Jump to content

Baatplassen.no skjorte


Pjolter

Recommended Posts

:eek: Hvorfor kan vi ikke bestille i di farver folk ønsker ? Er det prisforskjell på hvite , blå osv .. ? syntes det høres rart ut .greit nok og ha dem i en farve og ferdig med det ,men det er bare det at smaken er som baken .Flere valg ,større salg og mere i overskuddskassa

Det med en liten vimpel på BB side er vel topper's det .Skal jo være på hjertesiden alle hjertesaker , eller  :smiley: Jaja dere som jobber med dette kommer vel fram til en løsning så da er det vel bare og vente å se til den flotte HVITE t-sjorta mi er klar til bestilling  :eek:  PS: Skal ha til hele mannskapet jeg , men håper at det kan bli i den farven som en liker og føler seg mest vel inni da  :cryin:

 

Hilsen Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Slapp av TINE II :eek: Du skal nok få i den farge du ønsker.

Pollen på farger var for og sjekke stemningen, og for og se hvem av fargene som ble mest populær.

Joda, man kan få skjorte i all verdens farger men det er litt mere ryddig og holde det nede på et viss nivå.

 

Vi sees nok på vannet med skjorter :cryin: Hvite eller blå :smiley:

Link to post
Share on other sites

:puke: Dette med forskjellige farger er en håpløs oppgave!  :smash:

 

I pollen for farger er det 7 farger listet opp. Det kommer muligens noen flere forslag etterhvert.

 

Så har man størrelser å ta hensyn til. S, M, L, Xl og XXL (tror det var en forespørsel på XXXL også) - men da har du 7 fargevarianter som skal kunne leveres i 5 størrelser !?!?!?

Det blir 35 varianter!  :crazy:

 

Tenk deg hvilken logistisk jobb dette er å holde styr på! Dette må jo også være et mareritt for et trykkeri / silketrykkeri / T-sjorteleverandør, og vil helt sikkert ikke bli billigere av den grund.

 

Har man først blitt enig om å kjøpe / bære T-skjorte tilhørende et fellesskap / felles diskusjonsforum så får man ta til takke med en uniform fargevariant. Noe som gjenspeiler samhørighet og demokrati (dårlig ord i dette sammenheng?  :smiley:)

 

- Det jeg mener er at fargepollen er O.K. men kun for å finne en "demokratisk valgt" farge som de fleste kan akseptere. Ta den fargen som får flest stemmer (mørkeblå har fått 40 stemmer) og så får folk finne seg i det!

 

:puke: det var dagens "utblåsning"!  :wink:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Så enig, så enig med Walter_S. Dette må være så enkelt som mulig :smiley:

Jeg har alldrig vert så enig i noe. Jeg tror at de fleste kjøper uannsett farge. Jeg kommer til å kjøpe uannsett. Gå for den med flest stemmer. Får vi mulighet for å bære "uniform" på vårens båtmesser? Det hadde vert stiligt.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

:sailing: Skjønner ikke problemet når det gjelder farve . Trykkeriet er vel vant til 100 vis av div farver str osv , det må vel være klart . Og om folk her på plassen vil ha den i hvit eller grønn , kan dem ikke få kjøpt det da ,hvis det er samme pris uannsett farve. Bestillingsmessig kan det ikke være noe problem og bestille 4 av dem og 2 av dem osv, tar kansje litt lengre tid og skrive ned bestillingen. Men men en farve av noe slag blir det vel til slutt  :yesnod: PS : godt det snart er helg  :wink:

 

 Hilsen Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Har dessv. ikke hatt tid til å følge opp dette, men har noen kommentarer:

 

Gjør det så enkelt og rimelig som mulig, dvs:

 

Vanlige T-skjorter, spes. siden dette faller betydlig rimeligere ut. Da kan man heller gå for en bedre kvalitet.

Noen vil kansje ha til hele mannskapet og da betyr sikkert prisen endel.

En farge, fortinnsvis lys grå da denne ikke må vaskes med en gang (viktig på båtttur) og man slipper å trykke bakgrunnsfarge.

 

 

Basert på erfaringen med vimplene:

 

Regn med at kun en brøkdel av de som er intr. kommer til å kjøpe.

Det er ganske så mye jobb ifm levering, skal dette i det hele tatt ha noe for seg må det gi et overskudd til drift av baatplassen som forsvarer innsatsen.

50kr som vi har på vimplene synes jeg må være minimum, evnt. med kvantumsrabatt.

Link to post
Share on other sites

Ville bare informere at jeg også henter inn priser på vanlig t-shirts i god kvalitet. Har ikke fått pris på denne enda.  Når det gjelder fargevalg så er jeg enig med Ingar, men jeg skal høre med leverandøren hva de anbefaler .  Vi setter ikke i gang med bestilling hvis vi ikke får inn nok bestillinger og forskuddsbetalinger..

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

... Gjør det så enkelt og rimelig som mulig, dvs:

 

Vanlige T-skjorter, spes. siden dette faller betydlig rimeligere ut. Da kan man heller gå for en bedre kvalitet.

Noen vil kansje ha til hele mannskapet og da betyr sikkert prisen endel.

En farge, fortinnsvis lys grå da denne ikke må vaskes med en gang (viktig på båtttur) og man slipper å trykke bakgrunnsfarge.

Minner på at priser vi har fått opplyst sålangt baserer seg på 3 fargers trykk. Logo er med fire farger. Forutsetter således at T-shirt/skjorte er  enten mørk blå, lys blå, hvit eller orange.

 

Alle andre farger vil kreve 4 fargers trykk som vil være vesentlig dyrere.

 

Er eller helt enig med Ingar om at dette må gjøres så enkelt som mulig.

 

- En farge

- Kun et plagg (enten T-shirt eller skjorte)

 

Jo billigere det blir jo større blir suksessen/bestillingsantallet. Heller derfor i retning T-shirt.

Link to post
Share on other sites

Venter fremdeles på "test" skjorta og pris på vanlige t-shirts. Skal ringe de i dag. vel faktisk gjør jeg det nå etter en kopp kaffe ,  Redigere dette innlegget etterpå..

 

Har nå snakket med de, Testen kommer på mail om  et par minutter sa de.. jeg legger den ut med en gang

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Hva med en brodert/sydd logo på et stykke tøy som man kunne ha sydd på skjorte/genser/jakke eller hva man vil istedet for ferdige plagg, det måtte da være enighet om hvor på plagget den skulle sys

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Jeg syntes og logoen var litt i minste laget!

Plassering var kanskje også litt i høyeste laget, kunne tenkt meg at den sto der brystlomma pleier og være.

 

Jeg syntes det samme, og tok det opp med de. lurer på om tegningen ikke er helt riktige mål på.  De da at logplassering normalt var der... Vi får se på neste tegning.  

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

...Vil også gjerne tilføye at jeg ikke synes at det er bra med vimpel. Ville foreslå en stripe akkurat slik at den kunne stå som øvre kant til en brystlomme.

Har drodlet litt rundt ideen til Andreas. Tanken er at dette kommer rett over der brystlomme er/ville vært. Ikke akkurat stripe, men noe annet enn vimpel:

Samme som heading på forumet:

Bilde

 

Samme som heading på forumet, men hvor den mørkeste blåfargen matcher t-shorten:

Bilde

 

Logo fra vimpel, resten er "fargeløst" og kan blende inn med ulike farger på t-shorten. Tenker jeg tar en 3-4 stykker av denne, jeg :headbang:

Bilde

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...