Walter_S Svart 27.Januar.2004 Del på Facebook Svart 27.Januar.2004 Værskille rundt 3.februar Bastard.Da blir det pluss grader og regn :yesnod:Moderat vind blir det også.Sydlig vind,8knop.... Hei, Thor! Håper at denne spådommen også gjelder "øssia" av fjorden! Nå må jeg snart komme meg ut og få torsk igjen, er en hel uke siden sist, jo! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Slagskibet Svart 27.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2004 Nei,østsida gjelder det ikke for :divingPass deg for isfjella Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 27.Januar.2004 Del på Facebook Svart 27.Januar.2004 Isen i Horten er borte ,så nå drar jeg endelig ut og fisker igjen imorgen . Skal bli godt det ,hakke vært utpå og fiske på over ei uke,uffameg ikke bra Hilsen Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Krapyl Svart 28.Januar.2004 Del på Facebook Svart 28.Januar.2004 Den 3. Februar blir det 3-5 minus, og store snømengder. Ingen må la seg forlede til tidlig båtpuss. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Slagskibet Svart 28.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2004 Ikke her,Krapyl.+4,sol,SV 8 knop-fint vær for seiling? Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 28.Januar.2004 Del på Facebook Svart 28.Januar.2004 Får så dårlig høyde i snø. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Slagskibet Svart 29.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2004 Modifisert spådom:Plussgrader allerede på lørdag og de holder seg en hel uke ihvertfall. Utpå tirsdag eller onsdag så blir det plussgrader også om natta.Gløtt av sol med enkelte regnbyger.SV vind 8 knop.Muligens det kan bli plussgrader allerede i morra? Våren er nok ikke i anløp men det er bedring ihvertfall. Også er jeg så glad at jeg ikke postet noe om snøen-for det hadde blitt en mega gigantisk skivebom.I dag hørte jeg faktisk småfuglene synge i snøbygene,det lover jo godt. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.Januar.2004 Del på Facebook Svart 29.Januar.2004 Oppholdsvær i Holmestrand akkurat nå Meldt mildere i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 29.Januar.2004 Del på Facebook Svart 29.Januar.2004 Modifisert spådom:Plussgrader allerede på lørdag og de holder seg en hel uke ihvertfall. Utpå tirsdag eller onsdag så blir det plussgrader også om natta.Gløtt av sol med enkelte regnbyger.SV vind 8 knop................. NÅ begynner det å ligne noe, Thor! Håper inderlig at du treffer "Bulls Eye" denne gang! Troskestampen min er tom og må fylles med saltet fisk igjen, nokså fort! Begynner å få abstinens!Hele vinteren gjennom har svigersønnen og jeg hatt den koselige vanen å spise selvfisket, lettsaltet torsk én gang i uken, nemlig på tors(k)dager. Dette har vi greid hittil - bortsett fra i dag Denne uken har det ikke vært vær til å stikke ut på fjorden ennå! varmere opptatt av å måke snø! Så nå setter jeg min lit til din spådom, Thor! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 31.Januar.2004 Del på Facebook Svart 31.Januar.2004 Dagen startet bra i dag med delvis blå himmel, men nå har det jaggu skyet til igjen! Æsj, blir vel mer snø. Håper bare det venter med og snø til båten er på plass. Men til Mandag kommer varmegradene Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 1.Februar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2004 Nå er det jaggu meg -10 :eek:I går 31. kl 0425 var det +1,men så datt tempen fort til -5. Jeg tror han dusten som viser hyggelige sommerbilder på tv om vinteren må ha tatt seg ny jobb som værstyrer??Får jeg tid skal jeg sjekke kartene,men foreløpig ser det dårlig ut for denne dagen ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 1.Februar.2004 Del på Facebook Svart 1.Februar.2004 Modifisert spådom:Plussgrader allerede på lørdag og de holder seg en hel uke ihvertfall. Utpå tirsdag eller onsdag så blir det plussgrader også om natta.Gløtt av sol med enkelte regnbyger.SV vind 8 knop.Muligens det kan bli plussgrader allerede i morra? Våren er nok ikke i anløp men det er bedring ihvertfall. Også er jeg så glad at jeg ikke postet noe om snøen-for det hadde blitt en mega gigantisk skivebom.I dag hørte jeg faktisk småfuglene synge i snøbygene,det lover jo godt. Her er det bikkjekaldt, -10, og aldeles ikke plussgrader. Hilsen Skuffet på vegne av flere. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
M/S Bastard Svart 3.Februar.2004 Del på Facebook Svart 3.Februar.2004 2 + grader kl. 8,00 idag og snøen har begynt og smelte Det blir nok flere + grader i dag. Litt kjedelig at det blir regn da men :diving Det går mot rette tia Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Mars.2004 Del på Facebook Svart 8.Mars.2004 Skikkelig båtpuss vær idag I dag regner jeg med og få gjort en del på skuta mi, håper bare været holder seg mildt fremover. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 8.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2004 Jevne temperaturer ut 3 uka i mars,opptil 5 grader om dagen.Ned til -5 eller lavere om natta. Fra torsdag til tirsdag,fare for regn/sludd/snøbyger.4 uka i mars kan se ut som vil gi høyere temperaturer,men litt tidlig å si sikkert. Skjæra bygger reir alt ser jeg,det kan vel tyde på at våren ikke er for langt unna. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 8.Mars.2004 Del på Facebook Svart 8.Mars.2004 Jevne temperaturer ut 3 uka i mars,opptil 5 grader om dagen.Ned til -5 eller lavere om natta. Fra torsdag til tirsdag,fare for regn/sludd/snøbyger.4 uka i mars kan se ut som vil gi høyere temperaturer,men litt tidlig å si sikkert. Skjæra bygger reir alt ser jeg,det kan vel tyde på at våren ikke er for langt unna. Velkommen over på are sia Thor. Idag polering i T-skjorte. Gradestokken har passert 20 + i solveggen. DET er vår. Hørte piip piip igår. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 8.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2004 Fri og bevare!!Hva er det du finner på å invitere en Ur Vestfolding til :nono: :nono: Er vel bare å si at det var +20 i solveggen her i heimen også.Men den temperaturen er jo ikke vitenskaplig for å si det sånn.Sann temperatur er adskillig lavere,i dag rundt +5 vil jeg anta.Sydsida av båten kan nok poleres men på nord blir det bare snørr ut av det.Til neste år regner Reiaren med at alt blir så meget bedre.Da skal Slagskipet stå i nord/syd retning Sitér dette innlegget Link to post
Breezita Svart 8.Mars.2004 Del på Facebook Svart 8.Mars.2004 Etter værmeldinga å dømme har vi i Vestfold godt båtpussevær i vente - sol hele uka. På tide å rive presenning og spenne opp kalesjen??...... Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
Slagskibet Svart 9.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2004 Det kan du sikkert gjøre.Selv er jeg litt uenig med vær-damene,men har de rett så blir nok alle inkl.Skuffet glade Snakket nettopp med US Defence Dept I London.Iflg ham jeg snakket med så har trekkfuglene i år lagt i vei nordover usedvanlig tidlig og han tror på tidlig vår. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 12.Mars.2004 Del på Facebook Svart 12.Mars.2004 På lørdag spår met.no 16 plussgrader i Oslo!! Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 12.Mars.2004 Del på Facebook Svart 12.Mars.2004 På lørdag spår met.no 16 plussgrader i Oslo!! Ikke på lørdag dessverre, da jeg skal på båtmessen på Lillestrøm. Men derimot på tirsdag... Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 12.Mars.2004 Del på Facebook Svart 12.Mars.2004 Spådd mellom 27-32 grader C ut neste uke her hvor jeg bor.... litt lengre vest enn vestlandet Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 12.Mars.2004 Del på Facebook Svart 12.Mars.2004 Spådd mellom 27-32 grader C ut neste uke her hvor jeg bor.... litt lengre vest enn vestlandet Gledesdreper!! Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 12.Mars.2004 Del på Facebook Svart 12.Mars.2004 Skal vi se, akkurat nå er det ca. 0grader kuling og snø i lufta. Med andre ord godt å varmt Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 12.Mars.2004 Del på Facebook Svart 12.Mars.2004 Ikke på lørdag dessverre, da jeg skal på båtmessen på Lillestrøm. Men derimot på tirsdag... Jaja, på tirsdag da - men nå er det slutt på betonghålke og elendighet!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.