Jump to content

Hvilken båt er dette?


GeirKS

Recommended Posts

Hva slags båt er dette:

Amerikanske konstruktører er ikke min sterke side. Båten er amerikansk - ikke p.g.a. flagget - men p.g.a. hele designet.

 

John Alden - er min første reaksjon når jeg ser på bildet - eller en Morgan? En Peterson et-eller-annet kan det også være......S&S pleier ikke å briefe med slike "brede" hekk.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

På forrige båtmesse i Solheimsviken var det denne som virkelig traff meg i hjerteroten.  Flotte linjer, solide saker.  Og en helt grei planløsning med arbeidsrommet helt forut.  :wink:

 

Det eneste jeg har å utsette på den, er at den ikke har flybridge. All plassen på styrehustaket er jo da på sett og vis bortkastet.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

:yesnod:

Veldig bra, Divemaster! Det er en Tremlet 25 jeg hadde for noen år siden. Det var en VP rekkesekser i den. Faktisk den eneste jeg har sett, så jeg trodde dette skulle være en skikkelig nøtt!

 

mvh

Jan S

Vurderte et par Tremlett 42 og 46 og kjenner Chris Tremlett's skrog ganske bra.... ville kjent dem ighen hvorsomhelst... kjempegodt skrog .... :yesnod:

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Fairline 31 Corniche ... burde ha sett dette tidligere......

:flag:  ABSOLUTT KORREKT!   :flag:

 

Det var et lurebilde dette, siden jeg la inn en Corniche tidligere. Regnet med at ikke mange ville tro at samme type båt ville komme to ganger.  Litt som i filmen "Maverick" hvor James Garner (om skjulte ess i ermet) sier noe i retning av at det ingen som ser etter et ess nummer to i det samme ermet.

 

Forøvrig en veldig grei båttype men dessverre noe vel høyt priset i forhold til størrelsen (i hvert fall de som for tiden finnes på baatnett og finn).  Fikk grei omtale i Motor Boats Monthly feb. 04.   En artig reiseskildring med slik båt finnes på http://www.griffinupdates.com

 

Her er hele bildet:

 

Bilde

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...