Jump to content

ny båt, GH 11 LS :D


Noflow

Recommended Posts

ser her at det står: set up for 4/6/8/12 pole outboards, hva slags pol har jeg?

 

-Du har 4-pol.

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

takk:)

men er ikke sikker om jeg kan måle farta første tur, for jeg har ikke gps, men pappa har og han jobber vekke... så kommer an på om han er hjemme da. men måle farta skal jeg!

 

btw... var du trøtt når du skrev lingefan? : Båten din er veldig pen blitt :diving:

Link to post
Share on other sites

Bare og hekte hengeren på bilen, klistre en rød L bak på båten, kaste fedrene deres inn i passasjersetet og kjøre :wink:

Husk og ta gode svinger.... :smash:

 

Redigert; Dal-z er visst for ung enda, men Seilærn er gammel nok..

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Hmm... Har du sett gårdsplassen vår?

Så noe bilder en gang ja :wink:

At innkjørselen er liten betyr ikke noe. Vår er så smal at gjester velger og parkere i veien selv om det er god plass for oss som har kjørt der noen ganger. (Kommer akkurat inn med caravelle) Start og stopp er lett etter 30min på en parkeringsplass med en tolmodig far ved siden av. Slet litt i staren jeg også, men så studerte jeg føttene til far en gang, og da kom lyset. Kjelden jeg "dauan" nå.. Øvelse gjør mester vet du! :smash:

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...