Jump to content

Oppgradering av Junker 22

Seilaren

Recommended Posts

• 2 uker senere...

Kom i prat med fyren i nabobåten i dag. Har ikke snakket så mye med ham før.

Etter praten som varte ganske lenge satt jeg igjen med et 4 år gammelt vannklosset (skikkelig dass) i god stand. Han hadde en liten septiktank jeg kunne få også, men den var ikke demontert. Jeg kunne også få et gammelt rødspritapparat, men det har jeg jo allerede. Jeg trenger ikke å fungere som søppelplass for havnen heller... :lol:

Så til vinteren før vi se om jeg får do ombord :smiley: Blir greit til denne turen (hvis det blir noe av den)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Ja, jeg lever egentlig etter det jeg også. Men hagen ser allerede ut som en kraphandler.

Dessuten bor jeg hjemme og har noen foreldre som ikke vl ha så mye rot.. :crazy:

Men er det normalt at det skal lekke vann ut gjennom håndtaket på denne pumpen?

Kommer mer vann på benken enn i vasken.... :nonod:

ting_og_tang_010.jpg

Redigert av Seilaren (see edit history)

Fritjof Brandt

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Ser du har lagt båten din ut for salg Anders. Men det er noen feil i annongsen. Båten din er 79 model, og lystallet er 0,89 :yesnod: Du må ikke undervurdere din egen båt... :lol:

Selv om jeg stor sett har brukt båten i sommer, så har jeg fikset og ordnet litt også.

Blandt annet så er båtnavn og hjemmehavn på plass... :yesnod:

groenn_misunnelse.jpg

Redigert av Seilaren (see edit history)

Fritjof Brandt

• 1 måned senere...

Jeg har noen vinduspakninger som liker å slippe vann inn i båten :headbang:

Hvordan fikse det uten å grise til hele båten med sika?

Vinduene mine er jo helt ødelagt og kakkelerte også. Lurer på om jeg skal bytte ut vinduene og få skikkelige aluminiumslister. Det vil modernisere båten også. Noen som har peiling hva hva det ville kostet?

Dette ser jo ut til å være en fyr med peiling http://home.c2i.net/cbp-2res1/per-gunnar/vedlegg10.html

Fritjof Brandt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...