Jump to content

Baatplassen.no skjorte


Pjolter

Recommended Posts

Laste ned og skrive inn? Kan ikke dette ordnes ved at det postes i forumet hvilke opplysninger man skal oppgi ved bestilling, og så sendes dette på IM? Gikk da greit det ift vimplene, tror jeg...

 

 

Jo det går helt sikkert flott dilla takk for tipset .-)

 

 

Skummelt! Jeg ville ikke gjort meg avhengig av et visst antall, ellers skjer det samme som når Ingar cashet ut for vimplene - man blir selv sittende igjen med x antall som ikke går unna. Jeg hadde mye heller forutsatt 50 stykker, slik at prisen kan oppgis ut fra dette. 50 stykker tror jeg kan være et sannsynlig minimumsantall. Får du flere forhåndsbestillinger enn dette - ingen skade skjedd. Det er mye verre om du forutsetter 100 solgte og får vesentlig færre enn 100 bestillinger. Så får det heller stå si prøve at det koster noen kroner mer ved samlet bestilling på "bare" 50 stykker. Det tror jeg alle forstår - det er ikke så moro å bli sittende igjen med hele kalaset betalt av egen lommebok, i tillegg til alt forarbeidet og arbeidet med å sende ut de som ble solgt.

Enig, det er derfor alle 100 må forskuddsbetale før jeg kan sett i gang bestililling.,  Jeg kan høre hvor stor forskjell det blir i pris på 50 kontra 100. Kommer tilbake på dette straks..

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Poenget til Pjolter er vel at det ikke blir bestilt før alle har innbetalt.

OK - men hvor mye har det å si for prisen hvis vi havner på noe rundt 50 stykker? Resultatet av pollen viser at prisen har en god del å si for hvor mange bestillinger man kan regne med. Jeg mener det ville vært bedre og gått ut fra et antall på 50 - og oppgitt prisen ut fra dette som minimum. Skulle det vise seg at vi når "neste" trinn hos leverandøren (100, eller hva det måtte bli), så senkes prisen tilsvarende. Da slipper vi at prisen i ettertid blir høyere enn man trodde ved bestillingstidspunkt. Skulle det vise seg at den endelige prisen blir høyere pga lavere antall enn forutsatt, blir det ekstra arbeide ved at folk må betale inn mer penger. Men ekstra arbeide blir det også hvis det viser seg at de blir billigere fordi det oppnås et høyere antall enn forutsatt som minimum. Hmm. Men de evt. ekstra kronene kan jo doneres til den som gjør jobben, eller baatplassen, eller en organisasjon, eller investeres i baatplassen medlemmenes aksjefond (Som igjen kan brukes for å støtte sosiale aktiviteter i baatplassen regi).
Link to post
Share on other sites

Vet ikke om det her er helt gjennomtenkt, men la gå:

 

Skjortene (100stk) bestilles når det har kommet inn nok til å dekke innkjøpet samt utsendelsen til de som har bestillt.

 

Royalties m m betales av de  innbetalinger som kommer etterpå. Da er det bare baatplassens driftskonto som risikerer noe - nemlig i verste fall å ikke få noe  :smash: eller ihvertfall må vente lenger, men medlemmene må ikke vente så lenge og Pjolter risikerer ingenting økonomisk.

 

Og uansett er det Pjolter som har siste ord på akkurat dette!

Link to post
Share on other sites

Da har jeg fått prisen på 50 stk  det blir 110 kroner pr stk eks mva.  dvs  130,20 runder opp til 135 kroner pr stk + frakt.og + evt påslag til baatplassen....  syntes ikke dette er så ille jeg..

Men vi har jo t-skjortene også som er billigere hvis folk syntes dette blir for dyrt.. Hva syntes dere?

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

kr 150 + er helt kurant hvis det er noe fornuftig - som Båtdillas konstruksjon, med krage. For en T-skjorte er det nok i høyeste lag dog støttes jo et godt formål  :smash:

 

det stemmer,  med krage dillas siste forslag

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Da blir fargen mørkeblå både på tennisskjorte og T-skjorte? :smash: og bare den fargen.

Uansett må vi forhåndsbestille. og fargen må være mørk ellers må vi ha på en farge til og da blir prisen høyere. Tror vi begynner med kraveskjorte i marineblå som på baatdillas siste forslag.. det er hva vi har fått pris på hittill. Kan godt være at vi kan ta både krage skjorte og vanlig, men vi begynner med den ene så får vi se hvor mange som hiver seg på..

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Flottings :wink: Da blir det et valg for de som vil ha det ene eller andre, eller begge deler.

Nå har jeg ikke fått prisene på 50 t-skjorter da, men kanskje vi kan velge??  skal ta enda en telefon jeg................ :smash:

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Uansett må vi forhåndsbestille. og fargen må være mørk ellers må vi ha på en farge til og da blir prisen høyere. Tror vi begynner med kraveskjorte i marineblå som på baatdillas siste forslag.. det er hva vi har fått pris på hittill. Kan godt være at vi kan ta både krage skjorte og vanlig, men vi begynner med den ene så får vi se hvor mange som hiver seg på..

 

Pjolter

:smash:

Fargen er helt ok. Hvor sendes bestilling? 2 stk tennisskjorte og 2 stk t-skjorte.

 

Da mengler bare 48 av hver :wink:

Link to post
Share on other sites

Tar nå en sjefs avgjørelse   :smash:

Pris avhengig av minst 50 bestillinger/innbetalinger tennisskjorter med krave: kroner 110 kroner pr stk eks mva.  dvs  130,20 runder opp til 135 kroner pr stk + frakt.og + evt påslag til baatplassen....  Forslag til ferdig inkl. alt 190 kroner.- eller 200.- ??

 

T-skjorte blå med trykk ved minst 50 bestillinger/innbetalinger :er 60 kroner inkl. trykk. + mva dvs. 74,40 runder til 75 + frakt og evt påslag til baatplassen.... Forslag til ferdig inkl. alt 130.-

 

Venter nå på tilbakemeldig fra Ingar på mail....så kan jeg sette i gang dette her...

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Er det Frøya-Trøya du har avtale med ,Pjolter?

De har bra kvalitet tror jeg. Ellers sier jeg: godt jobbet! :yesnod:

Neida, men de tok jeg noen bilder for en gang for lenge siden. Kanskje de også gjør slik rimelig?? Kjenner dog ingen der, men ta gjerne kontakt med de hvis du vil.. Hvem vet kanskje vi får det enda rimeligere??

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Vi har nå fått et nytt tilbud.

Dette er på 190g T-skjorter i beste kvalitet med brodert logo og prisen er kr50 inkl mva inn til oss.

 

Har besluttet av vi kun går for vanlig T-skjorte i mørkeblått.

 

Prisene blir da som følger:

Bilde

 

I tillegg vil det komme frakt, vi vil sende pr. post på billigste måte.

 

Det er imidlertid 3mnd leveringstid, så skal dette bli noe av må vi komme igang snarest.

I første omgang trenger jeg en oversikt over hvilke størrelser som er aktuelle.

Har derfor opprettet brukeren tskjorte, og alle intr. bees sende en IM til denne.

 

Klikk her for å sende IM'en.

 

Oppgi antall i størrelse x-small, medium, x-large.

Link to post
Share on other sites

Vi har nå fått et nytt tilbud.

Dette er på 190g T-skjorter i beste kvalitet med brodert logo og prisen er kr50 inkl mva inn til oss.

 

Har besluttet av vi kun går for vanlig T-skjorte i mørkeblått.

 

.....

 

Oppgi antall i størrelse x-small, medium, x-large.

Synes dette var en liten nedtur etter en rimelig unisom tilbakemelding om at den mørkeblå skjorten var bra. Greit med brodert logo men synes dette er helt feil på en standard T-shirt. Hadde vært optimalt på skjorten. Må innrømme at jeg umiddelbart ble skuffet over dette vedtaket som ikke er drøftet på forumet.

 

Stemmer det at den ikke kan bestilles i størrelse L? Mulig det skyldes en skriveleif.

3 måneders leveringstid var jo voldsomt.

Link to post
Share on other sites

Synes dette var en liten nedtur etter en rimelig unisom tilbakemelding om at den mørkeblå skjorten var bra.

Skulle vi ha en sjans til å komme i mål måtte det gjøres enklest mulig.

Dette gjelder også størrelser.

Men hvis noen abs. må ha en annen størrelse en det jeg oppgav så bare skriv det i IM'en så skal vi gjøre vårt beste.  :smiley:

Link to post
Share on other sites

Skulle vi ha en sjans til å komme i mål måtte det gjøres enklest mulig.

Dette gjelder også størrelser.

Men hvis noen abs. må ha en annen størrelse en det jeg oppgav så bare skriv det i IM'en så skal vi gjøre vårt beste.  :lol:

 

Betyr dette at jeg skal legge ned arbeidet vi har gjort med skjortene ???? Jeg må i tilfelle gi beskjed til min leverandør. Er du sikker på at dette blir bedre??

 

Mvh

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...