Jump to content

Baatplassen.no skjorte


Pjolter

Recommended Posts

Betyr dette at jeg skal legge ned arbeidet vi har gjort med skjortene ???? Jeg må i tilfelle gi beskjed til min leverandør. Er du sikker på at dette blir bedre??

 

Mvh

 

Pjolter

Her må det være manglende koordinering. Jeg leste Ingars innelgg dithen at dere hadde blitt enige om at t-skjorte var en bedre/billigere/enklere løsning. Men det er dere åpenbart ikke blitt enige om.

 

Slik jeg leser den andre tråden om skjortene har imidlertid Lars H. forhånsbetalt 20.000 for å sikre finansiering av (ordentlige) tennis-skjorter. (Det er bare å bøye seg i støvet). Det betyr uansett at alt nå burde ligge til rette for å bestille tennisskjorter - MEN - admin/Ingar må på banen for å få koordinert dette. Nå tror jeg flere av oss er i villrede ??

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

Her må det være manglende koordinering. Jeg leste Ingars innelgg dithen at dere hadde blitt enige om at t-skjorte var en bedre/billigere/enklere løsning. Men det er dere åpenbart ikke blitt enige om.

 

Slik jeg leser den andre tråden om skjortene har imidlertid Lars H. forhånsbetalt 20.000 for å sikre finansiering av (ordentlige) tennis-skjorter. (Det er bare å bøye seg i støvet). Det betyr uansett at alt nå burde ligge til rette for å bestille tennisskjorter - MEN - admin/Ingar må på banen for å få koordinert dette. Nå tror jeg flere av oss er i villrede ??

 

Vel faktisk så vet jeg ikke. Det jeg vet er at Ingar har fått et tilbud som er rimeligere en det jeg klarte å skaffe, så vidt jeg kan se, selv om leveringstiden og antallet er litt langt/ stort.  Jeg ba da Ingar om å ta en avgjørelse om hvilket tilbud vi skal gå for. Det ser da ut som Ingar har bestemt det og det er bra.  Jeg ville bare vite det med sikkerhet så jeg kan gi beskjed til min leverandør..

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Beklager at jeg ikke har informert godt nok om dette.

 

Det som skjedde var altså at vi , helt på tampen, fikk et tilbud som var betydlig rimeligere.

I tillegg til at kvaliteten var bedre (190g) samt at logoen er brodert istedet for trykket.

Pga leveringstiden måtte jeg ta en omgående avgjørelse.

 

Blir dette vellykket kan vi vurdere tennis-skjorter etterpå.

 

Mange takk til de som har dratt dette igang!!!!

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Vi har nå startet forhåndsbetaling for T-skjortene, se medlems-sidene.

 

Sannsynligvis vil vi kunne øke vår bestilling i tiden frem til selve produksjonen starter, holder på å avklare dette med sikkerhet.

Foreløpig er det bare det antall som er angitt som er tilgjengelig.

 

Oppdaget nettopp at Lars H. har sprengt baatplassens bank-konto med en innbetaling på kr 20000 som garanti for T-skjortene!!!

Hva skal man si??? TAKK Lars! :flag:

Link to post
Share on other sites

Her er det bare å ta av seg hatten for Lars H.

Tviler på at du bruker hatt, men snart får du mulighet til å ta PÅ deg en T-skjorte! :lol: :lol: Og blir dette vellykket, - kanskje vi klarer å få til et caps salg også? (da kan du heller ta den av!  :lol: :lol:)

 

Så sett igang og bestill T-skjorter så jeg kan få pengene tilbake på min høyrentekonto.  Dog høyrente, lav rente er nok OK for unge med mye gjeld, men for oss gamlinger med penger i banken er det en katastrofe! :flag: :flag: :smash::wink:

 

Men vi gamle glemmer så fort, sorger som gleder. Har dere foresten hørt historien om det gamle ekteparet med dårlig hukommelse som var ute og gikk søndagstur? Fikk historien servert på Norsk Oljepioner Klubb http://oljepionerene.no sin årlige vinterfest sist lørdag på Sola Strand Hotell utenfor Stavanger.

 

Vilkåret for medlemskap er at en jobbet i "oljå" i perioden 1965 - 1971. Så det er nærmest en klubb for "glemskne" pensjonister.

 

Det var to voksne (glemskne) ektepar som var ute og gikk tur rundt Stokkavannet. Kvinnfolkene gikk først, og 10-15 meter lenger bak gikk gubbene (som vanlig).

 

Da sier den ene: Du, har du vært på ferie i det siste?

Den andre: Ja, var på Kanariøyene for litt siden.

 

Den første: Der var vi og, hvor på Kanariøyene?

Den andre: Porto Ricko.

 

Den første: Vi også, hvilket hotell bodde dere på?

Den andre: Det var på, nei fa.., nå kommer jeg ikke på det, kan du ikke hjelpe meg, si en potetsort!

 

Den første: Potetsort? - hva med Kers Pink?

Den andre: Nei, nei . .

 

Den første: Pimpernell?

Den andre: Nei, noe med kvinnfolk.

 

Den første: Beate?

Den andre: Ja det var det!

 

Han ser fremover mot kjerringene og roper: "Beate, Beate, hvilket hotell var det vi bodde på, på Kanariøyene???"

 

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Her er det bare å ta av seg hatten for Lars H.   :flag: :flag: :smash:

Er helt enig i det :wink: og penger vil bli overført med det første, ingen grunn til å vente.

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

Hva er det du driver med nå da, Lars :smash:? - Har du live bilde fra gutterommet som avatar? Ser nesten slik ut. Måtte nesten en slik som deg til for å komme på noe slik :flag:... Kult er det ihvertfall. Alle oppfordres til å skrive noe ordentlig oppsiktsvekkende, slik at vi kan følge med i avataren på ansiktsuttrykket til Lars!

 

Nettopp betalt 3 stk. T-skjorter. Regner med flere etter hvert, men det er litt trangt økonomisk akkurat nå - båtene spiser alle pengene mine...

Link to post
Share on other sites

Hva er det du driver med nå da, Lars :smash:? - Har du live bilde fra gutterommet som avatar? Ser nesten slik ut. Måtte nesten en slik som deg til for å komme på noe slik :flag:...

Yeppp, gamlinger har lov å leke seg litt. Men får ikke lov til å flytte kameraet inn på badet eller soverommet av Trude!

Nettopp betalt 3 stk. T-skjorter.

Jeg også!

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

...Men får ikke lov til å flytte kameraet inn på badet eller soverommet av Trude!

Behøver du å si noe om det da :smash:? Kunne ikke det vært et artig eksperiment - opprett en ny tråd - "Se Truder bade" - og ha samtidig en konkurranse på hvem som gjetter seg nærmest antall visninger som tråden vil få innen Trude er ferdig med badet. :flag: Jeg tipper: Mange!
Link to post
Share on other sites

Behøver du å si noe om det da :flag:? Kunne ikke det vært et artig eksperiment - opprett en ny tråd - "Se Truder bade"

Men det finnes da i en tidligere tråd??

 

Bilde

Fru Trudelutt/kokke/min elskerinne/min beste venn til venstre, kapteinen til

høyre. Brudebuketten til venstre og Champis i midten! Ps. Bildet er tatt med

selvutløser, bryllupsnatten, - maaaange år siden!!

 

Nå tar jeg en tur ut i natten den sorte og snøslapset med skipshunden Japp, tilbake om ikke så lenge.

 

Gamle grisen, - Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Tviler på at du bruker hatt, men snart får du mulighet til å ta PÅ deg en T-skjorte! :eek: :eek: Og blir dette vellykket, - kanskje vi klarer å få til et caps salg også? (da kan du heller ta den av!  

Var på nettbanken tidligere i kveld og overførte penger for mine to skjorter. Og jeg ville gjerne hatt en cap også som jeg kan løfte neste gang en av "de gamle med penger på bok" vil stille garanti for et tilsvarende prosjekt.  Beklagelig for dere som ikke kan se pengene vokse med høye renter, men de fleste av oss er vel godt fornøyd med rentenivået for tiden.

 

Det er vel ikke bare meg som får følgende julekort fra banken: "God jul i vår favør"  :sailing:

Link to post
Share on other sites

Her er det bare å ta av seg hatten for Lars H.  :eek: :eek: :sailing:  

 

Selv skal jeg overføre penger for mine skjorter så fort jeg kan. Lars H skal i alle fall få igjen "min del". Regner med at alle andre gjør det samme :eek: :eek:

Har ført over for 5 stk nå, håper det kan bli mulighet til flere siden?? Husket også vimpelen denne gangen, tidligere har det blitt med tanken!! :flag:

Link to post
Share on other sites

Er helt enig i det :eek: og penger vil bli overført med det første, ingen grunn til å vente.

Ja så er pengene overført og skjortene bestilt. Bare å glede seg til de kommer og de kan taes i bruk.

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

Ja da var Giroen for 4 stk skrevet.

 

Siden Admiralinen ikke like sånne nymotens greier som nettbank og annen vederstyglighet. :fishing:

Er Giroen med på  "trekningen", om vilke giroer som blir betalt i neste uke. :lol: :lol:

 

PS. Siden vi har demokrati i heimen, har jeg bestemt: At vi er blitt enige om at T.skjorte giroen har førsteprioritet.

 

Pekjan

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Reality tv er noe alle liker :lol:

Hvor mye gå du får det kamera Lars? Syns det var en grei kvalitet :fishing:

Kanskje jeg skal ha reality båtprosjekt :lol:trenger info om pris

Hei.

 

Kameraet jeg nettopp har kjøpt er det aller billigste fra Logitech, Logitech QuickCam Express USB til kr.287,- (tils. 399,- med porto) hos komplett.no

Bilde

Kvaliteten er vel ikke all verden, Logitech QuickCam PRO 4000 til kr.745,- er adskillig bedre. Har et slikt her på jobben. Det har i tillegg digital zoom og pan/tilt.

 

Men siden jeg kun har kjøpt kameraet til å leke meg med, ville jeg ikke spandere så mye. Gratisprogram for å legge ut bilder på egen hjemmeside finnes hos webcamfirst.com Gratis live video fra ww.com

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Kameraet jeg nettopp har kjøpt er det aller billigste fra Logitech, Logitech QuickCam Express USB til kr.287,- (tils. 399,- med porto) hos komplett.no

Bilde [/img]

Kvaliteten er vel ikke all verden, Logitech QuickCam PRO 4000 til kr.745,- er adskillig bedre. Har et slikt her på jobben. Det har i tillegg digital zoom og pan/tilt.

 

Men siden jeg kun har kjøpt kameraet til å leke meg med, ville jeg ikke spandere så mye. Gratisprogram for å legge ut bilder på egen hjemmeside finnes hos webcamfirst.com Gratis live video fra ww.com

 

Lars H.

Mye bedre kvalitet enn det jeg har. Mitt er riktignok gammelt. Blir nok et sånt på meg og tenker jeg :fishing:

Bilde

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...