloy-industrisom.no/

Bilde

Bilde

 

Bilde

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Tydelig at de som tilhører "Teknisk" trenger litt utblåsing en gang i blant.

 

Men maken til forkludring av en tråd er det lenge siden jeg har sett at noen på admin/teknisk side har gjort i noe forum!

 

Det var nå mitt hjertesukk.......Sukk! :smiley:  :cryin::lol:

Smil og vær glad PanPan.

 

Jeg kjøper gjerne en T-skjorte eller to, og capser samler jeg på  :lol:

Har faktisk liggende en 5-6 capser i båten for gjester.  Begynner nok å bli litt tynn i håret  :lol: :lol:

Dagen i dag er lengre enn på lenge.  Livet er herlig..

 

MVH

Kito

Link to post
Share on other sites

OK - dette blir litt "Off topic" dette også. Men jeg sier til meg selv av og til:"PanPan les postingene foran så kan du unngå å lage rot i kabalen...".

 

Takk Kito, smilet o gleden er på plass, se svar # 28 på denne tråden! :smiley:

Hei igjen,

Sorry hvis jeg lager rot i kabalen... nei egentlig er jo det litt morro :lol:

Leste hele tråden men har lyst på både caps og t-shirt Pan Pan.  Ha en flott helg, og ser frem til en ny sommer på sjøen.

 

Kito

Link to post
Share on other sites

Noen som vet hvordan dette med datastyrt brodering gjøres? Kanskje vi kunne lage logoen også som broderingsfile  :rolleyes::cryin::lol:

Her på forumet streber vi etter å være ha det beste?? utstyret, koste nesten hva det vil bare ikke kjærringa får vite prisen - kosta bare noen hundrelapper. Noen hørt denne?

 

Hva gjør det om T-skjorta koster 100 eller 250? Ingenting. Det blir bare som en pølse i slaktetida likevel.

 

Synes Andreas sitt forslag/spørsmål høres fornuftig ut. Et kvalitetsforum  fortjener en kvalitetsskjorte. Blir stoffet og sømmen av god kvalitet og evt. brodering det samme vil det gjøre susen.

 

Vil oppfordre de ansvarlige om å sterkt vurdere dette som alternativ.

Forøvrig kan du bestille ferdigbroderte logoer fra Østen, tilogmed over Internett, og stryke det på hvilken T- skjorte du vil. Og de er vaskeekte.  Koster ikke mere som ei pølse.

 

Hadde kanskje det vært noe?

 

KAT

Link to post
Share on other sites

Mange gode forslag om profilering, og god kvalitet trenger ikke koste allverden. I sommer var jeg på båtrace (som tilskuer :smiley:) og der kjøpte jeg en skikkelig kvalitets cap bed brodert logo for 50 kroner, og da skulle teamet som solgte den også sitte igjen med sitt. Jeg kjenner han som kjører for teamet, så jeg kan sikkert få leverandøren hvis det er aktuelt.

Men jeg støtter fult ut både skjorte og caps, men det må være skikkelig, kan ikke tenke meg noe så sjuskete som dårlig utseende reklame, det har heller en negativ effekt. Gldere meg til å tøffe ut fjorden med en fin baatplassen cap en smeigedag.

Link to post
Share on other sites

Jeg var på tur rundt i Ryfylke med 'Gamle Salten' for et par år siden. Ombord kjøpte jeg et par T-sjorter til ca. kr. 100,00 pr. stk.med en flott tegning av båten påtrykt over hele brystet. Disse er vasket utallige ganger, og er like fine. Jeg vet ikke hvem som har laget dem, men kansje 'Poseidon' kan si noe om det??

Stubben.

 

Pensjonist som nyter livet

Link to post
Share on other sites

Har vært bortreist i helgen, men ser at det skjer mye her. 

Har erfaring fra T-skjorte produksjon i lignende internett-sammenhenger der det endte med at personen som tok på seg ansvaret til slutt måtte dumpe restlageret på QXL. Så skal vi gjøre dette synes jeg det må bli basert på forhåndsbetaling og at man først bestiller når grunnlaget er tilstedet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...