Jump to content

Tråden for Master 820


abba2000

Recommended Posts

Hei. Har en Master 820. Har lyst til å kjøpe nye baugrekker fra Inter, slik som Inter 9300 har. Fått pris på 46 000,- hvis det kun var meg de skulle lage til. Pris på rekker til 3 båter var 38 000,- pr. båt. Lurer derfor på om det er flere som er interessert slik at vi får ned prisen? Jeg har baugspyd fra før, men det koster ca. 5000,- fra Inter. 

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
beroalki skrev On 19.10.2009 at 22.57:

Her fant jeg et bilde av Solputene mine.

dsc04725.jpg

 

Fasongen på desse putene liknar jo veldig på dei som høyrer til i fremre salong. Ser du skriv at du bestilte den midterste på mål til både salong og soldekk. Har dei to sideputene også same mål som putene i salongen?

Redigert av Vestlandssong (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Hei igjen, nei jeg fikk sydd nytt trekk på putene fremme på ekk likt stoffet på putene ute bak.

Skumgummien fikk jeg kuttet til slik at midtputa passet oppå bordet når jeg la ned bordet da jeg manglet pute der.

Har nå  kappet til nede i kabinen foran og laget meg "kaptens cabin"dobbeltseng med ordentilge spilebunn og https://images.finncdn.no/dynamic/default/2016/5/vertical-4/15/6/621/685/86_67065504.jpggode madrasser.

 

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Hei

Jeg har en Master 820 på andre sessong nå.
Båten er knall god, men det begynner å bli litt ting som må oppgraderes i fremtiden selvsagt.

Men en ting jeg lurer på er:

-Har noen flyttet dusjen fra siden i kassa og bak på plattformen?
Hvordan løste dere det i så fall?

 

-Noen som har forlenget badeplattformen betydelig?
Oppgraderingen til Inter9000 plattform syntes jeg fortsatt er for liten.

 

 

IMG_4219.jpg.5d5996ab74186376491db2faa4983e00.jpg

Link to post
Share on other sites

Jeg har dusj på plattform, 2 små luker, en til slange/dusjhode og en til blandebatteri, på innsiden blir dette i skapet i aktercabinen. Jeg har også stor badeplattform, større enn inter, den er laget av forrige eier, skal se om jeg finner et bilde av den, hvis ikke skal jeg på tatt et neste gang jeg er i båten. 

Link to post
Share on other sites

Andora skrev 34 minutter siden:

Jeg har dusj på plattform, 2 små luker, en til slange/dusjhode og en til blandebatteri, på innsiden blir dette i skapet i aktercabinen. Jeg har også stor badeplattform, større enn inter, den er laget av forrige eier, skal se om jeg finner et bilde av den, hvis ikke skal jeg på tatt et neste gang jeg er i båten. 

Dvs skapet nede ved ror osv?
Lukene bak stigen dal vel?

 

Hadde vært supert med ett bilde.
Disse plattformene er jo latterlige små originalt, men skjønner at det var normalt tilbake på 80 tallet :)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...