Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Den siste må være en SUN33 KORREKT! Den var vel ikke maltraktert nok. Prøvde å få den til å ligne litt på en Bayliner men fargene var vel avslørende. Grei båttype, forresten, med imponerende plass innomhus. Her er originalbildet, fra finn.no: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Her er neste nøtt: Den som klarer denne, må -- som jeg -- ha kastet bort alt for mye tid foran skjermen ... Er det en Nelson? Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Her er neste nøtt:...Oucha .... "Down East" stil, clash med amerikansk Sportfisher .... kanskje ikke en Eastbay ... gi meg litt mer tid ... eller hint om hvor hun kommer fra .... kontinent Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Er det en Nelson? Nix, ikke Nelson. Bygget i USA. Navn med et visst svensk hitorisk sus over seg. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Nix, ikke Nelson. Bygget i USA. Navn med et visst svensk hitorisk sus over seg. Albin, da? Mener å huske at dette merkenavnet på en eller annen måte havnet "over there". Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Albin, da? Mener å huske at dette merkenavnet på en eller annen måte havnet "over there". RIKTIG! Det er en Albin 45 Command Bridge. Må visst lære meg å ikke "hinte". Albin har et bra utvalg av ganske stilige farkoster: http://www.albinmarine.com/ Spesielt 30-foteren kunne passet her hos oss ... men den er litt for liten for Quindebestet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Detta var så gøy at jeg trør til med enda en, før dagens aktiviteter med Chrapylene tar til: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Divemaster Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Detta var så gøy at jeg trør til med enda en, før dagens aktiviteter med Chrapylene tar til:Ser jo nesten ut som en av redningskøytene ... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Baywatch Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Ser jo nesten ut som en av redningskøytene ... Jepp!"Erik Bye", f. eks, evt "Emmi Dyvi" Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kristina Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Ser ut som en Barracuda 1000 med Flybridge Dette kan vara en Sun 33. Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Nope! Saken er allerede oppklart Det var en Barracuda Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Jepp! "Erik Bye", f. eks, evt "Emmi Dyvi" Ikke godt nok! Må nok ha mer detalj før avsløringen kommer. Inkl. tid og sted da bildet ble tatt, sjøtemperaturen og turtallet på maskinene. :lol: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Enda en ... bare på gøy: Denne har tydeligvis ligget for lenge ute i solen. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Enda en ... bare på gøy: Denne har tydeligvis ligget for lenge ute i solen. Vill gjetning: Viksund Goldfish 31. Jeg vet du har kikket på en (og det har jeg også ) Baserer svaret kun på fargene. og de store vinduene. Begynner vel å bli litt vel vanskelig nå? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Vill gjetning: Viksund Goldfish 31. Jeg vet du har kikket på en (og det har jeg også ) Baserer svaret kun på fargene. og de store vinduene. Begynner vel å bli litt vel vanskelig nå? BINGO IGJEN!! Dette kan det bli premie av! Men for i det villest &[£!§@, det blir jo vanskeligere og vanskeligere å lure deg! --Men du har ennå ikke tatt #90!! Her er originalen, fra Skipper Worses egen, private ansamling av båtbilleder: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Tror denne er ganske lett. Merke og modell, takk! Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Ikke godt nok! Må nok ha mer detalj før avsløringen kommer. Inkl. tid og sted da bildet ble tatt, sjøtemperaturen og turtallet på maskinene. :lol: Jeg gir meg. Dette blir for tøft! :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Tror denne er ganske lett. Merke og modell, takk! M77 ( MAXI 77 for uinvidde ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Tror denne er ganske lett. Merke og modell, takk! Ligner på en Maxi?. Skal nok få skikk på synet til kvelden etter noen -- da regner jeg med å kunne se den klart. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Jeg gir meg. Dette blir for tøft! :lol: Enig med deg. Det er absolutt en tøff båt. Bergen Kreds. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Her er neste: Denne bør være enkel. Den neste blir verre. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 M77 ( MAXI 77 for uinvidde ) Suzuki Tampen brenner! Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Her er neste: Denne bør være enkel. Den neste blir verre. Tresfjord Ultra ? Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Baywatch Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Her er neste: Denne bør være enkel. Den neste blir verre. Gambler på en Nimbus 4004. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Gambler på en Nimbus 4004. FULLTREFFER Praktprodukt fra Sverige. Vakker båt, flotte linjer, grei planløsning. Men de tabbet seg ut da de bygget bunnen i sandwich. Big time. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.