Jump to content

Ryfylketreffet 2008


Seilaren

Les innlegg 118 FØR du stemmer  

66 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Ska ikkje hu Magnhild vera med? :lol: Tenker på hu Meltveit Kleppa. Kjeme ikkje hu i fra Ryfylkje då? :lol:

 

Høres forøvrig flott ut. Har mine første båturer til Stjerneøy og Ombo. Flottere en Ryfylke finnes ikke når bare været er i godlune.

 

Lykke til med treffet :flag:

Link to post
Share on other sites

Nå er det 13 som kan komme 27-29. Nesten like mange som den første helgen. Håper det kommer enda flere som kan komme 27-29. Skal sende en IM ut til alle som har meldt interesse en dag jeg får tid.... :crazy:

 

Hilsen Seilaren som er på båttur og ligger på Kvitsøy :seeya:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

På lørdag var jeg innom Helgøysund og snakket med sjefen sjøl.

 

Det blir treff 27-29 juni på Helgøysund marina.

 

For at vi skal få plass, og best mulig plasser så nære fellesferien så må vi være litt fleksible, og ikke sure og stae :smiley:

Dag på helgøysund vil helst at vi kommer før klokken 18.00 slik at han får organisert oss litt. (Må noen komme senere skal vi nok klare og ordne det også) Han vil på forhånd ha en mail fra meg om hvor mange båter som kommer, hvor mange som kommer, hvor lange, dype og breie båtene våre er.

 

Derfor må vi ha en skikkelig påmelding. Den sendes til en av mine e-post adresser HER!

Send en mail til meg der dere altså skriver hvor mange dere er ombord, båttype, bredde, dybde og lengde.

 

Håper flest mulig kan komme til et hyggelig båttreff :flag:

Kanskje kommer konvoien til oss også i de tider.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

18 som har stemt på denne datoen, men bare 1 som har sendt meg e-post med påmelding.

 

Kom igjen folkens, er dere så tiltaksløse? :smash:

Jeg kommer hvis jeg har mulighet, men kan ikke gi noe bindende påmelding..

Må først få fikset eksosbendet på båten.

Har en fyr som skal lage nytt til meg.. :flag:

Link to post
Share on other sites

Det er første helg i ferien dette. Ligger i forhandlinger med resten av familien om å starte ferien i en marina, da vi normalt liker oss best i uthavn, men håper å få viljen min gjennom :wink:

 

Blir 3 stk da (2 voksne + en gutt på 14) i såfall, da det nok ikke er aktuelt å reise alene i ferien :lol:

 

Satser på det flasker seg, men tør ikke binde meg riktig enda :blush:

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Gutten på 14 kommer til å bli kompis med Sleipner, (Sikkert meg også..) Og så lenge han har det gøy er det vel greit :wink:

 

Så kan du friste med maritime sporløyper, trimbingo og rokonkurranser seiling OSV.

 

Dette kan vel ikke familen motstå? :lol: (Må jo innrømme at jeg selv også synes at disse gjestehavnene er litt harry :blush: )

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Ikke la meg velte planene med mine utspill. Er nok mer det at en på 14 synes det er litt flaut/trangt å være med mor og far på ferie i 24 fots båt, og at dette blir ekstra tyngende i en overfylt marina der du mer bor i båten, enn det det blir i en uthavn, der du har hele bukta for deg selv :lol:

 

De hjemme er på gli, tror nok jeg skal få overtalt dem :wink:

 

Erik.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

I den første pollen vi hadde var det et stort flertall for at vi skulle ligge i innhavn. Så da ble det slik.

Vi får se hva vi finner på neste år..

 

Ellers så forstår jeg godt at fjortenåringen kan bli litt flau. Utnevn ham som kaptein og la ham legge til kai med Nidelven. Da blir han så stolt atte! (Nidelv 24 var første båten jeg også kjøre, og la til kai med)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...