Astor Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 Går opp noen fot og spør igjen... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 QE II ???? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
jada Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 Går opp noen fot og spør igjen...Det første jeg tenkte på da jeg så bildet var SS Norway. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 Ja, dette er tydeligvis snekka, som er 28 fot. 29-foteren er tverr akter, men om de ellers er helt like vet jeg ikke. Jeg kjenner ikke båtene så detaljert. Det finnes også en 26-foter som er helt lik 28-foteren. Men denne ser klart ut som en 28. (Tok den med en gang, men likevel for sent ...). Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 Går opp noen fot og spør igjen... Det er enten QE II eller Brittannia. SS Norway er det neppe, med britisk flagg. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
jada Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 SS Norway er det neppe, med britisk flagg.Ser ikke noe britisk flagg Og flagget til reg.landet henger vel akter, og ikke her på bildet, eller............. Men for all del, det har hendt at jeg har tatt feil før.. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 Ser ikke noe britisk flagg Og flagget til reg.landet henger vel akter, og ikke her på bildet, eller............. Men for all del, det har hendt at jeg har tatt feil før.. Enig, ved nærmere ettertanke ... men jeg holder likevel en knapp på de to nyss nevnte. Askøyfergen er det i alle fall IKKE. (den sluttet å gå i 1992 ) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Gunga Din Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 Askøyfergen er det i alle fall IKKE. (den sluttet å gå i 1992 ) :lol: Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Skipper Worse Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 Kom igjen, Astor, gi oss en cm. til før vi blir tussete av å lure på hva dette nå er. Forøvrig venter verden fortsatt på svaret til # 179 ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
jada Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 Askøyfergen er det i alle fall IKKE.Og hvis vi er enige om at det heller ikke er Bastøyfergen, så nærmer vi oss........ Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 14.November.2004 Del på Facebook Svart 14.November.2004 Det er Queen Elizabeth II. Ingen tvil. http://www.cunardline.com/OnBoard/default.asp?OB=QE2 Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Forøvrig venter verden fortsatt på svaret til # 179 ... Og jeg skjenker verden svaret: Viksund 900 Futura Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 JADDA JADDA! En 900 Futteral var det, ja. Regnet med at du ville ta den til slutt Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Så går vi løs på neste, til ære for den nye, ubrukte uken som begynner i dag: Satser på at den kanskje er litt verre ... Ha en fortreffelig mandag. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Divemaster Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Så går vi løs på neste, til ære for den nye, ubrukte uken som begynner i dag: Satser på at den kanskje er litt verre ... Ha en fortreffelig mandag. Kunne jo lett taes for å være en Sunseeker Portofino.... men den har ikke så stor rekke, så går opp noen fot og sier Sunseeker Predator... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Feil, det er ikke en Sunseeker. Sorry. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ludde Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Tipper at dette er en Nimbus 3003. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Divemaster Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Satser på at den kanskje er litt verre ... Ha en fortreffelig mandag.Vel hvis det er en Nimbus, så har jeg mer tro på en 350 C... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Gunga Din Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Vel hvis det er en Nimbus, så har jeg mer tro på en 350 C...og jag har mer tro på en 35 DC Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
stsoleil Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Princess 36 Riviera Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Ikke Nimbus 3003 eller 35 eller 350 C eller Princess 36. Prøv igjen! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Bare for ordens skyld: Vi må nok en anelse eller to opp i størrelse i forhold til de forslag som har kommet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Divemaster Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Hva med denne da?? Burde relativt lett gjenkjennes... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Ludde Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Da ville jeg tippe Nimbus 4000 Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Divemaster Svart 15.November.2004 Del på Facebook Svart 15.November.2004 Så går vi løs på neste, til ære for den nye, ubrukte uken som begynner i dag: Satser på at den kanskje er litt verre ... Windy Grand Mistral 37 ? Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.