Skipper Worse Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Princess 412 Vi får si at det var nærmt nok. Det er en 414. Designelementet jeg nevnte er avrundingen av flybridgen. P38 ligner, men har ikke samme design på fordekket. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Gunga Din Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Storebro 380som ligger i Marstrand ett rett iallafall Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Og så var det neste; en ny vri denne gangen: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Hanto Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Kan det være en Skilsø 33 fb? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Skilsø 33 Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Skilsø 975 FB. Særdeles lekker båt. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 For få seilbåter i denne tråden! Her er en som kanskje ikke er spesielt kjent, men heller ikke ukjent... Velger å servere den umaskert, håper det ikke blir alt for lett, da. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Dette blir den siste for i dag (jeg må få meg et liv). Å svare korrekt i stedet for bare i nærheten på denne bør være vanskelig. til «vinneren». Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 For få seilbåter i denne tråden! Her er en som kanskje ikke er spesielt kjent, men heller ikke ukjent... Velger å servere den umaskert, håper det ikke blir alt for lett, da. For the record: Hakkje peiling. Aldri sett den før. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Athene Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Seilbåten: Boheme Mini ? Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 For få seilbåter i denne tråden!Waarship (eller noe sånnt), hollandsk, 24' bygget i kryssfiner (epoxi-behandlet, sådan). ??? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Baywatch Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Seilbåten: Boheme Mini ? Boheme 630. Mulig den har betegnelsen mini også, det vet jeg ikke. Vet ikke så mye om denne båten, bortsett fra at jeg synes den er pen Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Boheme 630. Mulig den har betegnelsen mini også, det vet jeg ikke. Vet ikke så mye om denne båten, bortsett fra at jeg synes den er pen Ja, det var en flott båt men man vil tro at vedlikeholdet helst bør settes bort til andre Men nå må vi etter hvert få svar på #241 ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Walter_S Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Ny seilbåt: Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Gunga Din Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Ny seilbåt: ALO 28 ?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Divemaster Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Dette blir den siste for i dag (jeg må få meg et liv). Å svare korrekt i stedet for bare i nærheten på denne bør være vanskelig. til «vinneren». Nok en Princess ... imitert teak dollbord ... hva med en 37 ?? kanskje en 33 MK I Flybridge...?? Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Walter_S Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 ALO 28 Den var for lett! ;o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Nok en Princess ... imitert teak dollbord ... hva med en 37 ?? kanskje en 33 MK I Flybridge...?? Nix, ingen av disse. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Walter_S Svart 15.November.2004 Link til dette innlegget Svart 15.November.2004 Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Herman Svart 16.November.2004 Link til dette innlegget Svart 16.November.2004 For få seilbåter i denne tråden! Her er en som kanskje ikke er spesielt kjent, men heller ikke ukjent... Velger å servere den umaskert, håper det ikke blir alt for lett, da. Det ble i overkant lett siden navnet på bildefila er Boheme630.jpg. Det var det første jeg sjekket, men jeg tenkte det var å jukse, så jeg la ikke inn noe svar. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Ole-Jacob Svart 16.November.2004 Link til dette innlegget Svart 16.November.2004 Dette blir den siste for i dag (jeg må få meg et liv). Å svare korrekt i stedet for bare i nærheten på denne bør være vanskelig. til «vinneren». Kan det være en Princess 41? Mener å huske at 37 ikke var den største i denne serien.. Ser på postingene at vi postet omtrent likt i flere henseende Drivemaster - da må det vel være riktig?? Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 16.November.2004 Link til dette innlegget Svart 16.November.2004 Nix, ingen av disse. OK Princess Vinduer i Overbygg..... Tidlig P ... overheng på flybridge ... Typisk Princess pulpit.. Hva med en tidlig P 41 ? Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Baywatch Svart 16.November.2004 Link til dette innlegget Svart 16.November.2004 Det ble i overkant lett siden navnet på bildefila er Boheme630.jpg. Det var det første jeg sjekket, men jeg tenkte det var å jukse, så jeg la ikke inn noe svar. Øh, tenkte jeg ikke på Derfor oppgavene mine har vært så lette altså Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 16.November.2004 Link til dette innlegget Svart 16.November.2004 Ser på postingene at vi postet omtrent likt i flere henseende Drivemaster - da må det vel være riktig??To personer med slik en kunnskap kan jo ikke ta feil .... ... eller kan vi Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Baywatch Svart 16.November.2004 Link til dette innlegget Svart 16.November.2004 Hurley 22? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.