Jump to content

Baatplassen.no skjorte


Pjolter

Recommended Posts

Har drodlet litt rundt ideen til Andreas. Tanken er at dette kommer rett over der brystlomme er/ville vært. Ikke akkurat stripe, men noe annet enn vimpel:

 

 

Logo fra vimpel, resten er "fargeløst" og kan blende inn med ulike farger på t-shorten. Tenker jeg tar en 3-4 stykker av denne, jeg :headbang:

Bilde

Hmm.. problemet er at vi ikke har en eps fil av denne. men det går det jo an å lage, tenkte vi skulle gjøre det enkelt jeg da.  Og baatdilla. endrer vi ikke logon hvis vi ikke tar med begge blåfargene??  Ikke noe problem for meg altså. ser flott ut..men hva vil Ingar si til det tro??

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Hmm.. problemet er at vi ikke har en eps fil av denne. men det går det jo an å lage, tenkte vi skulle gjøre det enkelt jeg da.  Og baatdilla. endrer vi ikke logon hvis vi ikke tar med begge blåfargene??  Ikke noe problem for meg altså. ser flott ut..men hva vil Ingar si til det tro??

 

Pjolter

Tycker denne ser Jättebra ut !     bra förslag Baatdilla !  :headbang:

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Syntes faktisk den var best hittil..  men da kan vi ikke ha flere farger. eller vi kan ikke ha hvit eller grå da.. for da forsvinnner nedre anker del.. Men det er ikke noe problem for meg da..

Har sendt forslaget til leverandøren

 

 

Har forresten laget den nye i eps fil.. så den er ok..,.

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Hvis alt går etter planen og jeg ikke har for mye å gjøre på jobben i morgen så kanskje jeg rekker ,sammen med Bastard , å få ting på plass i løpet av morgendagen... Vi får se.

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves er det noe som heter.. La oss håpe at det gjelder her også.. :cool:

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Da er prisene inn til meg kommet,  Dette er priser uten MVA og uten frakt og uten evt. påslag som skal til drift av baatplassen.no

 

Pris for vanlig hvit t-trøye beste kvalitet 170 gr. m/2  er 60 kroner inkl. trykk. :flag:

 

Pris for billigste møkka skjorte 140 gr. m/2 er 35 med trykk. :cool:

 

Dette gjelder for bestilling av 100 stk. som sagt uten mva og uten frakt og påslag.

Men syntes vi skal kun gå for det siste forslaget til Baatdilla.

 

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Jeg er visst det ja..  Kommer til å ta kontakt med Ingar etterhvert når ting er helt klart fra trykkeriet osv.  det er for hvor mye påslag vi må ha til baatplassen.. Utenom det legger vi ut et bestillingsark som alle sammen kan laste ned og skrive inn. Send så bestillingen til meg eller Ingar.. ( skal snakke med ham om det først) og forskuddsbetal.. Som sagt tidligere er prisene avhengig av 100 bestillinger eller mer., Dvs at alle må betale på forskudd slik at ingen blir brennende inne med utgifter på dette. Dette vi også si at det vil bli litt leverings tid fra den første betaler og til vi kan sette igang trykkingen. regner med at alle er inneforstått med dette.

 

Mvh

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

...Utenom det legger vi ut et bestillingsark som alle sammen kan laste ned og skrive inn.

Laste ned og skrive inn? Kan ikke dette ordnes ved at det postes i forumet hvilke opplysninger man skal oppgi ved bestilling, og så sendes dette på IM? Gikk da greit det ift vimplene, tror jeg...

...Som sagt tidligere er prisene avhengig av 100 bestillinger eller mer.

Skummelt! Jeg ville ikke gjort meg avhengig av et visst antall, ellers skjer det samme som når Ingar cashet ut for vimplene - man blir selv sittende igjen med x antall som ikke går unna. Jeg hadde mye heller forutsatt 50 stykker, slik at prisen kan oppgis ut fra dette. 50 stykker tror jeg kan være et sannsynlig minimumsantall. Får du flere forhåndsbestillinger enn dette - ingen skade skjedd. Det er mye verre om du forutsetter 100 solgte og får vesentlig færre enn 100 bestillinger. Så får det heller stå si prøve at det koster noen kroner mer ved samlet bestilling på "bare" 50 stykker. Det tror jeg alle forstår - det er ikke så moro å bli sittende igjen med hele kalaset betalt av egen lommebok, i tillegg til alt forarbeidet og arbeidet med å sende ut de som ble solgt.
Link to post
Share on other sites

Laste ned og skrive inn? Kan ikke dette ordnes ved at det postes i forumet hvilke opplysninger man skal oppgi ved bestilling, og så sendes dette på IM? Gikk da greit det ift vimplene, tror jeg...

Skummelt! Jeg ville ikke gjort meg avhengig av et visst antall, ellers skjer det samme som når Ingar cashet ut for vimplene - man blir selv sittende igjen med x antall som ikke går unna. Jeg hadde mye heller forutsatt 50 stykker, slik at prisen kan oppgis ut fra dette. 50 stykker tror jeg kan være et sannsynlig minimumsantall. Får du flere forhåndsbestillinger enn dette - ingen skade skjedd. Det er mye verre om du forutsetter 100 solgte og får vesentlig færre enn 100 bestillinger. Så får det heller stå si prøve at det koster noen kroner mer ved samlet bestilling på "bare" 50 stykker. Det tror jeg alle forstår - det er ikke så moro å bli sittende igjen med hele kalaset betalt av egen lommebok, i tillegg til alt forarbeidet og arbeidet med å sende ut de som ble solgt.

Poenget til Pjolter er vel at det ikke blir bestilt før alle har innbetalt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...