SveinHa Svart 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 Omsider har YouTube tilpasset max. filstørrelse til noe som er mer brukende i dagens målestokk... Har irritert fettet av meg med kvaliteten på de forrige YouTube videoene jeg la ut så her er et nyprodusert klipp (begge slått sammen) i en smule bedre kvalitet: Om en går inn på kan du også velge å se denne i HD (klikk på "Watch in HD" til høyre under bildet). Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Sleipner93 Svart 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 "Har irritert fettet av meg med kvaliteten på de forrige.." Var det en trykkleif SveinHa eller? Uansett fikk jeg meg en god latter.. Link to post
SveinHa Svart 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 Nåja, det kan en nå velge selv men uansett ble kvaliteten ganske "u-fet" tidligere i alle fall Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
JanB Svart 1.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2009 Artig å sjå igjen. Ei fin helg var det! Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Seilaren Svart 2.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Hehe, var en fin helg det ja. Må jo få til noe i år også. Men jeg kan ikke de første ukene i skoleferien der vi hadde treffet i fjor. Og jeg er redd eksamner og slik tull ødelgger mange av helgene i mai - juni God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Må få til et treff i år også da! Regner med og få være mannskap ombord i Grønn Misunnelse om Kira II ikke er komt på sjøen til det? Link to post
Seilaren Svart 2.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Du regner med det du ja... Er alltid plass noen fokkeslasker hos meg... God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn