Suzuki Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 her er en for seilgutter & jenter: Hva slags båt er dette: Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Walter_S Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 Hva slags båt er dette:Amerikanske konstruktører er ikke min sterke side. Båten er amerikansk - ikke p.g.a. flagget - men p.g.a. hele designet. John Alden - er min første reaksjon når jeg ser på bildet - eller en Morgan? En Peterson et-eller-annet kan det også være......S&S pleier ikke å briefe med slike "brede" hekk. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Ole-Jacob Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 Siden det er helg , går vi straks løs på neste: Fjord 30 Diplomat Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 Fjord 30 Diplomat <ringlende kassaapparat-lyd> BINGO!! </ringlende kassaapparat-lyd> Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 <ringlende kassaapparat-lyd> BINGO!! </ringlende kassaapparat-lyd> Glemte å ta med originalbildet. Sorry. Her er det: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 Her er en ny "nøtt". Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 Pedro Bora 43. Usannsynlig lekker båt og så romslig at hvem trenger vel hus?? http://www.pedrobora.no/ Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 Æsj, trodde den skulle være litt verre Her er i alle fall hele båten. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 På forrige båtmesse i Solheimsviken var det denne som virkelig traff meg i hjerteroten. Flotte linjer, solide saker. Og en helt grei planløsning med arbeidsrommet helt forut. Det eneste jeg har å utsette på den, er at den ikke har flybridge. All plassen på styrehustaket er jo da på sett og vis bortkastet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 Lørdagsnøtt nr 1: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
JanS/EIR Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 Den var vrien for meg. Prøver meg på en annen, denne er det vel ikke så mange av? Virket dette da tro? mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Baywatch Svart 13.November.2004 Link til dette innlegget Svart 13.November.2004 Lørdagsnøtt nr 1: Skal vi se...dette ser ut som noe engelsk noe. Fairline 36? Kanskje litt for lav til det...Minner meg også om en Sunseeker jeg har sett. Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Den var vrien for meg. Prøver meg på en annen, denne er det vel ikke så mange av? Virket dette da tro? mvh Jan S Ser ut som et skrog fra Tremlett.... 21 kanskje ? Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Divemaster Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Lørdagsnøtt nr 1: Fairline Phantom 37 .... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Skipper Worse Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Fairline Phantom 37 .... Det er hverken Fairline 36 eller Phantom 37. MEN der er en "dead give-away" på bildet, for den som ser godt nok etter. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Krapyl Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 En båt fra Esterne oppe i Nordsverige? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
JanS/EIR Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Veldig bra, Divemaster! Det er en Tremlet 25 jeg hadde for noen år siden. Det var en VP rekkesekser i den. Faktisk den eneste jeg har sett, så jeg trodde dette skulle være en skikkelig nøtt mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Divemaster Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Veldig bra, Divemaster! Det er en Tremlet 25 jeg hadde for noen år siden. Det var en VP rekkesekser i den. Faktisk den eneste jeg har sett, så jeg trodde dette skulle være en skikkelig nøtt! mvh Jan S Vurderte et par Tremlett 42 og 46 og kjenner Chris Tremlett's skrog ganske bra.... ville kjent dem ighen hvorsomhelst... kjempegodt skrog .... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Divemaster Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Det er hverken Fairline 36 eller Phantom 37. MEN der er en "dead give-away" på bildet, for den som ser godt nok etter.Fairline 31 Corniche ... burde ha sett dette tidligere...... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Skipper Worse Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Fairline 31 Corniche ... burde ha sett dette tidligere...... ABSOLUTT KORREKT! Det var et lurebilde dette, siden jeg la inn en Corniche tidligere. Regnet med at ikke mange ville tro at samme type båt ville komme to ganger. Litt som i filmen "Maverick" hvor James Garner (om skjulte ess i ermet) sier noe i retning av at det ingen som ser etter et ess nummer to i det samme ermet. Forøvrig en veldig grei båttype men dessverre noe vel høyt priset i forhold til størrelsen (i hvert fall de som for tiden finnes på baatnett og finn). Fikk grei omtale i Motor Boats Monthly feb. 04. En artig reiseskildring med slik båt finnes på http://www.griffinupdates.com Her er hele bildet: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Så var det neste nøtt, en ganske enkel en denne gangen: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Astor Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Hvilken båt er dette? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
jada Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Kan det være en Tresfjord 28 eller 29??? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Kan det være en Tresfjord 28 eller 29??? Uforskammet raskt? Under minuttet!! Mener selv det er en 28. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
jada Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Mener selv det er en 28.Ja, dette er tydeligvis snekka, som er 28 fot. 29-foteren er tverr akter, men om de ellers er helt like vet jeg ikke. Jeg kjenner ikke båtene så detaljert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.