Jump to content

Hvilken båt er dette?


GeirKS

Recommended Posts

For få seilbåter i denne tråden! Her er en som kanskje ikke er spesielt kjent, men heller ikke ukjent...

Velger å servere den umaskert, håper det ikke blir alt for lett, da.

For the record:  Hakkje peiling.  Aldri sett den før.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

For få seilbåter i denne tråden!

Waarship (eller noe sånnt), hollandsk, 24' bygget i kryssfiner (epoxi-behandlet, sådan).

 

???

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Boheme 630. Mulig den har betegnelsen mini også, det vet jeg ikke. Vet ikke så mye om denne båten, bortsett fra at jeg synes den er pen  :smiley:

Ja, det var en flott båt men man vil tro at vedlikeholdet helst bør settes bort til andre   :yesnod:

 

Men nå må vi etter hvert få svar på #241 ...  :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Dette blir den siste for i dag (jeg må få meg et liv).  Å svare korrekt i stedet for bare i nærheten på denne bør være vanskelig.   :drink: til «vinneren».

 

Bilde

Nok en Princess ... imitert teak dollbord ... hva med en 37 ??   kanskje en 33 MK I Flybridge...??

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

For få seilbåter i denne tråden! Her er en som kanskje ikke er spesielt kjent, men heller ikke ukjent...

Velger å servere den umaskert, håper det ikke blir alt for lett, da.

Bilde

Det ble i overkant lett siden navnet på bildefila er Boheme630.jpg. Det var det første jeg sjekket, men jeg tenkte det var å jukse, så jeg la ikke inn noe svar.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Link to post
Share on other sites

Dette blir den siste for i dag (jeg må få meg et liv).  Å svare korrekt i stedet for bare i nærheten på denne bør være vanskelig.   :drink: til «vinneren».

 

Bilde

Kan det være en Princess 41? Mener å huske at 37 ikke var den største i denne serien..

 

:lol: Ser på postingene at vi postet omtrent likt i flere henseende Drivemaster - da må det vel være riktig??

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...