Jump to content

ny båt, GH 11 LS :D


Noflow

Recommended Posts

Ps. Nå må vi snart få vite hvor fort skuta går. Jeg tipper 26 knop inntil det motsatte er bevist :wink:

...er bevist ynroenn? .... å bevise dette for oss som leser baatplassen er vel ikke "bare-bare" :wink: ? For å skikkelig "bevise" må en jo nesten legge ut en video som "live" viser hva en GPS ombord i båten viser da :lol::lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Tror ikke 30 knop er helt feil jeg.

Jeg hadde 30Hk Yamaha på min std. utgave, som jo er lettere. Med den fikk jeg maks 32 knop.

 

Nå skal sies at jeg ikke forsket med forskjellige propellere da...

 

Nå har jeg 40hk bakpå, med den får jeg 34-35 knop, men Winrace mener jeg skal få bortimot 40knop med riktig propell.(Stål)

Link to post
Share on other sites

kanskje det er den her sin skyld for at den går såpass dårlig (går ikke sååå dårlig, men ikke like bra som mange andre gh'er :rolleyes: )

 

dsc01747.jpg

 

en LS med yamaha 25 hk, og turbo hot shot propell fra winrace fikk jo 34/35 knop (da med heving i tillegg)

Link to post
Share on other sites

tenkte på kobling av lanterner nå.

skal vel gjøre det i morra elns.

men hvilken ledning er det jeg skal koble til, gul eller hvit? og jeg skal i tillegg ha 2 lys i båten, skal jeg bare koble sammen alt dette til motoren, har 2 brytere.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...