Jump to content

Tråden for Master 820


abba2000

Recommended Posts

Kommentar til KongKing: Steyr motorer er vel anerkjent de. Har hørt mye positivt om disse motorene; ser at det er flere Inter-båter som har fått disse ombord. Vet ikke hva som er levert orginalt for det er vel litt spesielt å bytte motor etter bare 6 år...?

mvh Bergen Dørk

Link to post
Share on other sites

Besøker Softneck og måler lengde fra fenderlista og ned for hver meter fra akterspeilet og fremover på hans båt?

Bare og komme det kodvaag. Balja vår er tung i rævva, men tror det er den originale vannlinja som er der nå. Så bakre del har en lei tendens til å komme under vann.

Link to post
Share on other sites

Han fra Tønsberg sa han skulle ha den på kvelden, neste formiddag ringte han tilbake og beklagde seg, sa det ble for mye arbeid samtidig med husbygging, så han kom aldri og så på den engang...

 

Er to andre som driver og mailer masse spørsmål...

 

Men ingen som har sett på båten foreløpig.

 

Jeg har nå tatt av presenningen på den, vasket og ryddet litt, og så har jeg sparklet og slipt litt mer på skroget (under vann, siden jeg har fått den sandblåst) og den begynner å nærme seg perfekt...

 

Kommer nå til å grunne den 3-4 strøk med hempel grunning, og hempel bunnstoff, og så sjøsetter jeg den og begynner å bruke den. Det meste andre er ship shape nå.

Håper egentlig den ikke blir solgt alt for fort, for når den er solgt må jeg sjøsette Baltic'en. Den har ikke varmeapparat...så forhåpentligvis får vi noen netter i Master'en før den blir solgt.

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Link to post
Share on other sites

Han fra Tønsberg sa han skulle ha den på kvelden, neste formiddag ringte han tilbake og beklagde seg, sa det ble for mye arbeid samtidig med husbygging, så han kom aldri og så på den engang...

 

Min erfaring med salg over Finn er at det er første som kommer med penger som får den. "Holde av båten" har jeg brent meg på og det skal ikke gjøres igjen. Innbetaling av håndpenger er grunn til å holde av, men ellers ikke.

 

Lykke til videre med salget.

Link to post
Share on other sites

Å jada, kommer en i morgen og ser på den! :thumbsup:

 

Men han var ikke fornøyd skjønner jeg. Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg tatt en tur og sett på skipet ditt og kanskje blitt bitt av 3-fots-syken (dvs den er der latent, men utløsnede faktor tror jeg er å være i en båt jeg har lyst på...).Prisen er jo fin også (før pruting ;-).

 

Lykke til videre :-)

Redigert av KongKing (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Polarn, når kjøper du den?

Den billigste på finn koster 425.000,- og den er ikke noe bedre enn min vel?

Jeg setter bare ned prisen til min blir solgt... :lol:

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Link to post
Share on other sites

Nei, for det ene festet er allerede montert i Masteren (av forrige eier) så jeg tenkte at de skal følge med båten ved salg.

Snart er Masteren min så billig at du kan selge acterdri... jeg mener Rosanna dyrt, og legge bittelitt i mellom og få Masteren komplett med daviter...

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Link to post
Share on other sites

Det virker ikke akkurat som om du har "is i magen" Kodvaag!? :cool:

Her går prisen fort ned, til den prisen du har nå blir vel båten garantert solgt iløpet av Mai, men du har kanskje ikke tid å vente....??

Litt tidlig ennå å få båten kjappt unna vil jeg tro, lettere å selge når båten ligger på vannet også (er min erfaring). :thumbsup:

Lykke til med salget(selv om du har gått ned i kvalitet på båt :giggle: )

Link to post
Share on other sites

Nå er det 71 bilder i annonsen.

 

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=27615178

 

Bare å få ut fingeren av feil høl Anders, og slå til.

Jeg vet at dette er et bra kjøp.

Innbytte er ikke intressant. Jeg har ikke nok kontanter i mellom til å bytte opp til Albin'en din.

 

Baltic'en har kummerlig toalett og uteplass i forhold til Master 820.

Baltic'en er lavere under hardtopen enn Masteren er på toalettet.

 

(som sagt, jeg bytter offisielt til Baltic for Baltic'en er nyoppusset med fine teakdørker. At den har 315 hester har ingenting med båtbyttet å gjøre)

 

 

Ulv 1 sa på messenger at det var en bra annonse, uten personlige effekter...

 

Er ikke min kjære en personlig effekt? :lol::lol::lol:

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...