B-P-Nimbus 350C Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Ligner Tromøy 21 Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Baywatch Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Ligner Tromøy 21 <{POST_SNAPBACK}> Ligner kanskje, men det er ikke den Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Tobias muligens?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Astor Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Legger ut denne før jeg går å Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Baywatch Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Astor: Tror det er en Kragerø 32! Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Tobias muligens?? <{POST_SNAPBACK}> Nope! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Henter frem igjen denne, jeg, og legger inn en ny oppgave <{POST_SNAPBACK}> Malo Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Astor: Tror det er en Kragerø 32! <{POST_SNAPBACK}> Den var kjapp du! Syntes jeg valgte en vanskelig utsnitt. Ekspertisen her på baatplassen er unik. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Ok, en til i samme utsnitt. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Frank v. Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Ok, en til i samme utsnitt. <{POST_SNAPBACK}> En råtipp på hanto 24.... mvh frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Astor: Tror det er en Kragerø 32! <{POST_SNAPBACK}> Enig! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Ok, en til i samme utsnitt. <{POST_SNAPBACK}> Biam 800. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Var kanskje litt for kjapp i avtrekket der. Nidelv 26?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Astor Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Var kanskje litt for kjapp i avtrekket der. Nidelv 26?? <{POST_SNAPBACK}> Litt for kjapp denne gangen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Biam 800. <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 En råtipp på hanto 24.... mvh frank v. <{POST_SNAPBACK}> Bra Frank! Midt i blinken denne gangen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Skipper Worse Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Hurmpf. La oss få se hele bildet!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 I påvente av bilde av Hanto 24 legger jeg inn denne: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frank v. Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 (redigert) Får prøve en jeg og da,åssen båt er det som ligger foran meg her? Legger inn et av båten sett framme i fra også...... mvh frank v. Redigert 16.Februar.2005 av Frank v. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Må vente med denne til i morgen, Frank, må få tak i et mikroskop først, slik at de Gamle Worseske øine kan få en mulighet til å se hva den lille flekken på skjerme er for noget!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frank v. Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Må vente med denne til i morgen, Frank, må få tak i et mikroskop først, slik at de Gamle Worseske øine kan få en mulighet til å se hva den lille flekken på skjerme er for noget!! <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Ja, nu, efter at ha studeert en stund paa det, ser jeg at det er noget som kan være forenlig med en hekkbølge på billedet ... da må det sandelig være avbildet en baat??? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frank v. Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Ja, nu, efter at ha studeert en stund paa det, ser jeg at det er noget som kan være forenlig med en hekkbølge på billedet ... da må det sandelig være avbildet en baat??? <{POST_SNAPBACK}> Har lagt inn et bilde til av samme båt sett frammifra,frem med forstørrelsesglasset.......... mvh frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Hei. Men hva med denne da, lett kamuflert? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Skipper Worse Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Hei. Men hva med denne da, lett kamuflert? Lars H. <{POST_SNAPBACK}> Hah! Ingen skal fornekte at A.. ehh .. hva det nå er den heter, den der sykdommen, gud nå har jeg glemt det igjen, altså at den gjør seg gjeldende; MEN det der bildet er av en Saga som det i sannhet ikke kan være produsert mange av. Var det 33 eller 35 fot den var?? Lars, har du glemt at du la ut bilde av den for bare få dager siden??? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.