Jump to content

Hvilken båt er dette?

GeirKS

Recommended Posts

For få seilbåter i denne tråden!

Waarship (eller noe sånnt), hollandsk, 24' bygget i kryssfiner (epoxi-behandlet, sådan).

???

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Boheme 630. Mulig den har betegnelsen mini også, det vet jeg ikke. Vet ikke så mye om denne båten, bortsett fra at jeg synes den er pen  :smiley:

Ja, det var en flott båt men man vil tro at vedlikeholdet helst bør settes bort til andre   :yesnod:

Men nå må vi etter hvert få svar på #241 ...  :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Dette blir den siste for i dag (jeg må få meg et liv).  Å svare korrekt i stedet for bare i nærheten på denne bør være vanskelig.   :drink: til «vinneren».

Bilde

Nok en Princess ... imitert teak dollbord ... hva med en 37 ??   kanskje en 33 MK I Flybridge...??

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

For få seilbåter i denne tråden! Her er en som kanskje ikke er spesielt kjent, men heller ikke ukjent...

Velger å servere den umaskert, håper det ikke blir alt for lett, da.

Bilde

Det ble i overkant lett siden navnet på bildefila er Boheme630.jpg. Det var det første jeg sjekket, men jeg tenkte det var å jukse, så jeg la ikke inn noe svar.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Dette blir den siste for i dag (jeg må få meg et liv).  Å svare korrekt i stedet for bare i nærheten på denne bør være vanskelig.   :drink: til «vinneren».

Bilde

Kan det være en Princess 41? Mener å huske at 37 ikke var den største i denne serien..

:lol: Ser på postingene at vi postet omtrent likt i flere henseende Drivemaster - da må det vel være riktig??

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...