Jump to content

Verdenspremiere på nye Bavaria 40 Cruiser


FRI

Recommended Posts

Baatsmann

 

Nå er det sånn att du får en ukes forsprang på meg når det gjelder å se båten, så da regner jeg med masse bilder og komentarer når du er tilbake, slik att vi får opp litt temperatur i denne tråden igjen :smiley:

 

Det er nok mange som er klare till hugg :wink:

 

Du får kose deg på med messa og en liten :cheers:

 

Blir uten PC noen dager, skal på kick off langt inne i fjellheimen :headbang:

Link to post
Share on other sites

Hadde vært morsomt å vært på denne messen, men det må i såfall bli siste helgen for min del.... Hvordan er denne messen sammenlignet med "Sjøen for alle"?

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hadde vært morsomt å vært på denne messen, men det må i såfall bli siste helgen for min del.... Hvordan er denne messen sammenlignet med "Sjøen for alle"?

 

Bra Sydvesten

 

Mye duppeditter, et par kalde forfriskninger, titte litt videre, forfriskning, se litt videre. forfrisknining-forfrisning titte avslutte

middag- mulig hard rock cafe i år og.

 

Som sagt trivelig i med hyggelige kompiser. Ellers har kona vært med, men i år går det ikke, hun synes turen er helt topp

men ennå ikke vært på messen.

 

Og hvordan messen egentlig er, ikke så steril som Lillestrøm. Synes at det er mer på tilbehørsfronten.

 

Var på LUnde idag og kjøpte nytt dusjhode bak ute.(hvorfor) :lol: og tittet på pakketilbud.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Var på LUnde idag og kjøpte nytt dusjhode bak ute.(hvorfor) :lol: og tittet på pakketilbud.

Min lokale "dusjhode"pusher i Porsgrunn har dette i hyllen, og jeg kjøper nok to stykker denne gangen, greit å ha ett til neste år også....... :lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Kjøpte mitt forrige i påsken i fjor og betalte vel da 125 kroner om jeg ikke husker så alldeles feil..... Tolema i Porsgrunn hadde i allefall dette da, men hvor det kommer i fra har jeg ikke peiling på...... Skal vel innom der om ikke så lenge og kjøpe to til, så skal jeg sjekke dette litt mere

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

störst erfaring på desse arbeten........ :lol::cheers::wink:

 

Og de som er gode¨på arbeide er svensker. Lunde leier in svensker til å ta jobber.

 

På malmøen i sommer kommer en svensk hyresbåt på besøk inn i båten vår uten fendre. Skruene sto ut av Gib-sea.

Svensken fikset dette meget bra.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Skruene sto ut av Gib-sea.

Han er nok medlem her på baatplassen.no skal du se, siden han hadde "piggene ute" når har så en skikkelig kvalitetsbåt til riktig pris :lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...